- Viestejä: 264
- Vastaanotettu kiitos 74
Huruajelua kerholla 4.1.2015
01.01.2015 16:56 #26932
: msa003
I am the engine.
Huruajelua kerholla 4.1.2015 kirjoittanut msa003
Hyviä Uusiavuosia kaikille ura-autoilijoille.
Meidän uusi muovirata on tarkalleen 27,36 m pitkä.
Tässä pyhien aikaan on tapahtunut pientä radan kunnossapitoa ja nyt olisi taas mahdollista ajella myös viikonloppuna.
Pyrin olemaan paikalla kerhohuoneella sunnuntaina klo. 12:00 lähtien.
Mahdollisuus myös kaiken kaluston huoltotoimintaan ja kunnostukseen.
Markku
Meidän uusi muovirata on tarkalleen 27,36 m pitkä.
Tässä pyhien aikaan on tapahtunut pientä radan kunnossapitoa ja nyt olisi taas mahdollista ajella myös viikonloppuna.
Pyrin olemaan paikalla kerhohuoneella sunnuntaina klo. 12:00 lähtien.
Mahdollisuus myös kaiken kaluston huoltotoimintaan ja kunnostukseen.
Markku
I am the engine.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
10.01.2015 17:55 #27111
: JussiK
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Vastaus käyttäjältä JussiK aiheessa Huruajelua kerholla 4.1.2015
Radalla on tehty muutakin kuin ajettu hurua! Nyt kaikki urat ovat ositettu. Ja nimenomaan, kuten pitääkin! Samoin rata on tuettu reunoistaan vaneripaloin kuten Green Hill Raceway. Isot kiitokset Salmisille!
-Jussi
-Jussi
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 2.008 sekuntia