BRM 1/24 kesäcup, osakilpailu 2/3, Vihti 20.07.2022

Lisää
21.07.2022 16:13 #41493 : SRC
Ajosuunnan voi kääntää joko radan alta syöttöjohdot toisinpäin tai autosta johdot ristiin jos kääntää poverista niin aina hajoaa kahva koska silloin tulee +ssa jarrujohtoon ja -nus valkoiseen ja silloin täys oikosulku
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kaitsu, leksa, haukku, A. J. Foyt

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.07.2022 16:43 - 21.07.2022 16:43 #41494 : Kaitsu
Hyvä täsmennys SRC. Sillä lisäyksellä, että Difalcoa ei tunnu saavan rikki millään ;)

En kyllä tiedä, mistä Vihdissä napaisuus kääntyi? Peruskahvoilla ei ollut mitään ongelmia. Esim. mun Fin cup kahva (25 ohm Parma Turbo) toimi ihan normaalisti käännön jälkeen. Se oli kuitenkin niin huono malliauton ajamiseen, että valitsin mielummin Rikun tarjoaman DS;n.

Mä olen joskus Saksassa kytkenyt Difalcon täysin väärin, ja onnistunut ajamaan kierroksen ilman, että hajoaa. Difalcon komponentit on muistaakseni jonkun military (NATO?) standardin mukaisia ja jarrupiirin sulakekin tuntuu suojaavan kahvaa hyvin. Tämänkin casen mun Difalco selvitti ongelmitta. Jarrupiirin sulakkeen vaihto ja taas mentiin ;) Mietin kyllä, että saisiko kahvan toimimaan vaihtamalla piuhat jotenkin ristiin. Onneksi järki voitti, ja en lähtenyt kokeiluihin. Difalcon sivuilta selvisi tänään, että näin ei voi toimia. Sieltä myös selvisi, että kahvan saa toimimaan negatiivisen napaisuuden radoissa, jos vaihtaa trankulle menevät johdot jotenkin ristiin.

Itse en ole lainkaan vakuuttunut siitä, että kaikki elektroniset kahvat ovat Difalcon robustisuudella varustettu, joten toimikoon tämä varoituksena,

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/
Viimeksi muokattu: 21.07.2022 16:43 Kaitsu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: A. J. Foyt

Lisää
30.07.2022 11:32 - 30.07.2022 11:33 #41497 : porscheowner
Moi,

Tässä Vihdin tulokset ja sarjataulukko. Anteeksi, kun kesti.
Viimeksi muokattu: 30.07.2022 11:33 porscheowner.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: MaRi, A. J. Foyt

Lisää
02.08.2022 08:39 #41504 : MaRi
Hei.
Maisa on tipahtanut sarjatilanteesta pois.
Kuuluisi siihen A.J.n ja Johnin väliin.

Sivu luotiin ajassa: 0.274 sekuntia