- Vastaanotettu kiitos 0
Slotti säännöt vuodelle 2011
- rölli, lakeija ja riitaso
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
19.08.2010 06:21 #13645
: rölli, lakeija ja riitaso
Slotti säännöt vuodelle 2011 kirjoittanut rölli, lakeija ja riitaso
Moron
Kerhot alkavat pikkuhiljaa ja uusia harrastajia tulee lajin piiriin. Niinpä olisi kiva saada tietoa miten säännöt muuttuvat vai muuttuvatko vuodelle 2011.
Tämä siksi, että jos joku (toivottavasti) lajiin hurahtaa ,niin ei hankkisi mahdollisesti epäkuranttia tavaraa.
Osaako, haluaako joku kertoa mahdollisista muutoksista? Tai milloin muutokset oavt selvillä. Siis ainakin pääsuunnat.
Kerhot alkavat pikkuhiljaa ja uusia harrastajia tulee lajin piiriin. Niinpä olisi kiva saada tietoa miten säännöt muuttuvat vai muuttuvatko vuodelle 2011.
Tämä siksi, että jos joku (toivottavasti) lajiin hurahtaa ,niin ei hankkisi mahdollisesti epäkuranttia tavaraa.
Osaako, haluaako joku kertoa mahdollisista muutoksista? Tai milloin muutokset oavt selvillä. Siis ainakin pääsuunnat.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
23.08.2010 12:45 #13657
: tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Re: Slotti säännöt vuodelle 2011
Suomen sääntömuutoksista en tiedä mitään, mutta ISRA sääntöihin yritetään kovasti saada productioluokkaan uutta JK:n X25 runkoa. Tuo runko pistänee hyvin palvelleet Turbo Flexit eläkkeelle, jos hyväksyntä tapahtuu. Tiedot uudesta rungosta englanniksi (Minulla ei ole mitään tekemistä AB Slotsportin kanssa):
www.abslotsport.biz/page141.html
JK:n rungot ovat olleet suosittuja Jenkkien ja Englannin omissa luokissa viime vuosina.
Minun mielestä Suomen nykyiset säännöt ovat pääpiirteittäin kohdillaan. Korilistoja voisi ehkä hieman päivittää ottamalla sellaiset korit pois, joiden valmistus on lopettu (Camen ja Easyslot). Lisäksi EM-luokkaan voisi lisätä yhden sellaisen korin, joka vastaisi huonosti saatavaa Parman Ultimate Intrepidiä. Esimerkkinä käy vaikka BPA:n K043 Bentley WR, jossa on korkeat etulokasuojat Turbo Flexin etuakselin kiinnikkeitä varten.
TS-luokan korejakin voisi olla muutama lisää ja tuulilasien etureuna voisi jäädä hieman korkeammalle. Nykysäännöillä koreista tulee aika lättänöitä. Volvon V70 TS-kori on muutenkin aika "muodoton" ja näemmä se on poistettu listoilta esim. Englannissa vuonna 2001. Englannissa käytetyt korit löytyvät seuraavan linkin takaa:
www.bscra.byethost16.com/rules/24saloon.htm
www.abslotsport.biz/page141.html
JK:n rungot ovat olleet suosittuja Jenkkien ja Englannin omissa luokissa viime vuosina.
Minun mielestä Suomen nykyiset säännöt ovat pääpiirteittäin kohdillaan. Korilistoja voisi ehkä hieman päivittää ottamalla sellaiset korit pois, joiden valmistus on lopettu (Camen ja Easyslot). Lisäksi EM-luokkaan voisi lisätä yhden sellaisen korin, joka vastaisi huonosti saatavaa Parman Ultimate Intrepidiä. Esimerkkinä käy vaikka BPA:n K043 Bentley WR, jossa on korkeat etulokasuojat Turbo Flexin etuakselin kiinnikkeitä varten.
TS-luokan korejakin voisi olla muutama lisää ja tuulilasien etureuna voisi jäädä hieman korkeammalle. Nykysäännöillä koreista tulee aika lättänöitä. Volvon V70 TS-kori on muutenkin aika "muodoton" ja näemmä se on poistettu listoilta esim. Englannissa vuonna 2001. Englannissa käytetyt korit löytyvät seuraavan linkin takaa:
www.bscra.byethost16.com/rules/24saloon.htm
24.08.2010 06:21 #13659
: AIR
Vastaus käyttäjältä AIR aiheessa Re: Slotti säännöt vuodelle 2011
Huonosti saatavaa Parman Ultimate Intrepidiä?
Mulla on Parman virallisena slottimaahantuojana ollut sitä käytännöllisesti katsoen aina varastossa.
Sitä ei ole enää Parman katalogissa koska menekki ei ole ollut valtava, mutta huonosti saatava se ei Suomesta ole ollut.
Antti
Mulla on Parman virallisena slottimaahantuojana ollut sitä käytännöllisesti katsoen aina varastossa.
Sitä ei ole enää Parman katalogissa koska menekki ei ole ollut valtava, mutta huonosti saatava se ei Suomesta ole ollut.
Antti
30.08.2010 08:21 #13678
: Taiska
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Re: Slotti säännöt vuodelle 2011
Itse olen sitä mieltä et TS korit vois olla vähän "korkeampia"
Että autot edes näyttäis autoilta.
Nyt ne näyttää enemmänkin muovilusikoilta.
Toki se ajaminen ehkä hiukan tulee vaikeammaksi.
Mutta olis se toisaalta kiva että eri luokkien ajaminen tuntuisikin reilusti erilaiselta.
Että autot edes näyttäis autoilta.
Nyt ne näyttää enemmänkin muovilusikoilta.
Toki se ajaminen ehkä hiukan tulee vaikeammaksi.
Mutta olis se toisaalta kiva että eri luokkien ajaminen tuntuisikin reilusti erilaiselta.
www.fct.fi/
30.08.2010 08:22 #13679
: Taiska
www.fct.fi/
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Re: Slotti säännöt vuodelle 2011
Ja jatkona edelliseen.
Uusien harrastajien kannalta onhan laji ehkä vähän "myyvempi" kun autot on jonkun näköisiä
Uusien harrastajien kannalta onhan laji ehkä vähän "myyvempi" kun autot on jonkun näköisiä
www.fct.fi/
Sivu luotiin ajassa: 0.250 sekuntia