- Vastaanotettu kiitos 84
1:1 Cheetah Helsingissä
- Rami Yliniemi
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
kuvia.1g.fi/kuvat/2016/ACS+2016/Friday/MOP_4229.jpg
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Harmi,kun asumme täällä kaakana
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
- Rami Yliniemi
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Malliautoilun yksi lähtökohdista on fanittaa ja kunnioittaa autojen oikeita esikuvia. Meidän leveysasteilla näin harvinaisia kilpa-autoja ei usein pääse livenä näkemään, joten ajattelin vinkata asiasta muille malliautoilua harrastaville.Yly kirjoitti: Nykyään siis täällä saa mainostaa muitakin tapahtumia, kuin ura-auto tapahtumia :oops:
Todella harmillista, että sinun mielesi tästäkin pahoittui. Jaksamisia.
Rami Yliniemi kirjoitti:
Malliautoilun yksi lähtökohdista on fanittaa ja kunnioittaa autojen oikeita esikuvia. Meidän leveysasteilla näin harvinaisia kilpa-autoja ei usein pääse livenä näkemään, joten ajattelin vinkata asiasta muille malliautoilua harrastaville.Yly kirjoitti: Nykyään siis täällä saa mainostaa muitakin tapahtumia, kuin ura-auto tapahtumia :oops:
Todella harmillista, että sinun mielesi tästäkin pahoittui. Jaksamisia.
Olen suuri 1:1 autojen fani.
Aikaisemmin, kun olen itse tänne kertonut jostain 1:1 autojen tapahtumista, jotka olisivat SAATTANEET kiinnostaa tämän foorumin lukjoita, niin ne on poistettu adminien toimesta.
Täällä on ollut todella jyrkkä rajanveto, ettei täällä saa olla mitään muita kirjoituksia, kuin ura-autoihin liittyviä juttuja.
Hyvä, jos foorumin "säännöt" ovat muuttuneet oikeaan suuntaan !
Harmi Rami, että ymmärsit tuon minun kirjoituksen taas väärin
voidaan jauhaa asioita välittämättä siitä ajaako malli, siipi vai skaala-autolla. Kun jotenkin luulen että kaikkia nuo autot ja niihen liittyvät asiat kiinnostaa tavalla tai toisella.
Ja onhan se kiva treffailla muita harrastajia vaikka jyväskylä rallin yhteydessä, niin olishan se kiva että niistäkin voisi vähän kirjoitella.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kun itse kerroin täällä, että Hyvinkäällä on 1:1 muovikoristen autojen meeting, niin tyhmänä ajattelin, että sen voisi täällä kertoa.
Viesti poistettiin välittömästi :oops:
Hyvinkää, kun on paikkakunta jossa on paljon slottiharrastajia, niin ajattelin että jotakuta voisi kiinnostaa käydä katsomassa autoja ja EHKÄ moikata allekirjoittanutta.
Kaikesta huolimatta siellä kävi useampikin slottikuski katselemassa. Yhden perheen jopa tapasin siellä :cool:
Ylläpito voisi ottaa kantaa asiaan kuinka toimitaan jatkossa !
- Rami Yliniemi
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Kuten tämän topikin ensimmäisessä lauseessa mainitsin, että nyt olisi ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä yksi malliautoilun ikoneista 1:1 kokoisena, niin kyllä tämä 'mainos' on mielestäni ihan oikeassa paikassa täällä foorumilla.
Olen usein miettinyt, että tässäkin foorumissa olisi hyvä olla yksi osio lisää: "Muut aiheet". Tyypilisesti harrastefoorumeissa tämmöinen on, jossa jengi voi keskustella myös harrasteen ulkopuolista aiheista. Meillä kun on monia yhteisiä mielenkiinnon kohteita (esim. 1:1 autot ja moottoripyörät, moottoriurheilu laajemmin) joista riittäisi turisemista. Esim. veteraanimoottoripyöräkerhon sivuilla on ainakin yksi varsin pitkä topic autoradoista ja ura-autoilusta
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Slottipuolesta en sitten tiedä, koska sitä en juurikaan seuraa.
joo forumi ei tosiaankaan ole tarkoitettu eri 1:1 autokerhojen mainostamiseen yms... saiteilla on välillä myyty lomaosakkeita, levyjä ja ties mitä -tai ainakin yritetty. Pysytään kaikissa topiceissa aikas tiiviisti siinä mitä se topic edustaa, tarkoitus ei ole sallia mitään ura-autoiluun kuulumatonta kirpputorimeininkiä, sitä varten on erilaisia forumeita pilvin pimein.
Cheetah sinällään on topicci paikallaan kun puhutaan malliautoista, ei epäselvyyttä siitä.
Voin tuonne tusasta oman kategorian kokonaan, missä voi mainostella muitakin auto- ja moottoriurheilutapahtumia sekä niistä keskustella, mutta pidetään ne keskustelut tiiviisti topicin osoittamissa asioissa! Surutta karsin kyllä pois kun sikseen näen, samaten niissä otsakkeissa ei pidä jaella sitten mitään uutisotsakkeita omina linkkeinään -niitä on netti täynnä muutenkin, joten täällä niille ei ole tarvetta.