- Vastaanotettu kiitos 99
KUTSU: 1/24 Scaleauto/GT/LMP FSC/T 6/7 KOTKA
Mihis asti on aikaa ilmoittautua? Osattais suunnitella kanttiinin tarjontaa sen mukaan ? (possot ja lihikset)
Ja ne kenelle posso on vielä vieras käsite niin kyseessä on paikallinen perinneherkku. Ohessa pieni juttu herkun tiimoilta. Suosittelen vaikka kahvin kaveriksi.
yle.fi/uutiset/posso_on_rakas_ohut_ja_rapea/7293826
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Vastaanotettu kiitos 84
Pk-seudulta pääsee mun kyydissä kisoihin ja poiskin, jos on siitä kiinni.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Taiska kirjoitti: Nopeasti laskettuna taisi olla 12 nimeä listassa?
Mihis asti on aikaa ilmoittautua? Osattais suunnitella kanttiinin tarjontaa sen mukaan ? (possot ja lihikset)
Ja ne kenelle posso on vielä vieras käsite niin kyseessä on paikallinen perinneherkku. Ohessa pieni juttu herkun tiimoilta. Suosittelen vaikka kahvin kaveriksi.
yle.fi/uutiset/posso_on_rakas_ohut_ja_rapea/7293826
Mulla on tiedossa 15 kuskia tällä hetkellä (ihan kaikki ei vielä näy tässä), varmaan vielä tulee muutamia lisää.
BMW Z4, Scaleauto, Scaleauto, SC-0025.
-Olli
Kuiteskin suurimmalle osalle pikkasen tuntemattomampi rata?
-Olli
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Vastaanotettu kiitos 84
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Hölmönä kysyn kun en äkkiseltään löytänyt XLR töpseleihin kytkentä tietoja foorumilta?
Siis kumpi noista kuvan malleista naaras vai koiras kahvan päähän ja miten värit pun/valk/musta + mikä vas/oik/keskelle?
fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Xlr-connectors.jpg
JariL kirjoitti: Aloitus ajankohdan myöhäistämistä kannatetaan myös täällä tai ainankin aika-ajon myöhäistämistä tai kisalähtöjen jos vaik suoraan kisaan tulis...
Hölmönä kysyn kun en äkkiseltään löytänyt XLR töpseleihin kytkentä tietoja foorumilta?
Siis kumpi noista kuvan malleista naaras vai koiras kahvan päähän ja miten värit pun/valk/musta + mikä vas/oik/keskelle?
fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Xlr-connectors.jpg
Radassa on naarasliitin. Kytkentä samassa järjestyksessä kuin puhelintöpseleissä ja kuvassa näkyvässä banaanien kuviossa. Eli liittimien takaa katsoen valkoinen ylös vasemmalle, musta ylös oikealle ja punainen alas.
Tarkennus vähän epäonnistunut näemmä mutta eiköhän tuosta selvän saa.
Mut tuun tosiaan radalle notkumaan tänään (keskiviikkona) sekä pe ja la iltapäivät heti kun töistä joudan. Scaleautokin mulle on jo luvattu ostaa joten kyllähän mä vielä leikkiin mukaan lähden heti kun mahdollista. On vain tuo Minilandi ollu aina kiinni kun oltais sinne oltu menossa. Kerran oltiin jo oventakana, mut kun ovi oli lukossa ni ei mukaan lähtenyt kun ranskan luppakorvakani Vihdin reissulta.
Kerran olen tosiaan malliautoa kokeillu Hyvinkäällä, ja sen verran kova polte hommasta jäi että tuun nyt kyl kyselee paljon tyhmiä. On viel niinpaljon epäselvyyksiä mihin kaipaan lisätietoja.
www.fct.fi/
www.fct.fi/
krp kirjoitti: Eikö Kotkasta löydy kiinnostuneita osallistumaan? Kahta autoa tarjottu halukkaille...
Vois kiinnostaakin. Mua on pyydetty että olisin pömpelissä kisoissa. Jos sinne saadaan joku muu siksi aikaan niin voin kyllä ajella.
GT Challenge:
Ferrari 458 GT3, Niemelä, DoSlot OBG, SRP30K
LMP Challenge:
Oreca 03, Niemelä Evo, DoSlot OBG, SRP40K
FSC GT:
Ferrari Dino 246, Fujimi, MoMo MP06, Fox10, 10/xx
I am the engine.
Pyry kirjoitti:
krp kirjoitti: Eikö Kotkasta löydy kiinnostuneita osallistumaan? Kahta autoa tarjottu halukkaille...
Vois kiinnostaakin. Mua on pyydetty että olisin pömpelissä kisoissa. Jos sinne saadaan joku muu siksi aikaan niin voin kyllä ajella.
Tuo kuulostaa ilmoittautumiselta, joten lisäsin heti listoihin, eikähön kilpailijoiden joukosta löydy pömpeliin tuuraajia.