Sääntöehdotukset

Lisää
11.09.2022 09:02 #41690 : ASR
Vastaus käyttäjältä ASR aiheessa Sääntöehdotukset
Kuulostaa hyvältä, säästää ainakin liimaaminen ja arpomisen!

A. Salomaa Racing

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.09.2022 09:54 #41691 : newbie
Vastaus käyttäjältä newbie aiheessa Sääntöehdotukset

ASR kirjoitti: Kuulostaa hyvältä, säästää ainakin liimaaminen ja arpomisen!


Voi ajatella myös niin, että jos haluaa huipulle, niin pitää osata ne renkaat arpoa itse faktojen perusteella. KV -kisoissa ISRAa lukuunottamatta mennään tietääkseni kaikissa omilla renkailla, ei talon renkailla.

Voi olla erikseen sitten vakioituja luokkia, mutta produssa on normaalisti sen verran liikkuvia osia, että pyörillä on ainakin minusta helpompi säätää, kuin monella muulla setillä. On tullut sen verran nimittäin asiaa testattua, että kun ne renkaat onkin ns vakiot, pitää alkaa säätämään monia muita komponentteja, eikä nekään ole ilmaisia, saatika aina edes helposti säädettäviä.

Jos ei noista välitä, niin samahan se, vaikka ajaisi RTR autolla H7 moottorilla jne.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.09.2022 14:57 #41692 : ASR
Vastaus käyttäjältä ASR aiheessa Sääntöehdotukset
Mä en tiennytkään että renkailla on niin iso vaikutus autoon. Pitää varmaan mennä asiaa tutkimaan, en sitä vielä ole kerennyt kamalasti vielä tehdä. :)

Mun mielestä handoutit on reilut eikä systeemissä ole pahemmin valittamista. Kaikilla on samanlainen lähtökohta pidon suhteen, eikä renkaissa ole saatavuuden kanssa ongelmaa (kuten jossain vauhtikaupan kumeissa aikanaan).

Omaa napaa kun katson niin työn määrän väheneminen kumien osalta olisi ollut tervetullutta, koska niitä teki ihan riittävästi jokaiseen kisaan kolmelle henkilölle pariin eri luokkaan.
Mitä siihen produrunkoon tulee, niin käsittääkseni se ei ole viime näkemältä yhtään sen enempää monimutkaisempi ja liikkuvia osia taitaa edelleen olla kaksi + langat pitämässä levyt kasassa. Aika sama määrä kuin JK:n RTR-vehkeissä. Jos haluaa huipulle, niin pitää osata ne auton säädötkin arpoa itse faktojen perusteella.
Voisin vielä vähän kehaista mm. Iisalmiessa ja muualla järjestettyjä enduroita missä on ollut handout pyörät. Ne on ollut poikkeuksetta todella tasaväkisiä ja hyviä kilpailuita.

A. Salomaa Racing
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Yly, leksa

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.09.2022 04:32 - 12.09.2022 04:32 #41695 : newbie
Vastaus käyttäjältä newbie aiheessa Sääntöehdotukset
Hyvällä rengasvalinnalla voit ajaa voittoon tai hävitä.

Meillä hyvä rengasvalinta vei voittoon ja viidenteen sijaan Lappeenrannassa peltirungoilla toisella kuskilla. Vastassa oli kuitenkin Suomen kärkikuskit käytännössä kaikki ja sitten junnu rykäisi itsensä sinne. En pidä itseäni sen huonompana kuskina sinänsä, mutta on muita vaikuttavia aineita mukana.

Muilta osin en ota kantaa. Joko tiedän jotain tai en tiedä mitään.
Viimeksi muokattu: 12.09.2022 04:32 newbie.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.174 sekuntia