KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu

Lisää
08.10.2016 19:31 #33321 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
Kisapäivä meni jouhevasti läpi Markuksen isännöidessä ja Janin ja Aleksin kompatessa. Katsastus meni kiitettävän nopeasti, koska autot saapuivat ripeästi tarkastukseen. Kisa pääsi näin alkamaan ennakkoon aiotussa aikataulussa ja kisan puolivälissä oltiin mukavasti aikataulua edelläkin. Näin oli hyvää aikaa pitää taukoa ja tankata iltapäivän luokkiin. GT/P luokassa ajettiin lopulta vain kaksi finaalilähtöä joten kotimatkalle päästiin reilu puoli tuntia aikataulua edessä.

Kiitokset Hämeenlinnalle hyvästä kauden avaus kisasta ja erityisesti kiitos Kauppilan Timolle , joka oman kisaamisen ohella keräsi heti tuoreeltaan kisatulokset talteen.

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
08.10.2016 19:52 - 08.10.2016 20:06 #33322 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
Omasta kisapäivästä jäi mieleen GT Cupissa alokasmaiset virheet heatissa 3. Ensin lähdin ajamaan väärää autoa, kun Pohjolan Kallen kanssa lähdettiin liikkeelle samasta kurvista. Seurailin silmilläni Kallen GT Fordia ja oma Corvette meni missä lie :grin: . Toinen bogey sattui kun lopetin turhaan ajamisen jonkun huutaessa STOP! vaikka radassa oli yhä virtaa parin sekunnin ajan. Tiukassa kisassa tällaisia handicappeja on turha antaa lahjana.

DTM luokassa aika-ajo meni hiukan puihin kun sain aseteltua virtaharjat jotenkin oudosti -> kolmen kärkeen ei siis ollut asiaa. Kisassa auto meni hyvin mutta nopempia kuskeja löytyi yhä. Sijoitus parani aika-ajon sijalta 6. sentään sijalle 4.

Historic Rallyssa lohkesi mukavasti aika-ajon maksimipisteet mutta kisa lähti liikkeelle huonoimmalla mahdollisella tavalla. Olin vastaanottavana osapuolena parissa ulostuuppauksessa, näiden päälle vielä suistuminen väärälle uralle ja urku auki kurvista ulos. Tästä tuloksena taka-akselin irtoaminen paikaltaan. Aikaa hukkui siis poskettomasti mutta Tommille kiitokset että osaavalla kädellä kiskaisi auton ajokuntoon. Edellispäivänä valmistuneen auton herkkä keula ei kuitenkaan tahtonut pysyä urassa ja autoa nosteltiinkin uraan useammin kuin oma pinna tahtoi kestää. JEI.

Huomatkaa muuten lopputuloksista, että sijalle 2. ajanut Vepsän Jyrki ajoi Flyn takamoottori -Porshella ja kolmanneksi ehtinyt Kalle Pohjola Revellin isolla Mercedeksellä. Hienosti ajettu hieman erikoisemmalla kalustolla!

GT/P meni päivän päätteeksi sentään yläkanttiin sillä Santerin mennessä menojaan sain kisasta sen parhaan mitä enää oli saatavissa. Pohjolan Kallen kanssa käyty kova vääntö kääntyi omaksi eduksi Kallen kolaroitua autonsa keulan rikki ja kisan lopussa kello pysähtyi kerrankin ajoissa, sillä takaa Audillaan tullut Tommi ajoi omaa 390 GT Nissania takaa sen minkä ehti. Oman auton takarenkaista oli pito jo lähes kateissa ja veikkaan, että jos heatia olisi jatkunut viisikin sekuntia pitempään olisi sijoitukseni pudonnut pykälällä.

Hyvät väännöt oli tietysti ja kisakumppanit käteltiin lopussa rehdisti. Nyt vain omat vehkeet korkeampaan lauluun ja isketään Turussa takaisin!

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Viimeksi muokattu: 08.10.2016 20:06 KaiR.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.10.2016 08:46 #33326 : TimoTeus
Huom! Markus, Kalle ja Jani. Historic Rallin tuloksia katsellessani huomasin Markuksen ja Kallen kierrosmäärät täsmälleen samoiksi. Mikä teidän keskinäien sijoituksenne oli ja kummalla teistä on kierrosmäärä oikein. Ja lisäksi, mikä oli toisen kierrosmäärä? Tasatulos on tietysti mahdollinen, mutta epäilen tulospalvelun tohelointia.

Kisa oli loistavasti järjestetty ja itse rata sai ainakin minun ihailuni osakseen. Mielestäni tämä on raras rata sekä ajettavuudeltaan että myöskin maisemallisesti, jota olen vuoden aikana ajanut. Suuret kiitokset järjestäjille eilisestä tapahtumasta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Janoz

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.10.2016 08:54 #33328 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
Hämeenlinnan radalta löytynevät kisatulokset printattuna, tarkistetaan asia sieltä.

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.10.2016 15:32 #33339 : lordjw
Vastaus käyttäjältä lordjw aiheessa KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
Harmi repiä irti hyvin kiinni olevia muovivanteita historic luokan ralliautosta. Niitä ei samaan vahvuuteen saa kiinnitettyä takaisin.

Kisa oli hauska!

Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.10.2016 16:17 #33341 : Markus
Vastaus käyttäjältä Markus aiheessa KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
Rallin tulokset ovat ihan oikein, Kallella oli ongelmia irtoilevan vanteen kassa, ja itse kohelsin muuten vaan :D
Kallella ajoi aika-ajossa paremmin joten eikös sen perusteella jaeta tasa tilanne?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10.10.2016 12:00 #33356 : TimoTeus
Selvä eli taulukon tulokset ovat siis kunnossa. Ja väärinkäsitysten välttämiseksi, ed. viestin tulospalvelulla tarkoitin itseäni :grin: , kun niitä tuloksia koneelle näpytin.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
19.10.2016 18:11 - 19.10.2016 18:11 #33507 : PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
Tässä tulokset:

Liitetiedosto:

Tiedostonimi: FinCup2016-2017.pdf
Tiedostokoko:62 KB


En saanut niitä vielä tuonne "Tulokset" valikon alle, joten pistän tähän ketjuun pikaratkaisuna.
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 19.10.2016 18:11 PekkaN.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.10.2016 12:58 - 20.10.2016 13:04 #33513 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
Laitetaan tähänkin topiciin vielä kuvamateriaalin lisäksi sääntöihin tehty tarkennus.

Lisäpainot

Lisäpainot sijoitettava kaikissa luokissa kokonaisuudessaan auton pohjalevyn sisälle (ei pohjalevyn aukkoihin, ritilöihin, ruuvipaikan kierteisiin tai pohjan alapuolelle muihinkaan pohjan tasalle asennuksen mahdollistaviin aukkoihin. Poikkeuksena pohjalevyssä autosta poistetun magneetin jättämän tyhjän tilan saa täyttää lisäpainolla. Näin toimien auton alkuperäiset magneetin pidikkeet oltava paikallaan.


Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Viimeksi muokattu: 20.10.2016 13:04 KaiR.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.321 sekuntia