Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Ideoita ja toiveita...

Ideoita ja toiveita... 09.05.2014 17:36 #1

• Tumppi
  • Tumppi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Owner
  • Owner
  • Vastaanotettu kiitos 380
Eli tämän topicin alle, voi pistää kaikenlaisia toiveita ja informaatiopyyntöjä mitä itse kukin toivoo että kaikki kerhot ilmoittaisivat oman topiccinsa alla...

Ja samaten voi pistää pyyntöjä joistain vielä piilossa olevista kerhoista, joita ei mulle asti ole tullut !

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Ideoita ja toiveita... 09.05.2014 17:49 #2

• midro98
  • midro98 hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Kädetön
  • Vastaanotettu kiitos 31
Haluaisin selkeitä kuvia radoista ja ratahuoneesta. Mielellään monista eri kulmista. Kaikki niistä eivät näy tuolla rata-arkistossa.

Tv. Miro
1 VAC ban(s) on record | Info
24 day(s) since last ban

Ideoita ja toiveita... 09.05.2014 19:14 #3

• Taiska
  • Taiska hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Vastaanotettu kiitos 87
Komppaan miroa. Kuvia tiloista ja radoista olisi kiva saada. Sekä kerhotilojen osoite.
Olisi kiva saada vähän kartoitettua että kuinka monta aktiivista kerhoa suomessa löytyy ja minkä tyylisillä baanoilla niisä ajetaan. Tää kysymys tulee aika usein vastaan kun on tekemisissä uusien tai mahdollisesti uusie harrastajien kanssa.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Ideoita ja toiveita... 09.05.2014 19:49 #4

• Kaitsu
  • Kaitsu hahmo
  • Poissa
  • Administrator
  • Administrator
  • Vastaanotettu kiitos 224
Mun mielestä Finslotin etusivulla voisi olla sellainen Suomen kartta johon on merkitty kaikki paikkakunnat jolta kerho löytyy. Sitten karttaan täppäämällä aukeaa joku ikkuna jossa kerhon yhteystiedot yms. tärkeää. Epäilemättä joku osaisi tuommoisen rakentaa avaussivulle.

-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tumppi, ramapa, midro98, Rami Yliniemi, autoratailija

Ideoita ja toiveita... 29.05.2014 20:20 #5

• 1300ti
  • Vieras
  • Vieras
Voisiko nämä kerhot millään listata yhden kerho-osion alle, tuo alkupolku on tarpeeksi sekava ilman kaikkien kerhojen listausta. Kyllä ne sieltä kerho-osiosta sitten löytää yhtä lailla.

Ideoita ja toiveita... 24.08.2014 11:32 #6

• midro98
  • midro98 hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Kädetön
  • Vastaanotettu kiitos 31
Tämä menneen enemmälti jokaisen kerhon pääjehuille:

Minusta olisi mukava että, jokaisella kerholla olisi oma T-paita. Minä ja Isäni olisi ainakin aina ostanut kisamatkalta paidan. Saisihan kerhokin siitä lisätienestiä.

En löytänyt tälle viestille parempaa topickia.
1 VAC ban(s) on record | Info
24 day(s) since last ban

Ideoita ja toiveita... 24.08.2014 20:06 #7

• Taiska
  • Taiska hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Vastaanotettu kiitos 87
Kerhopaidat on varsin hauska idea. En tiedä miten muilla kerhoilla mutta Kotkassa ainakin talous sen verran tiukassa että ei voida tilata X määrää paitoja useita eri kokoja ja pitää niitä varastossa jos niitä joku sattuisi haluamaan. Kyllä se joudutaan tekemään enemmänkin niin että sitten kun on tarpeeksi halukkaita niin tilataan paidat kun on tilaajamäärät selvillä. Mutta "isompia" kisoja varten on mahdollista aina saada taloudellista avustusta tavalla ja toisella niin silloin voi mahdollisesti tilata pienen erän paitoja jos niitä joku tahtoo.

Tosin nyt kun rupesin asiaa ajattelemaan niin meillähän saattaa olla PIENI mahdollisuus että saataisin paidat painattaja kerholle jossa hän voisi mahdollisesti tehdä painatuksia sitämukaan kun niille olisi halukkaita. Tosin tällätavoin kerho ei tiliä kartuttaisi. Mutta saataisiimpa hyvästä tapahtumasta joku muisto ainakin paidan muodossa.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: midro98

Ideoita ja toiveita... 05.01.2016 19:02 #8

• autoratailija
  • autoratailija hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Vastaanotettu kiitos 8
Tämä ei nyt ole varsinaisesti kerhotopicciin, mutta laitan nyt tänne kun en parempaakaan paikkaa löytänyt. Olisi kätevä jos olisi ura auto wiki, johon jokainen voisi kirjoittaa. Helpoittaisi paljon kun yrittää etsiä jotain tietoa. Ja topicci jossa voi muitakin ideoita ja toiveita laittaa kun kerho.

Viimeksi muokattu: : autoratailija.

Ideoita ja toiveita... 01.12.2016 18:26 #9

• bottipoika
  • bottipoika hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Vastaanotettu kiitos 1
liekkö kuopiossa enää minkäänlaista slotti kerho/rata toimintaa?!?
olen yrittänyt epätoivoisesti googletella asiaa, enkä ole onnistunut löytämään muuta kuin että
Puijon Seurakunta tiloissa olisi 1-3 luokkalaisille autorata ja peli kerho.
asiasta en onnistunut saamaan enempää tietoa, vaikka kuinka selasin nuita Seurakunnan sivuja.
itse olen jo tuon 1-3 luokan onnekseni ohittanut lukuisia vuosikymmeniä sitten
ja siitä puolesta tämä ryhmä ei nyt tunnu olevan ihan minua varten, jos sitä nyt ylipäätänsä on olemassa ollenkaan.
Polistil

Ideoita ja toiveita... 01.12.2016 19:18 #10

• Tumppi
  • Tumppi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Owner
  • Owner
  • Vastaanotettu kiitos 380

bottipoika kirjoitti: liekkö kuopiossa enää minkäänlaista slotti kerho/rata toimintaa?!?
olen yrittänyt epätoivoisesti googletella asiaa, enkä ole onnistunut löytämään muuta kuin että
Puijon Seurakunta tiloissa olisi 1-3 luokkalaisille autorata ja peli kerho.
asiasta en onnistunut saamaan enempää tietoa, vaikka kuinka selasin nuita Seurakunnan sivuja.
itse olen jo tuon 1-3 luokan onnekseni ohittanut lukuisia vuosikymmeniä sitten
ja siitä puolesta tämä ryhmä ei nyt tunnu olevan ihan minua varten, jos sitä nyt ylipäätänsä on olemassa ollenkaan.

Lienee se srk:n kotirata toiminta ainoa, joskos sekään enää toiminnassa on. Slottirata sieltä Sammakkolammentien bunkkerista purettiin joskus vuonna 199x?

Lähin toimiva olisi sitten tuolla IIsalmessa...

• Sivu:
  • 1