Proslot Euro Mk 1 nyt Suomessa
17.10.2006 10:18 #5508
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Proslot Euro Mk 1 nyt Suomessa kirjoittanut Kaitsu
Toimin välikätenä Proslotin virallisen maahantuojan Impire Oy:n ja Suomen kotirata-/malliautoharrastajien välillä.
Erinäisistä ongelmista johtuen moottoreiden toimitus Suomeen on viivästynyt huomattavasti. Saamani tiedon mukaan sinetöidyt Proslot Euro -moottorit ovat minulla loppuviikosta (42).
SSH on luokitellut sinetöidyn PS4000 version 1/24 FSC:n prototyyppiluokkaan. Mikäänhän ei myöskään estä käyttämästä moottoria esim. Fin Cupin GT- ja F1-luokissa.
Moottorin speksi:
12V - 26100 rpm - 155 gcm - 280 mA
Moottorin koko vastaa Mabuchi 'S':ää eli se on ns. lyhytkannuinen.
Lisäksi on saatavissa yksittäiskappaleina huimat 37 krpm (PS 4001) ja 47 krpm (PS 4002) versiot.
Tuon moottoreita myyntiin Hämeenlinnan 21.10. FSC-cupin ensimäiseen osakilpailuun. Moottoreista kiinnostuneet voivat myös pistää tilauksen foorumin yksityisviestillä tai mailaamalla mulle.
Moottorin hinta on 17 EUR.
-kaitsu
Erinäisistä ongelmista johtuen moottoreiden toimitus Suomeen on viivästynyt huomattavasti. Saamani tiedon mukaan sinetöidyt Proslot Euro -moottorit ovat minulla loppuviikosta (42).
SSH on luokitellut sinetöidyn PS4000 version 1/24 FSC:n prototyyppiluokkaan. Mikäänhän ei myöskään estä käyttämästä moottoria esim. Fin Cupin GT- ja F1-luokissa.
Moottorin speksi:
12V - 26100 rpm - 155 gcm - 280 mA
Moottorin koko vastaa Mabuchi 'S':ää eli se on ns. lyhytkannuinen.
Lisäksi on saatavissa yksittäiskappaleina huimat 37 krpm (PS 4001) ja 47 krpm (PS 4002) versiot.
Tuon moottoreita myyntiin Hämeenlinnan 21.10. FSC-cupin ensimäiseen osakilpailuun. Moottoreista kiinnostuneet voivat myös pistää tilauksen foorumin yksityisviestillä tai mailaamalla mulle.
Moottorin hinta on 17 EUR.
-kaitsu
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
20.10.2006 14:17 #5531
: Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Proslot Euro Mk 1 nyt Suomessa
Tiedoksi saatettakoon, että mosat ovat nyt mulla. Tuon ne huomenna Hämeenlinnaan.
Koska homma meni näin viimetippaan niin tehdään spekulointien hälventämiseksi näin:
Aloitan sinetöityjen moottoreiden myynnin kisapaikalle klo 13. Samassa yhteydessä otan satsista myös oman mosani jolla ajan protoluokkaa.
Hinta on siis 17 EUR / kpl ja suosin maksuvälineenä käteistä.
Lisäksi mulla on myyntiin 1 kpl 47 000 rpm versio ja 2 kpl 37 000 rpm versio. Hinta näilläkin sama 17 EUR/kpl.
-kaitsu
Koska homma meni näin viimetippaan niin tehdään spekulointien hälventämiseksi näin:
Aloitan sinetöityjen moottoreiden myynnin kisapaikalle klo 13. Samassa yhteydessä otan satsista myös oman mosani jolla ajan protoluokkaa.
Hinta on siis 17 EUR / kpl ja suosin maksuvälineenä käteistä.
Lisäksi mulla on myyntiin 1 kpl 47 000 rpm versio ja 2 kpl 37 000 rpm versio. Hinta näilläkin sama 17 EUR/kpl.
-kaitsu
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.264 sekuntia