- Vastaanotettu kiitos 74
SSH ry 1:24 Challenge kisan 28.-29.5.2022 tulokset
30.05.2022 09:13 #41417
: msa003
I am the engine.
SSH ry 1:24 Challenge kisan 28.-29.5.2022 tulokset kirjoittanut msa003
Hei,
Kaikille kilpailijoille ja kilpailun kulkuun positiivisesti vaikuttaneille henkilöille suuret kiitokset.
Kaikille kilpailijoille ja kilpailun kulkuun positiivisesti vaikuttaneille henkilöille suuret kiitokset.
I am the engine.
Liitetiedostot:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
30.05.2022 11:56 #41419
: JussiK
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Vastaus käyttäjältä JussiK aiheessa SSH ry 1:24 Challenge kisan 28.-29.5.2022 tulokset
Kuka on kirjoittanut tulokset? Mielestäni niissä on virhe. GT-luokan kuljettajille ei kuuluisi jakaa mestaruuspisteitä Lempäälän kilpailusta.
Säännöistä poimittua:
3. KILPAILUSÄÄNNÖT SC-, GT- ja LMP-LUOKAT
3.1. YLEISTÄ
"Mikäli luokan osakilpailussa ajaa vähemmän kuin 3 kuljettajaa, osakilpailusta ei jaeta mestaruuspisteitä.
Mikäli luokassa ajaa kauden aikana vähemmän kuin 3 kuljettajaa, luokan mestaruutta ei jaeta."
Tuloksissa ainoastaan kaksi kuljettajaa on ajanut GT-luokkaa.
Säännöistä poimittua:
3. KILPAILUSÄÄNNÖT SC-, GT- ja LMP-LUOKAT
3.1. YLEISTÄ
"Mikäli luokan osakilpailussa ajaa vähemmän kuin 3 kuljettajaa, osakilpailusta ei jaeta mestaruuspisteitä.
Mikäli luokassa ajaa kauden aikana vähemmän kuin 3 kuljettajaa, luokan mestaruutta ei jaeta."
Tuloksissa ainoastaan kaksi kuljettajaa on ajanut GT-luokkaa.
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
30.05.2022 14:49 #41420
: msa003
I am the engine.
Vastaus käyttäjältä msa003 aiheessa SSH ry 1:24 Challenge kisan 28.-29.5.2022 tulokset
Moro Jussi,
Tiedät hyvin kuka piiloutuu käyttäjätunnuksen msa003 taakse.
Toisaalla säännöissä lukee jotensakin näin:
SC-luokka ajetaan GT-luokan yhteydessä.SC-luokalle on oma pistelaskunsa, mutta SC-luokan kuljettajien pisteet huomioidaan lisäksiGT-luokassa, eli kokonaiskilpailussa.
Tulkitsin laskemani pisteet täksi kokonaiskilpailuksi.
Toisaalla tutustuin 11.10.2020 kilpailun tuloksiin ja siellä oli aivan sama tilanne. Tulosluettelossa vain kaksi GT-luokan autoa.
Tuolloin muuan Jussi Kokki kirjautti itselleen yleiskilpailun täydet pisteet.
Minimissään Jussi, voisit varmistaa että foorumille kirjoittamasi asiat olisivat menneet niinkuin kirjoitat. Käyttämäsi lapsellinen ja valheellinen räksytys antaa ulkopuolisille virheellisen kuvan asioiden kehityksestä.
En minä ainakaan jaksa vääntää tuota luikuria leikkiauto asioissa.
Markku
Tuossa pisteet asiassa hallitus saa ottaa kantaa. Minä korjaan jos on tarpeen.
Tiedät hyvin kuka piiloutuu käyttäjätunnuksen msa003 taakse.
Toisaalla säännöissä lukee jotensakin näin:
SC-luokka ajetaan GT-luokan yhteydessä.SC-luokalle on oma pistelaskunsa, mutta SC-luokan kuljettajien pisteet huomioidaan lisäksiGT-luokassa, eli kokonaiskilpailussa.
Tulkitsin laskemani pisteet täksi kokonaiskilpailuksi.
Toisaalla tutustuin 11.10.2020 kilpailun tuloksiin ja siellä oli aivan sama tilanne. Tulosluettelossa vain kaksi GT-luokan autoa.
Tuolloin muuan Jussi Kokki kirjautti itselleen yleiskilpailun täydet pisteet.
Minimissään Jussi, voisit varmistaa että foorumille kirjoittamasi asiat olisivat menneet niinkuin kirjoitat. Käyttämäsi lapsellinen ja valheellinen räksytys antaa ulkopuolisille virheellisen kuvan asioiden kehityksestä.
En minä ainakaan jaksa vääntää tuota luikuria leikkiauto asioissa.
Markku
Tuossa pisteet asiassa hallitus saa ottaa kantaa. Minä korjaan jos on tarpeen.
I am the engine.
30.05.2022 19:37 #41421
Vastaus käyttäjältä JussiK aiheessa SSH ry 1:24 Challenge kisan 28.-29.5.2022 tulokset
Mielestäni aikaisemmin kirjoitetuista tuloksista kaudella 2020-2021tulisi myös pisteet mitätöidä. Toki tätä ei ole huomattu aikaisemmin. Toisaalta asialla ei ole merkitystä. Tuolloin ei jaettu mestaruuksia, joten pisteillä ei sinänsä ollut merkitystä. Itse en ainakaan kovin arvosta sellaista mestaria, joka saattaisi voittaa mestaruuden väärällä pistelaskusysteemillä.
