- Vastaanotettu kiitos 0
Kuvia Kotkasta ja Hyvinkäältä
- san
- Kirjoittaja
- Administrator
-
Less
Lisää
28.03.2011 08:17 #15132
: san
Kuvia Kotkasta ja Hyvinkäältä kirjoittanut san
Loin Flickr.comiin ryhmän Slot racing in Finland. Nyt vaan kaikki joilla kamera pysyy käsissä liittymään Flickriin ja lisäämään kuvia ryhmään.
www.flickr.com/groups/1634106@N20/
Ja jos joku pahastuu kuvista niin ilmoitelkaa mulle, poistan ne kuvat tietenkin pikimmiten.
www.flickr.com/groups/1634106@N20/
Ja jos joku pahastuu kuvista niin ilmoitelkaa mulle, poistan ne kuvat tietenkin pikimmiten.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
28.03.2011 18:35 #15139
: pyrtsy
Vastaus käyttäjältä pyrtsy aiheessa Re: Kuvia Kotkasta ja Hyvinkäältä
Hyvä homma! Saako kuvia käyttää kun mainitsee kuvaajan?
Itse en jaksa ruveta uppimaan kaikkia kuvia flickriin, mutta suurin osa kuvistani löytyy omasta galleriastani.
[url:1dd5qkzf] www.pyrtsy.fi/galleria/index.php/Ura-autoilu [/url]
Harri Johanssonin kuvat Kotkan eurosarjasta tulee myös lähiaikoina ilmestymään galleriaan.
Kuvia saa käyttää vapaasti kunhan kuvaaja mainitaan.
Itse en jaksa ruveta uppimaan kaikkia kuvia flickriin, mutta suurin osa kuvistani löytyy omasta galleriastani.
[url:1dd5qkzf] www.pyrtsy.fi/galleria/index.php/Ura-autoilu [/url]
Harri Johanssonin kuvat Kotkan eurosarjasta tulee myös lähiaikoina ilmestymään galleriaan.
Kuvia saa käyttää vapaasti kunhan kuvaaja mainitaan.
- san
- Kirjoittaja
- Administrator
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
29.03.2011 05:06 #15143
: san
Vastaus käyttäjältä san aiheessa Re: Kuvia Kotkasta ja Hyvinkäältä
Saa käyttää
25.04.2011 11:29 #15423
: pyrtsy
Vastaus käyttäjältä pyrtsy aiheessa Re: Kuvia Kotkasta ja Hyvinkäältä
Noniin. Hartaan odotuksen jälkeen sain kuvat Harrilta. Suuri kiitos siis hänelle!
Kuvat eivät ole aivan kronologisessa järjestyksessä, koska allekirjoittaneella ei ollut intoa ruveta pläräämään ~300 kuvaa järjestykseen.
Kuvat löytyy TÄSTÄ
Kuvia saa käyttää vapaasti facebookissa, omissa gallerioissa ym. ym. Kunhan kuvaajan nimi on näkyvissä. Eli ei leikata/peitetä sitä vesileimaa
EDIT: Jos jollain on jotain sitä vastaan, että näkyy kuvissa niin vastausta tähän tai mailia pyry.niemela@snooze.fi
Ja mielellään nimen kanssa sitten, kun en ihan kaikkia tunne nimimerkin takaa.
Kuvat eivät ole aivan kronologisessa järjestyksessä, koska allekirjoittaneella ei ollut intoa ruveta pläräämään ~300 kuvaa järjestykseen.
Kuvat löytyy TÄSTÄ
Kuvia saa käyttää vapaasti facebookissa, omissa gallerioissa ym. ym. Kunhan kuvaajan nimi on näkyvissä. Eli ei leikata/peitetä sitä vesileimaa
EDIT: Jos jollain on jotain sitä vastaan, että näkyy kuvissa niin vastausta tähän tai mailia pyry.niemela@snooze.fi
Ja mielellään nimen kanssa sitten, kun en ihan kaikkia tunne nimimerkin takaa.
Sivu luotiin ajassa: 0.255 sekuntia