- Vastaanotettu kiitos 23
Lisää Minejä! - ja jotain muutakin /ModeEdit
30.09.2010 16:57 #13925
: Hande
Vastaus käyttäjältä Hande aiheessa Re: Lisää Minejä! - ja jotain muutakin /ModeEdit
Tumppi, koeta kestää! Minäkin muistan ne p....kärpäset ympärillä neuvomassa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- san
- Administrator
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
30.09.2010 16:59 #13926
: san
Vastaus käyttäjältä san aiheessa Re: Lisää Minejä! - ja jotain muutakin /ModeEdit
Ei mulla oo tarkoitus ketään neuvoa. Sorry jos sellaisen käsityksen oon antanut.
30.09.2010 17:02 #13927
: Hande
Vastaus käyttäjältä Hande aiheessa Re: Lisää Minejä! - ja jotain muutakin /ModeEdit
En tarkoittanut Sinua, Hyvä San, vanhemmat konkarit tietävät kyllä....mitä on aikain saatossa ollut. Hymyilytti silloin ja niin nytkin, kun sitä muistelee.
22.11.2010 14:32 #14333
: ASR
A. Salomaa Racing
Vastaus käyttäjältä ASR aiheessa Re: Lisää Minejä! - ja jotain muutakin /ModeEdit
Nii noi messut on kyllä hyvä tapa saada lajia esille, MUTTA en kyllä oo paljoo uusia kisoissa käyviä nähnyt.
Yks mikä tulee olemaan onkelma on se, että me varmaan lopetellaan messuissa ravaaminen, vain siksi että sielä on kyllä hyvin porukkaa, mutta me ollaan siellä kun se alkaa ja kun se loppuu kolmena päivänä. miksi? koska siellä ei ole tarpeeksi porukkaa koko aikaa!
Sitte jos nyt saadaan se ens kerraks messuille se uus rata, nii se vois auttaa asiaa jonkinverran. Mutta taas tarvitaan enemmän niitä "nostajia" ja vetäjiä.
Meidän keholla on nyt ollu se lehteen juttu -perinne joka on mun mielestä ollu todella hyvä ja toimiva juttu. Ollaan kokeiltu tänä syksynä sitä, että ollaan pidetty kasaus tunteja missä opetellaan nämä perusasiat ja porukka on innostunut siitä tosi paljon.
Meillä on nyt ainakin 6 perhettä jotka on aktiivisesti käynyt täällä kerholla, että aika hyvin on onnistunut.
Tämä on taas minun oma kantani asiaan.
Yks mikä tulee olemaan onkelma on se, että me varmaan lopetellaan messuissa ravaaminen, vain siksi että sielä on kyllä hyvin porukkaa, mutta me ollaan siellä kun se alkaa ja kun se loppuu kolmena päivänä. miksi? koska siellä ei ole tarpeeksi porukkaa koko aikaa!

Sitte jos nyt saadaan se ens kerraks messuille se uus rata, nii se vois auttaa asiaa jonkinverran. Mutta taas tarvitaan enemmän niitä "nostajia" ja vetäjiä.
Meidän keholla on nyt ollu se lehteen juttu -perinne joka on mun mielestä ollu todella hyvä ja toimiva juttu. Ollaan kokeiltu tänä syksynä sitä, että ollaan pidetty kasaus tunteja missä opetellaan nämä perusasiat ja porukka on innostunut siitä tosi paljon.
Meillä on nyt ainakin 6 perhettä jotka on aktiivisesti käynyt täällä kerholla, että aika hyvin on onnistunut.
Tämä on taas minun oma kantani asiaan.
A. Salomaa Racing
- san
- Administrator
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
23.11.2010 20:01 #14351
: san
Vastaus käyttäjältä san aiheessa Re: Lisää Minejä! - ja jotain muutakin /ModeEdit
Kiva olisi jos ura-autoilu löytyisi messuilta ensikin vuonna. En jaksa uskoa, että yhden perheen pois jääminen olisi ongelma. Eiköhän sinne niitä nostajia/ vetäjiä/lajin promoajia löydy ilman tätä yhtä sakkiakin.
Sivu luotiin ajassa: 0.318 sekuntia