Eurolight
04.04.2022 05:05 #41148
: tp
Kerhojen välisen palaverin pohjalta päätettiin, että seuraavasta kisasta lähtien EL-24 luokassa on käytössä vapaa 64p (pitch) välitys.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
04.04.2022 13:15 - 04.04.2022 13:26 #41150
: Yly
Säännöt muutetaan kesken kauden siksi, että yksi henkilö on sitä mieltä ettei saa autojaan toimimaan nykyisillä säännöillä !!
Minä en nyt vain voi hyväksyä tälläistä toimintaa !
Missä on kokouksen kutsu ?
Ei pojat näin ! Ei !
Katsotaan asia sitten ihan loppuun saakka.
Käsittämätöntä kähmintää !
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
tp kirjoitti: Kerhojen välisen palaverin pohjalta päätettiin, että seuraavasta kisasta lähtien EL-24 luokassa on käytössä vapaa 64p (pitch) välitys.
Säännöt muutetaan kesken kauden siksi, että yksi henkilö on sitä mieltä ettei saa autojaan toimimaan nykyisillä säännöillä !!
Minä en nyt vain voi hyväksyä tälläistä toimintaa !
Missä on kokouksen kutsu ?
Ei pojat näin ! Ei !
Katsotaan asia sitten ihan loppuun saakka.
Käsittämätöntä kähmintää !
Viimeksi muokattu: 04.04.2022 13:26 Yly.
04.04.2022 13:59 #41151
Miksi sääntöjä ja säännöstöjä on edes olemassa ?
Muutama henkilö päättää salaisessa kokouksessa säännöt seuraavaan kilpailuun !
Tässä tapauksessa säännön, joka on ollut olemassa jo vuosia, eikä mielestäni ole ollut millään muotoa ongelmallinen !
Kuka uskaltaa ostaa mitään osia etukäteen, koska mafia voi näköjään muuttaa säännöt miten itse haluavat.
Haluan pöytäkirjan julkiseksi, kuka muutosta ehdotti ja ketkä sen hyväksyivät !
Sitten haluan lajiryhmän lausunnon asiasta, sekä lajiryhmän lausunnon tulevaisuudesta ! Eli onko koko toiminta muuttunut tämmöiseksi pelleilyksi, missä säännöillä ja säännöstöillä voi pyyhkiä hanuria !
Muutama henkilö päättää salaisessa kokouksessa säännöt seuraavaan kilpailuun !
Tässä tapauksessa säännön, joka on ollut olemassa jo vuosia, eikä mielestäni ole ollut millään muotoa ongelmallinen !
Kuka uskaltaa ostaa mitään osia etukäteen, koska mafia voi näköjään muuttaa säännöt miten itse haluavat.
Haluan pöytäkirjan julkiseksi, kuka muutosta ehdotti ja ketkä sen hyväksyivät !
Sitten haluan lajiryhmän lausunnon asiasta, sekä lajiryhmän lausunnon tulevaisuudesta ! Eli onko koko toiminta muuttunut tämmöiseksi pelleilyksi, missä säännöillä ja säännöstöillä voi pyyhkiä hanuria !
04.04.2022 14:17 #41153
Sääntömuutoksista on yleensä keskusteltu etukäteen.
On jopa järjestetty äänestyksiä.
Kun päättävä taho päätynyt säännönmuutokseen on sääntö muuttunut SEURAAVALLE VUODELLE !
Ei kesken kauden !
Ymmärtäisin, jos säännöissä on selkeä virhe, jotain säännön pakottamaa osaa ei enää saa tjsp, mutta EL välitys-sääntö on ollut olemassa jo vuosia !
Miten ihmeessä nyt tuli niin kiire, että asia on päätetty jossain ” saunan eteisessä ” vai pitikö sääntö runnoa läpi juuri sinä viikon loppuna, kun meidän väki sattui sairastumaan Koronaan ! Sattumaa ?
On jopa järjestetty äänestyksiä.
Kun päättävä taho päätynyt säännönmuutokseen on sääntö muuttunut SEURAAVALLE VUODELLE !
Ei kesken kauden !
Ymmärtäisin, jos säännöissä on selkeä virhe, jotain säännön pakottamaa osaa ei enää saa tjsp, mutta EL välitys-sääntö on ollut olemassa jo vuosia !
Miten ihmeessä nyt tuli niin kiire, että asia on päätetty jossain ” saunan eteisessä ” vai pitikö sääntö runnoa läpi juuri sinä viikon loppuna, kun meidän väki sattui sairastumaan Koronaan ! Sattumaa ?
04.04.2022 14:21 #41154
EL-24 luokan piti olla sääntöjen puolesta mahdollisimman tasapuolinen.
Vaikka minulla ei ole 60000 euroa käteistä pöytälaatikossa, niin saan hommattua 6t 64p pinjonit Horkyltä, kyse ei siis ole siitä mitä minun pakissa on tai ei ole.
Kyseessä on koko lajin uskottavuus.
Vaikka minulla ei ole 60000 euroa käteistä pöytälaatikossa, niin saan hommattua 6t 64p pinjonit Horkyltä, kyse ei siis ole siitä mitä minun pakissa on tai ei ole.
Kyseessä on koko lajin uskottavuus.
04.04.2022 14:43 #41155
: tp
Vihelletään peli nyt poikki. Eli ajetaan tämä vuosi nykyisillä säännöillä ja palataan asiaan ensi vuonna. Pidetään kerhojenvälinen Teams-palaveri, jotta kaikki pääsevät mukaan. Tarkoitus ei ollut tuoda tästä mielipahaa kenellekään. Ongelma on kuitenkin olemassa eli EL-24 auto on vaikeampi ajaa kuin PR-.24.
PS. Horkyn EDM 6T pinjoni maksaa Pavel Flaisigin kautta hankittuna 16 eurolla.
PS. Horkyn EDM 6T pinjoni maksaa Pavel Flaisigin kautta hankittuna 16 eurolla.
08.04.2022 11:14 #41168
: Taiska
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Sanonpahan vain että EL auto ei ole yhtään sen vaikeampi ajaa kun EM autokaan. Tai ei ainakaan silloin ollut kun itse sillä viimeksi ajoin.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: juusos
05.05.2022 16:55 #41350
: TM
Mitenkäs tuo EL moottorin hoonaus nykyään on. Asiastahan käytiin keskustelua muutama vuosi sitten ja se löytyy yleisistä jorinoista sivulta 4. Lopputulos taisi silloin olla että saa hoonatan 533 kokoon. Säännöt ei varsinaisesti ota kantaa joten onko tuo tulkinta edelleen sama. Aika tiukka tuo on, mä oon tehny box stock koneen tuolla ilmavälillä, mutta jos se tuo on niin kaikillehan se kuitenkin sama.
06.05.2022 15:02 #41353
: juusos
Asiassa on hyvä muistaa myös, että EL-24 mahdollistaa tasapuolisen kaluston, ja jos joku kokee sen vaikeana, liekkö syynä harjoittelun puute tjsp. Omaan kouraani EL-24 on helppo, osin jopa liian helppo verrattuna PR-24:ään. Puhtaasti siitä kiinni mitä on harjoitellut ja mihin on tottunut - sääntöjen ei pidä olla tuuliviiri jotka muuttuvat hetken mielijohteesta joten palatkaa syksyllä hyvissä ajoin että ehtii ennen kauden 2023 alkua hankkimaan, testaamaan ja harjoittelemaan mahdollisesti muuttuvan kaluston.
Sivu luotiin ajassa: 0.709 sekuntia