24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

Moderaattori tiedote!

Lisää
17.02.2012 17:09 #17729 : Tumppi
Tästä eteenpäin Slotti -osion Yleisen jorinoiden sekä Kilpailukutsu alueen moderaattorin oikeudet ovat Sannalla :!:

Sanna on hyvin perillä harrasteemme hienoudesta ja omaa pitkän historian myöskin slotin parista, sen lisäksi Sanna on keskusteluihin osaa ottava henkilö joka toiminnallaan osaa luoda sitä yhteistä me -henkeä :!:

Itse hoidan tästä eteenpäin vain "tekniset asiat" ja annan Sannalle rauhan ja oikeuden "luotsata"" forumia :!:

Toivotetaan Sanna tervetulleeksi :!:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• mikko e
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
17.02.2012 18:35 #17732 : mikko e
Vastaus käyttäjältä mikko e aiheessa Re: Moderaattori tiedote!
Hei

Jos et ole "Ylyn" Sanna, niiin minulla ei olöe kunnia tuntea Sinua.
Pieni esittely, please.

T. Mikko Eld

• san
  • Administrator
  • Administrator
Lisää
17.02.2012 18:48 #17733 : san
Vastaus käyttäjältä san aiheessa Re: Moderaattori tiedote!
En ole Ylyn Sanna. Tietääkseni :)
Siis Sanna Salomaa Hyvinkäältä.
Itse en aja, mutta toiminnassa olen ollut omien lasten huoltojoukoissa reilun kymmenen vuotta. Ensin ajoi ja osallistui kerhotoimintaan kaikki kolme mukeloa, nyt vanhin (21v tytär) on löytänyt uusia kiinnostuksen kohteita jo muutaman vuosi sitten muualta, mutta molemmat pojat ovat toiminnassa aktiivisesti mukana. Olemme keskusteleva ja osallistuva perhe.
Ensi kosketukset lajiin on jo 80-luvulta, jolloin Mikko E:llekin myynyt kupeittain kahvia Hyvinkään kanttiinissa :lol:

Laji on omille pojilleni ja miehelleni tärkeä ja sitä kautta myös minulle. Harrastus on antanut lapsilleni paljon, paljon hyvää, tiedostan harrastuksen monet hyvät puolet ja tuon niitä aina tilaisuuden eteen tullessa hanakasti esille. Itse olen löytänyt lajin parista mielettömän määrän hienoja ihmisiä ja roppakaupalla uusia ystäviä.
Hyvinkäällä toiminut apukäsinä kerholla milloin missäkin roolissa, tiedottajana tällä hetkellä ja edelleen kantiinissa kun kisa viikonloppu Hyvinkäälle sattuu.
Oma perhe viettää aikaa kerholla varmasti jokaisena kerhopäivänä, ajattaa koulujen luokkia arkipäivisin ja kerhoiltoina kerholaisia toisten kerhonohjaajien kanssa. Samoin perheeni on osallistunut skaala autoilun lisäksi malliautoilun salaiseen maailmaan suomessa ja Euroopassa.
Täällä olen ottanut osaa keskusteluun aina silloin kun olen katsonut että mulla jotain sanottavaa on.

Tekniikasta en ymmärrä tuon taivaallista, parit renkaat olen sorvannut ja auton rakentanut kun on kerrottu mikä osa liitetään mihin. Viime Hermanni Endurossa ajoin elämäni ensimmäisen kerran kilpaa ja meidän joukkue ei ollut ihan viimeinen.
Mitähän sitä osaisi itsestään vielä kertoa?
Tervetuloa Hyvinkäälle viimeistään huhtikuussa katsomaan millainen pirttihirmu siellä kanttiinissa kahvia kaatelee.

Sanna

• mikko e
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
18.02.2012 16:27 #17735 : mikko e
Vastaus käyttäjältä mikko e aiheessa Re: Moderaattori tiedote!
Kiitos Sanna.

Tämä selvittää asioita kummasti :P

Tervetuloa käymään joskus myös siipi-kisoissa.

T: Mikko

• san
  • Administrator
  • Administrator
Lisää
18.02.2012 16:44 #17736 : san
Vastaus käyttäjältä san aiheessa Re: Moderaattori tiedote!
Keskimmäinen haluaa kovasti siipikisoihin Laihialle, toivottavasti oma työtilanne antaa myöten, jotta määkin pääsisin jännäämään niitä kisoja.
Olisi ihan kiva nähdä teitä jannuja, jotka muistaa vielä sieltä tyttövuosiltaan. :)
Joitain "poikia" näin vuosi sitten ensimmäisessä Hermanni endurossa Lappeenrannassa.

Sivu luotiin ajassa: 0.275 sekuntia