Minun oli tarkoitus poistaa tämä kohta kauden sääntöjä tehtäessä. Mutta minut savustettiin pois syksyllä hallituksesta, joten katsoin että se ei enää kuulunut tehtäviini. Ei ollut kovin asiallista että minut blokattiin SSH etäkokouksesta. Tämä olen myös kirjaillut yhdistyksen entisenä sihteerinä kokouspöytäkirjaan.
Samaa voisin Markku sanoa sinusta! Idioottimainen käytöksesi on pilannut hienon lajin ja moni pitkän linjan harrastaja on lopettanut harrastamisen. Oli kyllä viikonlopun paras uutinen että et enää jatka SSH hallituksessa.
Toki vahingot lajille ovat jo tapahtuneet. Onneksi voimme järjestää kilpailuja ja päättää itse ketkä siellä ajavat ja ovat kisapaikalla taustajoukoissa.
Minun oli tarkoitus poistaa tämä kohta kauden sääntöjä tehtäessä. Mutta minut savustettiin pois syksyllä hallituksesta, joten katsoin että se ei enää kuulunut tehtäviini. Ei ollut kovin asiallista että minut blokattiin SSH etäkokouksesta. Tämä olen myös kirjaillut yhdistyksen entisenä sihteerinä kokouspöytäkirjaan.
Samaa voisin Markku sanoa sinusta! Idioottimainen käytöksesi on pilannut hienon lajin ja moni pitkän linjan harrastaja on lopettanut harrastamisen. Oli kyllä viikonlopun paras uutinen että et enää jatka SSH hallituksessa.
Toki vahingot lajille ovat jo tapahtuneet. Onneksi voimme järjestää kilpailuja ja päättää itse ketkä siellä ajavat ja ovat kisapaikalla taustajoukoissa.
30.05.2022 20:19 - 30.05.2022 20:25 #41422
: Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa SSH ry 1:24 Challenge kisan 28.-29.5.2022 tulokset
Tarkkuutta kirjoituksiin.. Niin ei mun tartte alkaa punakynää käyttämään... :!:
Tää topic oli noille tuloksille - joten muut asiat voi purkaa vaikkapa tuossa SSH vuosikokous topicissa..
Tää topic oli noille tuloksille - joten muut asiat voi purkaa vaikkapa tuossa SSH vuosikokous topicissa..
Viimeksi muokattu: 30.05.2022 20:25 Tumppi.
- A. J. Foyt
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 6
30.05.2022 21:56 #41423
: A. J. Foyt
"The older I get, the faster I was."
Vastaus käyttäjältä A. J. Foyt aiheessa SSH ry 1:24 Challenge kisan 28.-29.5.2022 tulokset
Nähdäkseni GT-luokassa ajoi kuusi kuljettajaa. Jos näistä neljä ajoi Scaleauton GT-mallilla, ei sen pitäisi mun mielestä vähentää GT-luokan osanottajia?
"The older I get, the faster I was."
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: OlliB
31.05.2022 03:21 #41424
Kyllä GT-luokka on aivan eri luokka kuin SC-luokka. Ja nyt siellä ajoi ainoastaan kaksi kuljettajaa GT-luokan pisteistä. Miksi näitä kolmea luokkaa olisi muuten eroteltu säännöissä?
Tämä sääntö on peräisin ajalta, kun ajettiin GT- sekä LMP luokat samoissa lähdöissä. Aivan kuten nyt GT- ja SC-luokat.
Jos tuolloin ei ollut kuin maksimissaan kaksi kuljettajaa GT- tai LMP-luokissa, niin tällöin ei pisteitä jaettu. Onneksi menneinä vuosina on ollut riittävästi kilpailijoita kaikkiin luokkiin, pl. kaksi viimeistä kilpailua.
Toivon että sääntöjä noudatetaan. Kyllä menee harrastamiselta muutoin pohja. Jos säännöt muuttuvat lennossa, niin onko toiminta kovinkaan fiksua?
Tämä sääntö on peräisin ajalta, kun ajettiin GT- sekä LMP luokat samoissa lähdöissä. Aivan kuten nyt GT- ja SC-luokat.
Jos tuolloin ei ollut kuin maksimissaan kaksi kuljettajaa GT- tai LMP-luokissa, niin tällöin ei pisteitä jaettu. Onneksi menneinä vuosina on ollut riittävästi kilpailijoita kaikkiin luokkiin, pl. kaksi viimeistä kilpailua.
Toivon että sääntöjä noudatetaan. Kyllä menee harrastamiselta muutoin pohja. Jos säännöt muuttuvat lennossa, niin onko toiminta kovinkaan fiksua?
31.05.2022 05:40 - 31.05.2022 05:55 #41425
: OlliB
Vastaus käyttäjältä OlliB aiheessa SSH ry 1:24 Challenge kisan 28.-29.5.2022 tulokset
As far as I can remember (well, not so long
), the GT and Scaleauto class was always scored together. In an extra category the Scaleauto class was scored separately but not the GT class. As Jussi wrote the minimum 3-driver rule seems to be from the time when GT/LMP were driven together therefor should be omitted or adapted.

Viimeksi muokattu: 31.05.2022 05:55 OlliB.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: A. J. Foyt
Sivu luotiin ajassa: 0.221 sekuntia