24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

facebook

Lisää
12.09.2011 16:07 #15815 : Rami
facebook kirjoittanut Rami
Tässä viimeaikoina on tullut tavaksi olla näkyvillä myös facebookissa. Hyvä tarkoitus varmaan, mutta jääkö sitten finslot tarpeettomaksi. Tämä on aivan oma mielipiteeni, mutta mielestäni tässä foorumissa pitäis näitä asioita käsitellä. kuitenkin slottiväki tietääkeni löytää täältä kaiken tarpeellisen, niin keskustelupalstalta, kisakutsupalstalta kuin osto- ja myyntipalstalta.
Kaikkihan eivät ole "hurahtaneet naamakirjaan", Facebookissa voi jokainen tehdä mitä lystää, mutta hoidetaan slotti- ja siipipuolen jutut tällä foorumilla
Tästäkin voitais viikonloppuna jutella ihan asiapohjalta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
13.09.2011 05:34 #15820 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Re: facebook
Itsehän olen eräänlainen tietokone alan harrastelia mut toi naamakirja on sellainen asia mihin en ole sekaantunut enkä sekaannu. Koska se ei palvele mua millään tapaa. Hyvin vähän olen kyllä muutenkin täällä äänessä ollut mutta sanon jo nyt että jos keskustelu siirtyy naamakirjan puolelle niin siinä vaiheessa minä jättäydyn asioiden ulkopuolelle.

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Lisää
13.09.2011 05:37 #15821 : krp
Vastaus käyttäjältä krp aiheessa Re: facebook
Ilmeisen moni käyttää Facebookia, mutta olen sitä mieltä että siitä ei saa tehdä "virallista" kanavaa koska kaikki eivät sitä halua käyttää, joistakin syistä. Tällainen BBS-saitti on mielestäni parempi koska tänne voi kuka tahansa tulla katsomaan asioita ilman rekisteröitymisen tarvetta. Lisäksi noita yhteisöpalveluja on monia eri tarpeisiin, eikä kukaan varmaan ehdi käyttää niitä kaikkia.

Sitten tietty pitää miettiä kanava uudelleen jos jostain syystä tällaista palvelua ei enää olisi käytössä.

Lisää
13.09.2011 06:28 #15825 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: facebook
Tosiasia on se, että facebook valtaa alaa. Erityisesti nuorison keskuudessa. Muiden harrastusteni yhteydessä olen selvästi havainnut kuinka facebook on vähentänyt selkeästi foorumeiden suosiota/käyttöä. Samoin FB on syönyt irc-gallerian, myspacen etc. suosiota.

Käsittääkseni slotti on nuorisolaji? Jos nuoriso valuu facebookiin, niin eiköhän slotinkin kannata mennä sinne.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että FB:tä tehokkaampaa tiedotusvälinettä ei ole toistaiseksi meikäläisen kohdalle osunut.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Lisää
13.09.2011 14:31 #15829 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Re: facebook
Joo siis tottakai kaikki keinot kannattaa käyttää jolla uusia käyttäjiä saadaan lajin pariin. Sosiaalinen media on mitä helpoimpia mahdollisuuksia ilmaiseen mainostamieen. Mutta toivon siltä että lajia koskevat keskustelut käydään jatkossa täällä. kilpailu kutsut sun muut.

ps oli kiva huomata et foorumi on taas herännyt eloon hiljaisen kesän jälkeen

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Sivu luotiin ajassa: 0.462 sekuntia