Newbie viestiketju

Lisää
05.09.2022 09:26 #41621 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Newbie viestiketju
Tämä keskustelu nyt vaatisi Kotkan virallisen kannanoton.

Ettei syytetä vääriä tahoja tästä asiasta.

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.09.2022 09:58 #41622 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Newbie viestiketju
Viikonloppuna alkoi minunkin osalta eka kierros koronan suhteen, joten yritän muistaa, että miten asia meni.

Kotka ei hakenut ES3-kisaa, kun PR-24 SM ajettiin Kotkassa ja toiveita tuli, että kisa ajettaisiin muualla. Kesäkuussa sain ehdotuksen Hyvinkäältä, että kisa voitaisiin ajaa Lempäälästä. Asiaa ei siinä vaiheessa kyselty muilta. Heinäkuussa laitoin Pyrylle viestiä, että Lempäälässä omat ongelmansa, jossa tässäkin ketjussa on ollut puhetta. Ehdotin, että kisa pidettäisiin Mikkelissä, jossa rata hyvässä kunnossa ja ilmainen majoitus. Samalla olisi saatu itäiseen Suomeen edes yksi kisa syksylle. En nyt tarkoituksella laske enduroita, kun niihin ei kaikki junnut osallistu.

• newbie
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.09.2022 14:29 #41623 : newbie
Vastaus käyttäjältä newbie aiheessa Newbie viestiketju
Mitäpä tähän asiaan lisättävää. Nuo samat tarinat kisakalenterista löytyy toki 2021 syksyn sähköpostin ketjustakin.

Tomin viesti lienee myös asian suhteen aika tyhjentävä.

Odottelen alkuperäiseen kysymykseen sitä perusteltua vastausta ja miten tämä nykyinen tilanne vastaa harrastajien tahtotilaa sekä alkuperäistä ajatusmaailmaa kun kisakalenterista päätettiin?

Olen ehkä pa***ainen, mutta minusta tämä ei mene niin kuin pitäisi.

Lisää
05.09.2022 16:24 #41624 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Newbie viestiketju
Ensin pitää olla ne kisajärjestäjät, jotka ylipäätään kisoja pystyy pitämään - ns kisaorganisaatio.

Tietääkseni yksi ongelma on ollut se että kenties esmeks Mikkeli ei ole kisoja halunnut... Sekin tahtotila pitää olla ensin itse ko kerholla - sitten hakea mahdollinen järjestäjä, eikä sitäkään tuonne ole nyt ollut.

Tietääkseni tässä ei ihmeellistä ole, yksi avoin kisa jonka vain yksi järjestäjä on halunnut pitää ja se on ennenkin kisoja pitänyt.

Ilman ko järjestäjää ES3 kisaa tuskin olisi missään..

• newbie
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.09.2022 18:03 - 05.09.2022 18:15 #41625 : newbie

Tumppi kirjoitti: Ensin pitää olla ne kisajärjestäjät, jotka ylipäätään kisoja pystyy pitämään - ns kisaorganisaatio.

Tietääkseni yksi ongelma on ollut se että kenties esmeks Mikkeli ei ole kisoja halunnut... Sekin tahtotila pitää olla ensin itse ko kerholla - sitten hakea mahdollinen järjestäjä, eikä sitäkään tuonne ole nyt ollut.

Tietääkseni tässä ei ihmeellistä ole, yksi avoin kisa jonka vain yksi järjestäjä on halunnut pitää ja se on ennenkin kisoja pitänyt.

Ilman ko järjestäjää ES3 kisaa tuskin olisi missään..

Haluamisesta tuskin lie ollut kyse, jos ei ole edes kunnolla kyselty ja järjestäjän puute lie tullut siitä, että on "jyrätty" asia jonnekin.

Tässä on kyse siitä, että sopeutuuko kaikki siihen, että ei siirrellä minne sattuu asioita ja pysytään sovitussa. Esimerkiksi Hyvinkäällä oli kahdet kisat peräjälkeen (SM -kisat) ja se ei ollut mikään ongelma, tänä vuonna se olikin sitten ongelma...nyt sitten on kolmella Hyvinkään kotiradalla eurosarjan kisa ja yksi muualla - tosi kiva.

Jos ei muuten pärjää...

Ja montako harrastajaa sieltä Lempäälästä tulee vs Mikkeli? Tai se radan kunto...

Ei pitäisi tätä sanoa, mutta toivoisin että porukka boikotoisi tätä kisaa ja ei menisi sinne. Senkin takia, että meillä on ratoja missä on lajin harrastajia sekä senkin takia, että tietyt tahot alkaisi kuuntelemaan muitakin.

Jatkossa haetaan sitten kisoja sillä periaatteella kuka ehtii ensin ja unohdetaan kisakalenteri. Voisikohan Yly hakea eurosarja nelosta samantien tai Atte Laihialle? Saataisiin jännitystä elämään ja kalenteriin.
Viimeksi muokattu: 05.09.2022 18:15 newbie.

Lisää
05.09.2022 18:47 #41626 : Tumppi
Sulla varmaan on sit faktaa kertoa, kuka olisi kisat SAANU pitää Mikkelissä (Mikkelin mandaatilla) - joku joka olisi tuon es3 kisan järjestelyvastuut ottanut?
Mulla ei ole tiedossa, tunnen kuiteskin aikas hyvin nämä porukat - väitän että paremmin kuin moni muu.

