Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: M/V: Magneettihoonit .536" ja .540", pakkiaihio ja pari TS/OG set-uppia

M/V: Magneettihoonit .536" ja .540", pakkiaihio ja pari TS/OG set-uppia 10.09.2020 19:00 #1

• eemeli
  • Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Vastaanotettu kiitos 213
Hep.

Löysin pitkänä kateissa olleen hoonilaatikkoni. Kaksi joutaa kiertoon:

.536" : tämä on itse tekemääni coreen pinnoitettu, käyttämätön yksilö ilman akselia. Asettuu erinoamisesti suoraan akselille ilman kommervenkkejä. HInta 30 € ilman akselia

.540" Voki vuosien takaa. Sain taannoin haltuuni paremman varakappaleen, ja kun tulen toimeen kahdella yksilöllä/koko niin tästä hintaan 25€ edelleen aivan toimiva peli akseleineen. *** menijo***

Näihin voi tarjota vaihdossa sellaisia kokoja, mitä minulla ei vielä ole.

Vanerista laserleikattu pakkiaihio. Lähes kaikki osat pilkottuina valmiiksi. Nyt kun kaikkea ei tartte enää säilöä pakissa, ei tätä tule rakennettua itse valmiiksi. Askartelijan unelma -rakennussarja hintaan 100 €. Mahdollisuus ostaa erikseen tähän tarkoitettu rengassydänmuuntaja ja mahdollisesti vähän elektroniikkaa sen perään.

Koford set-uppeja OG/TS luokissa laillisia malleja. Kofordin kannu ja magneetit, Red Fox päädyt. Mahdollisuus toivoa magneettien sisähalkaisijaa mieleisekseen. Toive voi toteutua, jos sen kokoinen hooni löytyy ja halutessaan saa zäpättyinä. 50 €/kpl tai 120 € kaikki 3 yhteensä. *** yksi myyty***

Löysin myös muutaman (4 kpl) 6-kulma-avaimen vuosikertakärjen. Nämä ovat hiotut taka-akseleista kenties viitisen vuotta sitten ja ovat siitä saakka uiskennelleet öljyssä muovipussissa. Vitosen kappaleelta. Uitan nämä pesuaineessa ennen luovutusta, niin et tartte talttaa jämähtäneen öljyn irroitukseen.

-eemeli-

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : eemeli.
  • Sivu:
  • 1