- Viestejä: 161
- Vastaanotettu kiitos 6
Scaleracing testausta Nokwoodissa to 26.5.2005
27.05.2005 13:16 #2730
: maasalo
Paljon tuon fordsonin kanssa töitä edessä. Syksyyn on vielä pitkä matka.
Kyllä siellä kuski lymysi. Siinä oli käytännössä kaikki olennainen kyllä kiinni. Ehkä sitten tarvittaessa pannaan painoja tai porataan kevennys reikiä, Kori täytyy liottaa hapossa, kuten silloin kuusket luvulla oli tapana.
Eikö tässä haeta mahdollista aitoutta
. Todellisuus paljastuu syksyllä.
Kyllä siellä kuski lymysi. Siinä oli käytännössä kaikki olennainen kyllä kiinni. Ehkä sitten tarvittaessa pannaan painoja tai porataan kevennys reikiä, Kori täytyy liottaa hapossa, kuten silloin kuusket luvulla oli tapana.
Eikö tässä haeta mahdollista aitoutta
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
27.05.2005 13:37 #2731
: PekkaN
Kyllähän Vettet kovasti kelpaavat, kunhan vuosimalli on vaan 1974 tai vanhempi... noista scaleracing-kaupoista löytyy monia hyviä siirtokuviakin moisiin.
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: Scaleracing testausta Nokwoodissa to 26.5.2005
Anonymous kirjoitti: Eikös Vette mene tähän historikkiin jos vaan on tarpeeksi vanhalla mallilla?
Petteri
Kyllähän Vettet kovasti kelpaavat, kunhan vuosimalli on vaan 1974 tai vanhempi... noista scaleracing-kaupoista löytyy monia hyviä siirtokuviakin moisiin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
27.05.2005 17:31 #2737
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Kuvia, kuvia... kansa tahtoo kuvia!
tuota hypetystä tulevasta kalustosta voi jatkaa täällä:
slottalk.miina.com/viewtopic.php?p=2736#2736
Petterille vielä hieman Vette-motivaattoria:
www.kolumbus.fi/pekka.nurkkanen/MK2_VETTE.html
Tuolta URL:stä löytyy myös pari kuvaa joista näkee miten autot ja ohjurit sopivat Scalextric Sport -radalle.
slottalk.miina.com/viewtopic.php?p=2736#2736
Petterille vielä hieman Vette-motivaattoria:
www.kolumbus.fi/pekka.nurkkanen/MK2_VETTE.html
Tuolta URL:stä löytyy myös pari kuvaa joista näkee miten autot ja ohjurit sopivat Scalextric Sport -radalle.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
06.06.2005 17:51 #2828
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Scaleracing testausta Nokwoodissa to 26.5.2005
Pikkulinnut lauloivat, että tänään lähti Jens Scaleracingille tilaus kahdesta Schoeler alustaisesta Ford GT 40 -autosta. Lisäksi yksi harrastaja rakentaa projektinsa Fujimin Ferrari 330 P4 -korilla.
-kaitsu
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
06.06.2005 17:56 #2830
: Midder
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
Vastaus käyttäjältä Midder aiheessa Re: Scaleracing testausta Nokwoodissa to 26.5.2005
Oho todella hieno juttu, että lisää autoja tulee jos pikkulintujen viserrykset vaan paikkansa pitävät
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.255 sekuntia