13.05.2025
Siipi MM

Speedyn puuhastelua

• -SPF-
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
18.03.2009 18:44 #10944 : -SPF-
Speedyn puuhastelua kirjoittanut -SPF-
Tänään imuroin koko radan kauttaaltaan. Isot monitorit jäivät kytkemättä, jatkojohdot kateissa. Täytyy jostain kaivaa moisia.
Radan kaiteisiin ei saa liimata solukuminauhaa.
Ratapaloja ei saa ruuvata rataan!!
Maisemointiin ja somisteluun voi panostaa. Siivottavaakin on ennen avajaisia. Kaikkea pientä puuhaa löytyy :D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• ilkkab
  • Vieras
  • Vieras
19.03.2009 07:55 #10946 : ilkkab
Vastaus käyttäjältä ilkkab aiheessa Re: Speedyn puuhastelua
Tänään menossa puuhastelemaan, osaako joku sanoa moneltako ovet ovat auki...

Lisää
19.03.2009 09:30 #10949 : Kurre
Vastaus käyttäjältä Kurre aiheessa Re: Speedyn puuhastelua
Ovet on auki - n. 16.30, ellei joku muu tuu aikaisemmin.....T.Kurre

Lisää
19.03.2009 11:05 #10950 : oajmustang
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa Speedyn puuhastelua
Kyllä se on mukava nähdä ja lukea, että kaikki olemme niin liikuttavan yksimielisiä radan kunnostuksen suhteen! :lol: :lol:

Olli

• ilkkab
  • Vieras
  • Vieras
19.03.2009 11:15 #10952 : ilkkab
Vastaus käyttäjältä ilkkab aiheessa Re: Speedyn puuhastelua

oajmustang kirjoitti: Kyllä se on mukava nähdä ja lukea, että kaikki olemme niin liikuttavan yksimielisiä radan kunnostuksen suhteen! :lol: :lol:

Tässä lienee sarkasmia, joka ei nyt aukea mulle. Eikös meillä ollut joku pläni, että tänä iltana "kiillotetaan" paikat...? Itse asiassa tsekkaisin ekaks, että kaikki toimii ja kiillotetaan vasta sitten, mutta kuitenkin...

• ptoivan
  • Vieras
  • Vieras
19.03.2009 13:27 #10956 : ptoivan
Vastaus käyttäjältä ptoivan aiheessa Re: Speedyn puuhastelua
Empäs pääsekään tänään, enkä pääse lauantainakaan mutta tässä terveisiä sinne :)

Mutta mutta, kyllä mä taas eilen mietin kun illalla ajeltiin, että mikä tässä on kun suksi ei luista. Ja vastaus on, rata ei ole vielä kunnossa. Jotain ongelmaa siinä pohjassa on, kun ei meinaa pysyä urassa niin millään. Autot pomppii miten sattuu ja levikkeet ei monessakaan paikassa ole uran tasalla yms yms...

Tätä ei varmaan kannata lähteä ennen avajaisia korjailemaan mutta pian kuitenkin.

Ja saattahan olla että tiloihin eksyy joku uusi potentiaalinen harrastaja, jos kaveri huomaa että ei tässä ole kiva ajella mitähän se sitten tekee?

Tiedetään, olen itse ollut rataa pystyttämässä ja tulen olemaan sitä myös korjaamassa jos päätetään että korjataan.

Zemppiä lauantaille ketkä paikalla ovat, toivottavasti tulee paljon uteliaita vieraita.

-Pera

Lisää
22.03.2009 19:49 #10968 : lordjw
Vastaus käyttäjältä lordjw aiheessa Puuhastelut
Teres!

Avajaiset hoituivat hyvin.

Noista alkukommenteista pari juttua.

Etsin jo vähän aikaa sitten monitorien jatkojohdot, monitorin jakajan ja poverin. Lisäksi löytyivät ne BNC-RGB piuhat isoihin moniroreihin. Kaikki jätin yhteen läjään vasemmanpuoleiseen liukuovikaappiin.

Kotirata on yksi vetovoimaisimmista ajokohteista yritysilloissa ja olen tarjonnut ja tulen tarjoamaan omaa kalustoani yritystilaisuuksiin vetonaulaksi. Kaluston säästämiseksi olen liimannut pehmusteet pariin riskialtteimpaan mutkaan. Radalla saattaa käydä myös kerhoilloissa aloittelijoita, joilla ei liipaisinherkkyys ole kohdallaan. Tällöin pehmusteet säästää myös mahdollisia laina-autoja ja kerhon autoja. Toivoisin että pehmikkeet siis pysyvät paikoillaan.

Ratapalojen ruuvaaminen on tietenkin hankala juttu. Ratapalaan tulee pieni reikä, joka ei haittaa toimintaa - mutta voi mahdollisesti alentaa palan arvoa? Palojen osittainen ruuvaaminen rataan kiinni saattaisi poistaa joitakin ongelmakohtia. Rata kohoilee varsinkin auringon vaikutuksesta. Jos radan halutaan pysyvän paikoillaan on auringon puolelle ikkunoihin hommattava verhot tai rata osittain ruuvattava kiinni. Jos mitään ei tehdä rata kupruilee ja saattaa pullahtaa paikoitellen pois levikkeiden välistä aina kun aurinko paistaa radalle.

No nämä kommentit tulivat siis avajaisten jälkeen. Oli siellä noin pari sataa vierasta. Radat olivat koko ajan käytössä.

T: Julius

Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.

Sivu luotiin ajassa: 0.232 sekuntia