Ei tapahtumia

Ninco World Cup

Lisää
12.04.2011 12:26 #15329 : Kaitsu
Ninco World Cup kirjoittanut Kaitsu
Ensi sunnuntaina kilpaillaan siis ensimmäistä kertaa suomalaisen ura-autoilun historiassa Ninco World Cup -merkeissä. Saas nähdä kuinka monta tuttua naamaa näkyy Model Expossa.

Olen yrittänyt kerätä vähän tietoa NWC-tapahtumista. Yllättävän vaikeaa se oli. Esim. vuoden 2011 tapahtumasta ei ole vielä mitään infoa. Huono tiedottaminen ei ole siis ainoastaan suomalaisen ura-autoilun ongelma.

NWC-kisaa on ajettu jokunen vuosi ja pari viimeistä kertaa on vedetty Kanarialla varsin hulppean näköisissä olosuhteissa. Rata on 16 (!) -urainen. Kyseessä on kaksi kahdeksanuraista rataa, jotka ovat toistensa peilikuvia. Pääsuorat kulkevat rinnakkain.

Kisa on joukkuekisa kolmihenkisin (maa)joukkuein ja joukkueet ajavat omilla autoillaan, joiden virittäminen on määritelty tarkasti säännöissä. Joukkueita on kisoissa ollut ympäri maailmaa.

[url:1ks2mz8v] nincoworldcup.blogspot.com/ [/url]

Kisoissa ajetaan kaksi luokkaa: 1/32 ja 1/28 (Ninco XSLOT).

Henkilökohtaisesti kiinnostaisi käydä kokemassa 1/32-ura-autoilua vähän isommissa puitteissa ja äärimmäisen kovatasoisessa kisassa. Mutta sitä ennen täytyisi onnistua Suomen karsinnassa.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.04.2011 17:46 #15331 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Ninco World Cup
Ainakin mä menossa Model Expoon lauantaina mutta kisaaminen Nincon cupissa sivuseikka. Ajetaan jos ajetaan jos siltä tuntuu ja sekaan sopii. Mitä mä sitten teen jos jatkopaikka sunnuntaille lohkeaa...ajan taas Messukeskukseen vai? Ura-autoilu halpaa-> bensiini ei!

Noooo...norjalaisvitsi...

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Lisää
12.04.2011 18:41 #15332 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Ninco World Cup
Mikset tule sunnuntaina? Niin mä teen. Kisan säännöistä:

- Suomalaisen ura-autoilun sarjoista : SSH-FinCup/GT-P/FSC sekä EuroSarja:sta pääsee 25 kilpailijaa mukaan suoraan ko. finaaleihin, ns. "villillä kortilla"

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Lisää
13.04.2011 08:53 #15333 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Ninco World Cup

"Kun ikä alkaa vyötärölle koota karismaa ei jaksa enää lähtee mukaan joka kapinaan..."

- Luonteri Surf

Itse messutapahtuma kiinnostaa sen verran, että lähden sitä ihmettelemään pitkästä aikaa mutta toi autoratakisa mulle sinällään sivuseikka.

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Sivu luotiin ajassa: 0.458 sekuntia