- Viestejä: 1383
- Vastaanotettu kiitos 101
Ilmoittautuminen FinCup 25.10. Järvenpää
Tämä on kutsu ilmoittautumaan SSH FinCup kauden 2014-15 ensimmäiseen kilpailuun.
Pitopaikka LA 25.10.2014 Järvenpää, Sibeliuksenkatu 19.
Radalle pääsee klo 8.00 alkaen ja viimeinen ilmoittautumisaika kisaan on kisalauantai klo 10.00.
Ilmoittautuminen PM tai juliuswilkko@gmail.com tai 040-5517440
Arvostaisin, jos joku aika-ajosysteemin tunteva olisi paikalla kun sellaista nyt haluttiin käyttää.
T: Julius
Ilmoittautuneet:
Tommi Laine
Kai Ruusunen
Julius Wilkko
Ville Taalikka
Markus Nukari
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
"Aika-ajo suoritetaan yhdellä ennalta ilmoitetulla uralla 1 minuutti/kuljettaja, yksi kuljettaja kerrallaan, aika-ajoura ilmoitetaan kilpailukutsun yhteydessä. Kilpailuerät muodostetaan aika-ajotuloksen perusteella."
Aika-ajon jälkeen kilpailijat sijoitetaan eriin siten että hitaimmat ajat saaneet ovat ensimmäisessä kilpailuerässä ja nopeimmat ajat saaneet viimeisessä kilpailuerässä. Tämän jälkeen mennään perinteisellä aikarajoitteisella kilpailuformaatilla muodostettujen kilpailuerien mukaisesti. Ei ole mitään alkueriä/semifinaaleja/finaaleja vaan jokainen ajaa omassa erässään myös muissa erissä ajavia vastaan.
Aika-ajojärjestyksen määräytyminen:
"Jos vähintään yksi kilpailu ajettu, niin mennään sarjatilanteen mukaan käännetyssä järjestyksessä. Jos näihin luokkiin ilmoittautuu uusia kuskeja, ajavat he ilmoittautumis järjestyksessä viimeksi ilmoittautunut ekana.
Jos luokasta ei ole ajettu vielä tänävuonna kilpailua, otetaan aika-ajojärjestys viimevuoden tuloksista käännettynä. Jos tähän luokkaan ilmoittautuu kuskeja jotka eivät ajaneet viimevuonna, ajavat he taas ilmoittautumis järjestyksessä viimeisenä ilmoittautunut ekana."
Suomen Scalextric Harrastajat ry hallitus
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Vähän niin kuin edellisen systeemin alkuerät ja kisa on sitten paketissa.
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
Vihdissä ja varsinkin Nokialla se toimi. Oli hirmu selkeää, sekä rennompaa kun tiesi jo valmiiksi, että milloin on mitäkin tiedossa.
Veikkaisin, että helpotti myös järjestäjien toimintaa tai ainakin tulee jatkossa helpottamaan, kun on kerran harjoiteltu.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kuvan kalustolla tullaan. Vain touring luokan Honda on viime kauden jäljiltä entisellään. Subaruun on vaihdettu kone koska Slot.it Flat six ei tuntunut auton ominaisuuksiin sopivan ja nyt mennään hieman säyseämmällä setillä. Audin alkuperäinen 23.500 Crusher on saanut väistyä 25.000 NSR Kingin tieltä ja välitykset ovat menneet samalla uusiksi. Niinikään 13/28 aavikkovälitys ei oikein toiminut uuden moottorin kanssa - uutta settiä ei ole vielä kokeilti missään.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- chevelle santeri
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Viestejä: 174
- Vastaanotettu kiitos 7
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
lordjw kirjoitti: Tervehdys!
Ilmoittautuminen PM tai juliuswilkko@gmail.com tai 040-5517440
Ilmoittautuneet:
Tommi Laine
Kai Ruusunen
Julius Wilkko
Ville Taalikka
Markus Nukari
Lähetin PM:n 21. päivä, on näemmä yhä lukematta.
Olisin ajamassa rallia lukuunottamatta kaikissa luokissa.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
Kiitos jätkille virpomisvinkeistä ja erityisesti KaiR:lle rassien rakentamisesta, sekä tulevista toimenpiteistä.
Ainiin, pihalla tupakoidessa tapasin kesyn oravan, sepä vasta siistiä olikin!
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
Kuvatekstit länsimaalaisessa järjestyksessä:
1. Orava tuijottaa.
2. Orava miettii.
3. Orava hyppää.
4. Santeri penkoo roskista. Nälkä pistää yrittämään.
5. Das Rata.
6. Sademiehet radalla.
7. Ceasar valvoo sademiesten toimitusta.
8. Viiminen kuva.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
NASCAR:
1. Tommi Laine
2. Ville Taalikka
3. Kai Ruusunen
4. Julius Wilkko
5. Santeri Savikko
6. Ari Marttinen
7. Markus Nukari
8. Rami Yliniemi
Touring:
1. Ville Taalikka, painovaatimus seuraavaan kisaan: 102g
2. Kai Ruusunen, painovaatimus seuraavaan kisaan: 99g
3. Santeri Savikko, painovaatimus seuraavaan kisaan: 99g
4. Tommi Laine
5. Julius Wilkko
6. Markus Nukari
7. Ari Marttinen
8. Rami Yliniemi
Ralli:
1. Tommi Laine
2. Ville Taalikka
3. Kai Ruusunen
4. Ari Marttinen
5. Santeri Savikko
6. Markus Nukari
7. Julius Wilkko
GT/P:
1. Ville Taalikka
2. Kai Ruusunen
3. Tommi Laine
4. Ari Marttinen
5. Markus Nukari
6. Santeri Savikko
7. Rami Yliniemi
8. Julius Wilkko (perskeleen piuha /&%&)
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.