- Vastaanotettu kiitos 5
Kahvoista kyse
12.02.2007 19:06 #6317
: Jussi
Liikkuva Shikaani !
Kahvoista kyse kirjoittanut Jussi
Liekö nykytekniikan käytönosamattomuutta vaiko eikö ole ollut tällä palstalla puhetta kahvoista. Viime sunnuntain kisan jälkeen meni oikein yöunet kun rupesin miettimään olenko tosiaan niin huono kuljettaja ja lyön hanskat tiskiin ja siirryn tekemään pelkästään pienoismalleja kotihyllylle vaiko syytänkö vaan kahvaa että se ei toimi kunnolla. Niinpä ajattelin kysellä ammattilaisilta että onko ainoa tie onneen ostaa n. 200eken kahva ja siitä podium paikat aukenee vaiko voiko kahvan rakentaa hitaasti ja varmasti-periaatteella ?? eli minkälaisia vaihtoehtoja on olemassa ? en ajatellut tarttua ensimmäiseksi helpompaan vaihtoehtoon eli ostaa valmista, vaan tässäkin kiero mielihalu on olla ainakin osaksi tekemässä "minä itse"-periaatteella. Minkääslaisia vaihtoehtoja kilåakumppaneillaon tästä ?
Liikkuva Shikaani !
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- tmäkelä
- Vieras
-
12.02.2007 22:31 #6318
: tmäkelä
[url:29kjm5cr] www.finslot.net/forum/viewtopic.php?t=989 [/url]
Vastaus käyttäjältä tmäkelä aiheessa Re: Kahvoista kyse
Vilkaisepa tuolta:Jussi kirjoitti: Liekö nykytekniikan käytönosamattomuutta vaiko eikö ole ollut tällä palstalla puhetta kahvoista...
[url:29kjm5cr] www.finslot.net/forum/viewtopic.php?t=989 [/url]
13.02.2007 06:52 #6319
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: Kahvoista kyse
Ei se kahva välttämättä sitä onnea ja kisamenestystä tuo...
Tuossa kuitenkin vielä lisää linkkiä PWM-periaatteesta:
www.slotforum.com/forums/index.p ... opic=21070
Tuossa kuitenkin vielä lisää linkkiä PWM-periaatteesta:
www.slotforum.com/forums/index.p ... opic=21070
13.02.2007 09:06 #6322
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Kahvoista kyse
Mä en usko, että meidän malliautotouhu olisi vielä niin pitkälle kehittynyttä että kahva ratkaisisi kovinkaan paljon. Edellyttäen, että kahva on mekaanisesti kunnossa. Ainakin Nokwoodissa mulla ei ole juurikaan kierrosajoissa eroa vedänkö elektronisella Difalcolla tai Parman Economylla.
Uskon, että hyvin huolletulla 15 ohmin Economylla pärjää ihan hyvin. Proslot Euro-mosaa ajatellen jarruvastuksen lisääminen saattaisi olla järkevää.
-kaitsu
Uskon, että hyvin huolletulla 15 ohmin Economylla pärjää ihan hyvin. Proslot Euro-mosaa ajatellen jarruvastuksen lisääminen saattaisi olla järkevää.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
13.02.2007 13:44 #6330
: Jussi
Liikkuva Shikaani !
Vastaus käyttäjältä Jussi aiheessa Re: Kahvoista kyse
Se minulla tuossa ajatuksena olikin että kahva olisi sitten toivottavasti aina samanlainen harjoituksissa ja kisassa. Onko mutu tunnetta vaiko ei mutta esim. voiko jarrutukset jättää myöhäisemmäksi ?
Liikkuva Shikaani !
Sivu luotiin ajassa: 0.279 sekuntia