Scalextric Super 124

Lisää
02.04.2018 05:08 #37452 : Backman
Moi kaikki,

Aikoinaan kun autoratakauppias Mikonkadulla 80 luvulla meni kiinni niin isä osti kaksi isoa autoa jos ne vaikka olisi sopinut meidän tavalliseen Scalextric autorataan. No näin ei ollut ja nämä kaksi, Ferrari ja Lotus Scalextric Super 124, formulat latikoineen jäi sitten käyttämättä kaappiin. No hyvä näin kun nyt joku voi ottaa ihan uudet 50 vuotta vanhat autot käyttöön.

Jos kiinnostaa ostaa pois niin ota yhteyttä minulle, mikaelbackman@outlook.com, ja sinulla voi olla mahtava pari käsissä. Molemmat laatikot ovat Indianapolis Special, siis Lotuksen laatikot. Alkuperäiset ohjeetkin ovat mukana. Ainoa pikku asia on että Ferrarin pickup osa on leikattu vähän kun yritettiin saada se toimimaan pikku radoilla.Muuten molemmat ovat mint kunnossa.

Terveisin,

Mikael
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kaitsu, KaiR

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2018 05:32 #37453 : Backman
Vastaus käyttäjältä Backman aiheessa Scalextric Super 124
Kiinnostusta on ja tietysti kysytään mitä on hinta. Jos olen rehellinen niin en tiedä, että tarjo täällä niin muut näkee. Englannissa on myyty yli 500£.

MB

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2018 07:41 #37454 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Scalextric Super 124
Mä tarjoan noista yhteensä 600 EUR.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2018 08:23 #37455 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Scalextric Super 124
Hienoa, että autot ovat säilyneet ja ne ovat nyt tarjolla suomalaislle harrastajille. Onneksi julkaisit myynti-ilmon tänään, eilen 1.4. se olisi saattanut herättää epäilyjä!

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2018 12:35 #37458 : Backman
Vastaus käyttäjältä Backman aiheessa Scalextric Super 124
Autot löysivät sitten uuden hyvän kodin sellaisella hinnalla että oli pakko vaan luovuttaa niistä. Sekö ostaja että myyjä olivat tyytyväisiä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.530 sekuntia