- Vastaanotettu kiitos 150
KUTSU:1/24 GT/P, Scaleauto, FSC 7.3.2015 Vaasa
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
krp kirjoitti: Risto, ei ole mulle kukaan ilmoittanut tarvetta, en tiedä oliko Tumppi laskenut sen varaan, eli löytyykö Koivistoille autot? Jos löytyy niin sitten se on sulle.
Risto ajamaan ilman muuta! Scaleautoa oli muualtakin tarjolla....
Tumppi kirjoitti:
krp kirjoitti: Risto, ei ole mulle kukaan ilmoittanut tarvetta, en tiedä oliko Tumppi laskenut sen varaan, eli löytyykö Koivistoille autot? Jos löytyy niin sitten se on sulle.
Mihinkähän sitä tuli sekaannuttua?
Mihis aikaan mun pitäs löytää itteni palosaarelle lauantaina jos haluis jonku kierroksen treenata myös?
EDIT: Ekassa viestissä olikin, että ovet auki 8.30. Mihis aikaan kisa alkaa?
R.O kirjoitti:
Tumppi kirjoitti:
Mihinkähän sitä tuli sekaannuttua?
Mihis aikaan mun pitäs löytää itteni palosaarelle lauantaina jos haluis jonku kierroksen treenata myös?
EDIT: Ekassa viestissä olikin, että ovet auki 8.30. Mihis aikaan kisa alkaa?
Siinä on semmonen 16minuuttia reeniä ennen katastusta.... siinähän on sulle puolet liikaa
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Vastaanotettu kiitos 84
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
krp kirjoitti: OK eli Scaleauto siis varattu Ristolle. Ota oma kahva mukaan. Suunnilleen samoilla säädöillä/ moduuleilla kuin Hawk-koneille. Vähän riippuu olosuhteista.
OK!
PekkaN kirjoitti: Onkos se aikataulu jo tarkentunut...
Sorry,
Ovet aukee 8:00...
Scaleauto treenit 3 erää alkaen 8:30- (22 kuskia)
- huom!! Vain Scaleauto ja GT, erä 8*2min..
About 13:00 alkaen
Proto treenit, kaksi erää erä 8*2min (15? Kuskia)
FSC sitten 9 kuskia tuon Proton jälkeen.... (9kuskia)....
Jäi kone kerholle... Niin ei ole sitä pdf dokkaria tähän....
toimitan tulokset huomenna tänne, include statistic.... Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Oli alunperin vain tarkoitus tulla katsomaan malliautokisoja kun en ole koskaan sellaisia nähnyt saati ajanut kierrostakaan kyseisillä autoilla. Pääsin nyt Kimmon avustuksella ajamaankin ja kohtuullisesti se sujuikin. Hiittien aluissa tuli ajettua ehkä liiankin varovasti kun pyrki välttämän ulosajoja. Oranssilla niitä ulosajoja taisi tulla kuitenkin aika monta..
Autot on kyllä todella hienon näköisiä ja parempia ajettavia mitä oletin. Omaan makuun kuitenkin vähän hitaita. Tarkkuutta vaativaa ajamista kuitenkin.
Kuten lauantaina mainitsin, niin mun puolesta voitte ajaa jonkun kisan jossain vaiheessa halutessanne myös Seinäjoella. (Hyvinkään vanha rata)
Kun tuli näin kokeiltua "lajivaihtoa", niin multa löytyy EL-24 (EuroLight-24) luokkaan auto Mikkelin Eurosarjaan mikäli joku malliautopuolelta haluaa kyseisen kisan ajaa. Luokkahan ei tarvitse AKK:n lisenssiä ollenkaan! Ilmoittaa halustaan ajaa vain mulle vaikkapa ensi viikon kuluessa.
Risto
Ajatus Seinäjoella ajettavasta malliautoskabasta ei ole lainkaan huono. Tarkemmin mietittynä kuulostaa jopa erinomaiselta :smile: .
-kaitsu
PS. Risto ja Matti lähtevät varmaan myös Model Expo kisaan mukaan kun malliautohommatkin sujuivat noin mainiosti?
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Kattelen pisteet ja tulokset eetteriin joskus tuossa viikolla. En aikonut hosua aiheen kanssa, kun ei niitä kukaan lue kuitenkaan...

Ohessa tulokset ja statistiikka... (toivon mukaan tuloksissa olen arponut oikeat paikkakunnat/kerhot...)