OEPS 2012
14.12.2011 14:40 #17028
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Euroopan toiseksi kovatasoisin malliautosarja Open European Prototype Series pyörähtää käyntiin kolmatta kertaa 2012. (Se kovatasoisin sarjahan on tietysti NTSRC:n GT/P-kerhosarja :lol: )
Lisäinfot täältä:
www.oeps-racing.com/index.htm
Ja suomalaiset teamit matkaan.
-kaitsu
Lisäinfot täältä:
www.oeps-racing.com/index.htm
Ja suomalaiset teamit matkaan.
-kaitsu
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Ville Taalikka
- Vieras
-
10.01.2012 09:32 #17272
: Ville Taalikka
Vastaus käyttäjältä Ville Taalikka aiheessa Re: OEPS 2012
Poiminta OEPS:n säännöistä
Mistähän moinen?
The LMP bodies as manufactured and distributed by Carrera are not permitted.
The Audi R10 body that is manufactured and distributed by Revell is not permitted.
Mistähän moinen?
10.01.2012 09:45 #17273
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: OEPS 2012
Omat veikkaukset:
a) lienevät ainoat "ulkopuoliset" LMP-muovikorien valmistajat
b) niihin täytyy tehdä kolo ja kate lautaspyörää varten
a) lienevät ainoat "ulkopuoliset" LMP-muovikorien valmistajat
b) niihin täytyy tehdä kolo ja kate lautaspyörää varten
- Ville Taalikka
- Vieras
-
10.01.2012 10:13 #17274
: Ville Taalikka
Tuo lienee ainoa "hyvä" syy. Ylimääräisten katteiden tekeminen taidettiinkin kieltää tälle kaudelle, jos muistan oikein. Siitä oli ainakin juttua viime vuonna
Vastaus käyttäjältä Ville Taalikka aiheessa Re: OEPS 2012
PorscheFreak kirjoitti: b) niihin täytyy tehdä kolo ja kate lautaspyörää varten
Tuo lienee ainoa "hyvä" syy. Ylimääräisten katteiden tekeminen taidettiinkin kieltää tälle kaudelle, jos muistan oikein. Siitä oli ainakin juttua viime vuonna
10.01.2012 10:50 #17275
: Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: OEPS 2012
OEPS:n korikuviot on kyllä mielenkiintoisia. Kovat on vaatimukset esikuvanmukaisuuden perään. Tästä johtuen lienee kielletty Revellin ja Carreran korit. Revellin koppa vaatii tosiaan koriin ylimääräisen pullistuksen vetopyörälle. Carrera puolestaan on muotoiltu niin, että taka-akselisto ja mosa mahtuu paikoilleen.
Mun silmään pistää kyllä enemmän esim. auton koko kuin joku vetopyörää varten tehty pullistuma takakatteessa. Vuoden 2010 sarjassa näkyi esim. lukuisia Acuroita, joiden akseliväli oli varmaan ainakin 10 mm lyhyempi kuin esikuvan mukaisella pienoismallilla pitäisi olla.
Jos puhutaan pienoismallista, niin kyllä lähtökohta automallilla pitäisi olla oikea akseliväli ja leveys. Mun mielestä.
No, tänä vuonna akselivälin pitäisi olla +- 1 mm esikuvan mukainen. Kas kummaa esim. meidän teamin Oreca on selvästi lyhyempi. Ilmeisesti kuitenkin kelpaa NDW:n vastauksen mukaan. Ota nyt näistä sitten selvää. Välillä mun on vaikea ymmärtää mikä sarjan järjestäjän todellinen focus on?
-kaitsu
Mun silmään pistää kyllä enemmän esim. auton koko kuin joku vetopyörää varten tehty pullistuma takakatteessa. Vuoden 2010 sarjassa näkyi esim. lukuisia Acuroita, joiden akseliväli oli varmaan ainakin 10 mm lyhyempi kuin esikuvan mukaisella pienoismallilla pitäisi olla.
Jos puhutaan pienoismallista, niin kyllä lähtökohta automallilla pitäisi olla oikea akseliväli ja leveys. Mun mielestä.
No, tänä vuonna akselivälin pitäisi olla +- 1 mm esikuvan mukainen. Kas kummaa esim. meidän teamin Oreca on selvästi lyhyempi. Ilmeisesti kuitenkin kelpaa NDW:n vastauksen mukaan. Ota nyt näistä sitten selvää. Välillä mun on vaikea ymmärtää mikä sarjan järjestäjän todellinen focus on?
-kaitsu
Sivu luotiin ajassa: 0.274 sekuntia