Carsteen CS-4 päivitys

Lisää
08.09.2021 18:35 - 08.09.2021 18:42 #40527 : tp
Carsteen CS-4 kahvat voi päivittää uuteen 4.2 versioon, jossa piirilevy on täysin uudistunut. Päivitys maksaa ilman postikuluja noin 70€. Olen ajatellut lähettää kahvani päivitykseen viimeisen ES-kisan jälkeen. Mikäli päivitys kiinnostaa samassa erässä, niin laittakaa sähköpostia minulle.

Tietoja uudesta kahvasta löytyy osoitteista:

www.hobbiesplus.co.nz/carsteen-slot-cont...tml?products_id=2684
www.facebook.com/russell.sheldon.58/posts/10223379440967695
Viimeksi muokattu: 08.09.2021 18:42 tp.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
13.09.2021 05:22 #40551 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
CS-2 kahvat voi myöskin päivittää. Kaikkia uuden piirilevyn ominaisuuksia ei silloin saa käyttöön.

Päivitys rakennetaan oletuksena Difalcon kuoreen. Päivitys on mahdollista rakentaa myös olemassa oleviin Parman kuoriin, jolloin hinta on 100 DDK edullisempi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.11.2021 13:29 #40708 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Steeniltä varmistettu, että noin kymmenen kahvan päivitys onnistuu ennen tammikuun loppua.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.11.2021 19:07 #40709 : juusos
Vastaus käyttäjältä juusos aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Mitkä kaikki carsteenit ovat päivitettävissä? Itseltäni tulisi kaksi päivitykseen, joista ainakin toinen tottelee versionumeroa 3.7.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.01.2022 18:52 #40912 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Kahvojen päivitys valmis ja kahvat matkalla Suomeen.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hapa

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
19.03.2022 11:32 #41088 : juusos
Vastaus käyttäjältä juusos aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Nyt tässä hetken aikaa päivitetyllä kahvalla ajattuna, kaikki toimi hetken ok. Kunnes sitten Hyvinkään kisassa auto meni metsään, ja meni metsään, ja meni metsään - syvälle metsään.

Onnistuin toistamaan kuljettajasta riippumattoman metsään menon autolle kisan jälkeisellä viikolla testeissäni satunnaisesti. Kirjoitin aiheesta Herra Steenille, joka kuittasi tuossa hetki sitten, että kyseessä voi olla laajempi ongelma "Attack-potentiometer":ssä, sillä hän on saanut muitakin ongelmia jotka täsmää kuvaukseen.

Oma lukunsa on kuinka laajalle näitä potentiometrejä on mennyt ja onko ongelma Steenin käyttämässä valmistuserässä vai spontaanissa hajoamisessa, mutta tässä on syytä varautua itse kukin carteenin tuoreimman version käyttäjän yllättävään päivitystarpeeseen.

Koska yksittäisen varaosan kuljettaminen suomeen ei ole välttämättä kustannustehokasta (sekä se on hidasta kevään kilpailusyklissä), olisi kiva tietää kuinka paljon näitä päivitettyjä kahvoja on liikkeellä jotta saisi samalla suomeen varaosa-varaston jos näitä alkaakin pamahtamaan useammaltakin (toivotaan kuitenkin ettei näin kävisi).

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.03.2022 08:25 #41101 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Minulla on käytössä kolme tuosta samasta erässä päivtettyä kahvaa. En ole huomannut potikoissa ongelmia. Sen huomasin Hyvinkään kisan jälkeen, että liukupinta vaati puhdistusta. Se kannattaa tehdä säännöllisin väliajoin. Eli bensalla tai contact cleanerilla kaikki lika pois ja pieni tippa öljyä nastan liikeradan kohdalle.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.03.2022 17:53 #41105 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Ei missään tapuksessa öljyä liukuun !

Tai saa jokainen tietenkin itse käyttää mitä liukkaria haluaa…..tai olla käyttämättä.

Itse en käytä mitään öljyä liussa

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.03.2022 18:11 #41106 : leksa
Vastaus käyttäjältä leksa aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Ei tullu myöskään ikinä mieleen öljytä.....

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.03.2022 19:41 #41107 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Ei asia tullut mieleen minullakaan aikaisemmin, mutta Steen itse minulle opasti asiaa Englannin MM-kisoissa. Siitä lähtien olen näin tehnyt satunnaisesti.

Muiden kahvojen osalta en tietenkään osaa sanoa, että onko tämä järkevää.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.03.2022 19:54 - 22.03.2022 19:55 #41108 : leksa
Vastaus käyttäjältä leksa aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Joskus kokeilin, ainoastaan bensalla ja sormella putsaus difalcoon, varmaan sormesta rasvaa hieman tuli, toimii......
Viimeksi muokattu: 22.03.2022 19:55 leksa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.03.2022 06:13 #41109 : R.O
Vastaus käyttäjältä R.O aiheessa Carsteen CS-4 päivitys

Yly kirjoitti: Ei missään tapuksessa öljyä liukuun !

Tai saa jokainen tietenkin itse käyttää mitä liukkaria haluaa…..tai olla käyttämättä.

Itse en käytä mitään öljyä liussa


Mä olen n. 20 vuotta difalcon liukupinnan puhdistanu laittamalla siihen vähän wd:tä tai breidimilkkiä ja putsannut ja kuivannut paperilla. Siihen jää sen verran öljyä mitä jää. Eipä ole ongelmia vielä ilmennyt eikä kaksi metallipintaa miksikään mene pienestä voitelusta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.03.2022 06:31 #41110 : eemeli
Vastaus käyttäjältä eemeli aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Höm.

Minkä takia ei öljyä?

Pumpulipuikko ja WD40 ollut toistakymmentä vuotta ihan toimiva metodi.

Nimimerkillä epätietoinen Espoosta

-eemeli-

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.03.2022 10:19 #41111 : leksa
Vastaus käyttäjältä leksa aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Totesin, että kangasliina ja peukalo toimivat hyvin....

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.03.2022 11:10 #41112 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Carsteen CS-4 päivitys
Meinasi mennä yksi Mikkeli Enduro vielä enemmän vihkoon, koska öljytty Difalco alkoi pätkimään.....putsasin WD:t pois ja taas toimi !

Mutta kuten jo aikaisemmin kirjoitin, jokainen käyttää mitä liukkaria haluaa tai antaa mennä ilman liukkaria !

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: JVPouttu, leksa

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.302 sekuntia