Lisää
05.09.2022 18:51 #41627 : ahietalahti
Vastaus käyttäjältä ahietalahti aiheessa Newbie viestiketju
Voin hyvin järjestää Laihian kingillä eurosarjan ja olen siitä joitain kertoja maininnutkin.

Hiatamiähen Halapamatkat.
~Kun mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy~
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: _tomeski

• newbie
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.09.2022 18:59 - 05.09.2022 19:06 #41628 : newbie

Tumppi kirjoitti: Sulla varmaan on sit faktaa kertoa, kuka olisi kisat SAANU pitää Mikkelissä (Mikkelin mandaatilla) - joku joka olisi tuon es3 kisan järjestelyvastuut ottanut?
Mulla ei ole tiedossa, tunnen kuiteskin aikas hyvin nämä porukat - väitän että paremmin kuin moni muu.

Eiköhän Kotka olisi sen vuorollaan saanut ehdottaa, että sinne. Tomi taisi tuolla mainita, että hän ehdotti Mikkeliä.

Joten mistä se Lempäälän ehdotus tuli? Hyvinkäältä ja mikä oli Hyvinkään mandaatti eurosarja kolmosen kohdalla tai mikä Lempäälän mandaatti oli asian suhteen kalenterissa?

Eiköhän kisat olisi saatu Mikkelissä pystyyn.

Mitä tulee tuntemiseen, niin miten se tähän asiaan liittyy? Minusta Mikkelissä on Villen ja Jannen avustuksella vedetty hyvät kapinat vähän väliä, kun vaan joku on vetänyt sen virallisen osuuden läpi. Ville ja Janne voisi vaikka harkita virallisten järjestelypapereiden hankkimista minusta.
Viimeksi muokattu: 05.09.2022 19:06 newbie.

• newbie
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.09.2022 19:02 #41629 : newbie

ahietalahti kirjoitti: Voin hyvin järjestää Laihian kingillä eurosarjan ja olen siitä joitain kertoja maininnutkin.

Ajetaankin Eurosarja nelonen Laihialla tänä vuonna. Ilmoittaudumme sinne ajamaan tässä samantien, joten pistä vaan hakemus samantien sisään. Meillä on Hämeenlinnaan kylpylässä hotellivaraus, mutta vien vaimon muualle joskus toiste, joten tässä vaiheessa asia on helppo järjestellä.

En olekaan Laihialla ajanut sitten 90-luvun SM-kisojen, joten siitä onkin aikaa...

Lisää
05.09.2022 19:03 #41630 : Tumppi
Pointti oli se KUKA ne olisi Mikkelissä järkännyt, koska paikalliset eivät sitä olisi järkänneet..
Haluta saa aina, mutta minkä sille voi kun ei ole vastuullista järjestäjää..

• newbie
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.09.2022 19:10 - 05.09.2022 19:11 #41631 : newbie

Tumppi kirjoitti: Pointti oli se KUKA ne olisi Mikkelissä järkännyt, koska paikalliset eivät sitä olisi järkänneet..
Haluta saa aina, mutta minkä sille voi kun ei ole vastuullista järjestäjää..

Pitänee alkaa laajentamaan sitä pohjaa, kuka voi kisoja virallisesti järjestää nähtävästi. Tämä homma ei muuten näytä toimivan, jos vedetään kotiin päin tällä tavalla?

Ei muuta kuin Mian toimiston kautta nähtävästi kurssit läpi. Ei ole mikään iso juttu aidosti.

Jos Tumppi väittää, että tämä homma on mennyt kuin Strömsössä ja Tomin ehdotuksen mukaan, Kotkan järjestelyvuorolla sekä kalenteria noudattaen...turha jatkaa asian käsittelyä, koska mustan saa valkoiseksi helpommallakin tavalla. Kotkalla oli järjestelyvuoro ja Hyvinkää nappasi sen Lempäälään.
Viimeksi muokattu: 05.09.2022 19:11 newbie.

Lisää
05.09.2022 19:15 #41632 : Tumppi
Niin kuin Tomi itse vastasi Kotka ei kisoja hakenut, ehdotti sitä Mikkeliin - ja siellä ei ollut haluja kisoja pitää.

• newbie
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.09.2022 19:18 #41633 : newbie

Tumppi kirjoitti: Niin kuin Tomi itse vastasi Kotka ei kisoja hakenut, ehdotti sitä Mikkeliin - ja siellä ei ollut haluja kisoja pitää.

Missä ja kuka noin sanoi? Mistä olet saanut käsityksen, että Mikkelissä ei ole haluttu kisoja pitää?

En näe tätä missään tai ole kuullut mistään. Voisitko valaista asiaa?

Lisää
05.09.2022 19:20 - 05.09.2022 19:20 #41634 : Tumppi
Juu, taisinkin kertoa aiemmin että tunnen nämä porukat varmaan paremmin kuin muut, tälläisen tiedon olen itse saanut.
Viimeksi muokattu: 05.09.2022 19:20 Tumppi.

• newbie
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.09.2022 19:20 #41635 : newbie

Tumppi kirjoitti: Juu, taisinkin kertoa aiemmin että tunnen nämä porukat varmaan paremmin kuin muut, tälläisen tiedon olen itse saanut.

Keneltä?

Sivu luotiin ajassa: 0.815 sekuntia