- Viestejä: 2256
- Vastaanotettu kiitos 179
KUTSU FINCUP 1/32 mestaruussarjan 3. osakilpailu

Erittäin hienoa, että saadaan kunnon kisat aikaan. Jos oikein laskin niin koossa on 15 kuljettajaa joka on paras osallistujamäärä aikoihin! Ei ainakaan kahdella edellisellä kaudella tällaisella määrällä Fincup -kahinoita ole ajettu!
Hieno homma!!!
KR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup. Luokan ratanennätys viime kauden Fin Cup -kisasta on 8,336 s. Tälle kaudelle NTSRC hankki kerhoautoiksi myös Scalextricin GT-pelit ja niillä ajettiin kerhosarja lokakuussa -16. SSH:n autot lienee hierottu kuitenkin nopeammiksi, sillä NTSRC:n box standardeilla päästiin kerhosarjassa vain 8,841 s. Huomionarvoista on se, että molemmat enkat on vetänyt Juholan Jarkko. Harmi, että Jarkko ei ehdi huomiseen kisaan mukaan.
Historic Rally. Uusi luokka, johon Nokialla ei ole kuin yksi kerholainen (meikäläinen) rakentanut auton (Seat 1430). Nopein kellotus kerhokisoissa 11,069 s. On hankala arvioida auton kilpailukykyä ilman verrokkia. Ajettavuudeltaan se on varsin kaatava. Tuolla kellotuksella se on noin 8 % hitaampi kuin SC-24 moottoriset touring-autot olivat.
Carrera DTM. Tähän uutuusluokkaan Nokiallakin on innostuttu rakentamaan autoja. Tai en tiedä rakentamisesta; varsin vakioilta vaikuttavat. Sivusta seuraten autot kaipaisivat kenties pitoa lisää. Varsin tasatahtiin menevät historic rallyn kanssa, mutta ajettavuus lienee parempi kuin Ladalla. Paras kellotus 10,844 s Vuorisen Juhan nimissä. Eli noin 6 % touringia hitaampia.
On kuitenkin sanottava, että molempien em. luokkien autot lienevät Nokialla vielä raakileita, ja vauhti nousee oletettavasti vielä reilusti kun jengi noihin paneutuu. Tuleekin olemaan mielenkiintoista nähdä minkälaista kyytiä Fin Cupin kärki painelee näillä laitteilla. Autoja kun lienee viilattu koko kausi ahkerasti

GT/P. Viime kauden Fin Cupissa Savikon Santeri passitti historiaan vanhan, vapaalla jännitteellä ajetun, rataennätyksen. Nykyinen enkka 8,198 s. Aika, johon 1/24 autoillakin saa ajaa tosissaan. Saas nähdä mennäänkö huomenna tuosta kovempaa.
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- KR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
Ottakaahan kuvia kovasti ja julkaiskaa niitä myös (Kalle!), kiitos.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
ps. Kaitsu, tulosliuskat kulkeutuivat minun mukanani Turkuun. Haluatko, että palautan ne sinulle (postilla/sähköisesti)?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ja suuret kiitokset kisatapahtuman järjestäjille sulavasti sujuneesta tapahtumasta. Nokian radalla nauttii ajamisesta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
TimoTeus kirjoitti: ps. Kaitsu, tulosliuskat kulkeutuivat minun mukanani Turkuun. Haluatko, että palautan ne sinulle (postilla/sähköisesti)?
En mä niitä tarvitse. Kirjasin eilen rataennätykset talteen. Tarvittaessa tulokset saa(nee) kaivettua esiin koneen kovalevyltä. Kiitokset Timolle hyvästä tulospalvelusta. Mukava myös kuulla, että viihdyit radalla

Mukava päivähän tuo kaiken kaikkiaan oli. Sen verran raskas kuitenkin, että jätin kaverin järjestämät pikkujoulukemut illalla väliin... Kovaa menevät juniorit Fin Cup-peleillä. Pohjolat olivat tehneet hyvää työtä kaluston kanssa. Kallen meno oli jäätävän tarkkaa työskentelyä joka luokassa. Santerilla oli puolestaan paljon epäonnea eilen, mutta joskus motorsport on tämmöistä. Venni ja Leevi vetivät myös hyvin Fin Cup-autoilla, mutta mun silmääni malliautoista omaksuttu ajotyyli näyttää vähän agressiiviselta 1/32-autoille. Maisan ajossa on puolestaan sellaista 1/32-kalustolle sopivaa pehmeyttä; oli esim. ilo katsella kuinka hienosti hän veti sillan alta jarrutuksen pimeään munkiin. Paikkaan, jossa monella kuskilla oli suuria vaikeuksia esim. aika-ajossa. Kiva oli myös tavata "paluumuuttajia"; Lahtisen Mikko teki paluun vuosien tauon jälkeen Fin Cupiin.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

-Mikko
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kiitoksia kisoista, hauskaa oli!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.