- Vastaanotettu kiitos 506
Naiset
24.02.2014 14:34 #23295
: Yly
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: midro98
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Nanook
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
24.02.2014 22:21 #23300
: Nanook
Vastaus käyttäjältä Nanook aiheessa Naiset
Aina joskus tulee jotain rutinaa, mut ei tarvitse kuin mainita jotain muijan kengistä, koruista tms niin johan taas voipi hyllyä täyttää parilla autolla
25.02.2014 09:05 #23308
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Ex-puolisoni mut tähän harrastukseen johdatteli kymmenen vuoden tauon jälkeen vuonna 1991... Kotioloissa tapahtunut puuhastelu Scalextricien parissa "hieman" räjähti käsiin.
-kaitsu
-kaitsu
25.02.2014 09:27 #23309
: jukkapori
Minä olen levitellyt kamat tasaisesti kolmeen kerrokseen ja autotalliin. Vähän vaimo kyllä ihmettelee, aina kun avaa jonkun kaapin oven, jotain autoratatavaraa putoo syliin..
Jukka
Jukka
25.02.2014 09:33 #23310
: JussiK
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Pikkuautojen näpräily on terveellisempää ku kaljan juonti... 
Parempi puolisko kävi jopa ajamassa yhden 1/24 kisan. Eikä ollut viimeinen!
-Jussi

Parempi puolisko kävi jopa ajamassa yhden 1/24 kisan. Eikä ollut viimeinen!
-Jussi
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
25.02.2014 09:57 #23311
: Taiska
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kyllä emännältä tuli alkuun aika kritisoivaa kommenttia harrastusta kohtaan, vaikka ei mulla tavaroita kotona olekkaan kun en kotona koskaan mitään askartele. Mutta kun hommattiin lapsille autot ja kahvat ja otettiin ne harrastustoimintaan mukaan niin emäntä oli tyytyväinen kun sai vähän omaa aikaa, edes joka toinen viikko. Ja nyt kun hän itse harrastelee jotain rakennekynsiä ja omistaa ISON pakin joka on täynnä kaiken maailman maaleja lakkoja glittereitä viiloja ja ties mitä voiteita aineita ja työkaluja. Niin nykyään siihen verrattaen tää meikän harrastus on vain pientä puuhastelua.
PS: On se sen kynsiverme salkku sen verran käheä et taidan tilata itselleni vastaavan autokerhopakiksi
PS: On se sen kynsiverme salkku sen verran käheä et taidan tilata itselleni vastaavan autokerhopakiksi
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
25.02.2014 10:21 #23312
: Kaitsu
Nykyinenkin puoliso diggailee hommaa, ja harrastukseni saa täyden tuen. Kävi hän kerran tahkoamassa Nokwoodia mun FSC-autolla. Pitää erityisesti vanhojen kilpa-autojen muotoilusta. Viihtyi koko illan radan ääressä, eikä kierrosajatkaan olleet huonoja. Kisoihin en saanut houkuteltua.
-kaitsu
-kaitsu
25.02.2014 10:41 #23314
: Yly
Tuo juttu osui ja upposi minuun aika hyvin....
Palkintoja...muutamia, mutta hyvin piilotettuna / sijoitettuna ( lähinnä ratahuoneeseen )
Levyjä...paaaljon...elokuvia myös joitakin
Kotiteatteri....vain kahdessa kerroksessa....kolmannessa vain 2.0 stereot
Pikkuautoja vain kahdessa huoneessa+ RC autot varastossa.
Palkintoja...muutamia, mutta hyvin piilotettuna / sijoitettuna ( lähinnä ratahuoneeseen )
Levyjä...paaaljon...elokuvia myös joitakin
Kotiteatteri....vain kahdessa kerroksessa....kolmannessa vain 2.0 stereot
Pikkuautoja vain kahdessa huoneessa+ RC autot varastossa.
25.02.2014 14:02 #23317
: R.O
Eipä ole CD/DVD levyjä juurikaan. Ainakin lapsilla niitä on enemmän.
Slottikamat on toisessa vaatehuoneessa piilossa. Sinne ei ole muilla asiaa
Noi palkinnot on niin rumia omastakin mielestä, että ainoastaan kotoa löytyy AKK:n antama hopeamitali. Sekin tosin pienen etsinnän takana missä lienee..
Ja jos joskus tulis slottikamoista sanomista, niin voi kysyä että miksi se toinen vaatehuone on täynnä kenkiä?
Slottikamat on toisessa vaatehuoneessa piilossa. Sinne ei ole muilla asiaa
Noi palkinnot on niin rumia omastakin mielestä, että ainoastaan kotoa löytyy AKK:n antama hopeamitali. Sekin tosin pienen etsinnän takana missä lienee..
Ja jos joskus tulis slottikamoista sanomista, niin voi kysyä että miksi se toinen vaatehuone on täynnä kenkiä?
- vanttmi
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
14.03.2014 19:58 #23535
: vanttmi
Ohhoh, kaikki 10 kohtaa olen myös minä saanut säilyttää - outoa. Kerran tulin töisä kotiin ja vaimo oli varsin surkeana, melkein kyynel silmässä pidätellen itkuaa. Oli siivotessa pudottanut noin 35 vuotta vanhan Peter Panin merirosvolaivani - sen sellaisen Rewelin puna-mustan raidallisilla purjeilla. Laiva oli saanut todelisen "täysosuman". Nyyhkytti vain, "minä niin tykkäsin siitä laivasta". Jotta sellaine vaimo. Harrastekamaa on joka lähtöön enämpi kuin pienessä leikkikalukaupassa - eipä ole vaimo valittanut. Ei ole vaihdossa "lelut" eikä - vaimo
Vastaus käyttäjältä vanttmi aiheessa Naiset
Yly kirjoitti: www.iltalehti.fi/nainen/2014022418069186_na.shtml
Meillä ei ongelmaa....kuinkas teillä
Ohhoh, kaikki 10 kohtaa olen myös minä saanut säilyttää - outoa. Kerran tulin töisä kotiin ja vaimo oli varsin surkeana, melkein kyynel silmässä pidätellen itkuaa. Oli siivotessa pudottanut noin 35 vuotta vanhan Peter Panin merirosvolaivani - sen sellaisen Rewelin puna-mustan raidallisilla purjeilla. Laiva oli saanut todelisen "täysosuman". Nyyhkytti vain, "minä niin tykkäsin siitä laivasta". Jotta sellaine vaimo. Harrastekamaa on joka lähtöön enämpi kuin pienessä leikkikalukaupassa - eipä ole vaimo valittanut. Ei ole vaihdossa "lelut" eikä - vaimo
Sivu luotiin ajassa: 0.286 sekuntia