- Viestejä: 1078
- Vastaanotettu kiitos 126
Carsteen CS-4 päivitys
Tietoja uudesta kahvasta löytyy osoitteista:
www.hobbiesplus.co.nz/carsteen-slot-cont...tml?products_id=2684
www.facebook.com/russell.sheldon.58/posts/10223379440967695
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Päivitys rakennetaan oletuksena Difalcon kuoreen. Päivitys on mahdollista rakentaa myös olemassa oleviin Parman kuoriin, jolloin hinta on 100 DDK edullisempi.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Onnistuin toistamaan kuljettajasta riippumattoman metsään menon autolle kisan jälkeisellä viikolla testeissäni satunnaisesti. Kirjoitin aiheesta Herra Steenille, joka kuittasi tuossa hetki sitten, että kyseessä voi olla laajempi ongelma "Attack-potentiometer":ssä, sillä hän on saanut muitakin ongelmia jotka täsmää kuvaukseen.
Oma lukunsa on kuinka laajalle näitä potentiometrejä on mennyt ja onko ongelma Steenin käyttämässä valmistuserässä vai spontaanissa hajoamisessa, mutta tässä on syytä varautua itse kukin carteenin tuoreimman version käyttäjän yllättävään päivitystarpeeseen.
Koska yksittäisen varaosan kuljettaminen suomeen ei ole välttämättä kustannustehokasta (sekä se on hidasta kevään kilpailusyklissä), olisi kiva tietää kuinka paljon näitä päivitettyjä kahvoja on liikkeellä jotta saisi samalla suomeen varaosa-varaston jos näitä alkaakin pamahtamaan useammaltakin (toivotaan kuitenkin ettei näin kävisi).
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tai saa jokainen tietenkin itse käyttää mitä liukkaria haluaa…..tai olla käyttämättä.
Itse en käytä mitään öljyä liussa
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Muiden kahvojen osalta en tietenkään osaa sanoa, että onko tämä järkevää.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Yly kirjoitti: Ei missään tapuksessa öljyä liukuun !
Tai saa jokainen tietenkin itse käyttää mitä liukkaria haluaa…..tai olla käyttämättä.
Itse en käytä mitään öljyä liussa
Mä olen n. 20 vuotta difalcon liukupinnan puhdistanu laittamalla siihen vähän wd:tä tai breidimilkkiä ja putsannut ja kuivannut paperilla. Siihen jää sen verran öljyä mitä jää. Eipä ole ongelmia vielä ilmennyt eikä kaksi metallipintaa miksikään mene pienestä voitelusta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Minkä takia ei öljyä?
Pumpulipuikko ja WD40 ollut toistakymmentä vuotta ihan toimiva metodi.
Nimimerkillä epätietoinen Espoosta
-eemeli-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Mutta kuten jo aikaisemmin kirjoitin, jokainen käyttää mitä liukkaria haluaa tai antaa mennä ilman liukkaria !
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.