- Vastaanotettu kiitos 101
Wiiko 3 plääniä - Speedy
- -SPF-
- Kirjoittaja
- Vieras
-
12.01.2009 17:54 #10264
: -SPF-
Wiiko 3 plääniä - Speedy kirjoittanut -SPF-
Olen menossa nikkaroimaan ti klo 17:00 :arrow:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
13.01.2009 11:23 #10274
: lordjw
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Vastaus käyttäjältä lordjw aiheessa Re: Wiiko 3 plääniä - Speedy
Teres!
Joo, mä olen tulossa Hertsikkaan, mutta tälläerää kiireellisempinä hommina on Kingin ajanottomekaniikka ja Skaalaradan ajanoton loppuviritys ja sen jälkeen siihen ei sitten puututa.
Speedy on jo melko hyvällä mallilla, ei siinä ole paljoa rakentamista enään. Ajanotto tietenkin.
Siivoamista olisi tarjolla. Purua pitäisi imuroida lattiolita pois ja lattiat mopata.
T: Julius
Joo, mä olen tulossa Hertsikkaan, mutta tälläerää kiireellisempinä hommina on Kingin ajanottomekaniikka ja Skaalaradan ajanoton loppuviritys ja sen jälkeen siihen ei sitten puututa.
Speedy on jo melko hyvällä mallilla, ei siinä ole paljoa rakentamista enään. Ajanotto tietenkin.
Siivoamista olisi tarjolla. Purua pitäisi imuroida lattiolita pois ja lattiat mopata.
13.01.2009 12:06 #10276
: Kurre
Vastaus käyttäjältä Kurre aiheessa Re: Wiiko 3 plääniä - Speedy
Tulen myös, on siivottavaa viheralueiden viimeistelun johdosta. Yhtä tärkeää hommaa ei oo tehty, eli radan pituus merkinnät. Täytyykö urat mittaa erikseen vai onko osion pituus tiedossa? Urien väri merkinnät oon tehny. Tarvittaessa Tumpilta löytyy (30m) uraan sopiva mitta ja numeron maalaus sapluuna. T.Kurre
- ptoivan
- Vieras
-
13.01.2009 19:28 #10278
: ptoivan
Vastaus käyttäjältä ptoivan aiheessa Speedylle Keskiviikkona!
Mahdollisimman moni Keskiviikkona Herttoniemeen, Pistetään paikkoja kondikseen ja puhutaan samalla kerhoilta valmiiksi?
Itse menossa 17->
-Pera
Itse menossa 17->
-Pera
14.01.2009 03:27 #10279
: lordjw
Vastaus käyttäjältä lordjw aiheessa Re: Wiiko 3 plääniä - Speedy
Tere!
Olen tulossa keskiviikkona. Radan kanssa räpläämisen voisi pikkuhiljaa lopettaa ja aloittaa ensin siivoamisen ja sitten ajelut.
Olen tulossa keskiviikkona. Radan kanssa räpläämisen voisi pikkuhiljaa lopettaa ja aloittaa ensin siivoamisen ja sitten ajelut.
- Matti
- Vieras
-
14.01.2009 06:44 #10280
: Matti
Vastaus käyttäjältä Matti aiheessa Re: Wiiko 3 plääniä - Speedy
Hei,
olen tulossa.
/Matti, Volvo
olen tulossa.
/Matti, Volvo
- -SPF-
- Kirjoittaja
- Vieras
-
14.01.2009 07:08 #10281
Vastaus käyttäjältä -SPF- aiheessa Re: Wiiko 3 plääniä - Speedy
Rataa pitää räplätä vielä ennenkuin on valmista varsinaisiin kerhoajoihin. Turha aloittaa ajoja keskeneräisellä radalla. Reunuksien kolmikerrosvanerit on kesken ja muutamia muita pikku juttuja (poweri, ajanotto).
Toki on paljon muita hommia tarjolla kuin rataan liittyviä. Siivoamista sun muuta, eli ei hommat ihan heti pääse loppumaan. Jokainen tekee sitä mikä tuntuu hyvältä
Toki on paljon muita hommia tarjolla kuin rataan liittyviä. Siivoamista sun muuta, eli ei hommat ihan heti pääse loppumaan. Jokainen tekee sitä mikä tuntuu hyvältä
- -SPF-
- Kirjoittaja
- Vieras
-
14.01.2009 07:11 #10282
Vastaus käyttäjältä -SPF- aiheessa Re: Wiiko 3 plääniä - Speedy
Niin ja lisäksi pitää radan osat merkitä. Tämän hoidan heti kun sen aika on eli kun kaikki muu on ensin valmista!
Sivu luotiin ajassa: 0.268 sekuntia