Wiikko 13 plääniä....
- vimoset lasikuitutapetit seinille...
- seinien maalausta
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- ilkkab
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
tai niin ainakin suunittelin.
-pora
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Lauantaina on kuitenkin ilmeisesti joku menossa, joten ilmot tänne :
Kaikki lasikuitutapetit on nyt laitettu, pl. se kahvinurkan seinä....
työlistalla on edelleenkin :
- seinien maalausta, ihan kaikki seinät saapi maalata valkoisella, ARH tiloista, ei muista. ( ne seinät mitä ei ole vielä maalattu )
- ikkunapokien maalaus, toimitan sitä varten maalit sinne tänään/huomenna...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- -SPF-
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Itse olen hengessä mukana lauantaina, tosin Speedyn suunnalla. Aloitan siirtoon liittyvät valmistelut.Tumppi kirjoitti: Lauantaina en pääse itse paikalle, viikonloppu mennee Hyvinkäällä Slottikisoissa :
Lauantaina on kuitenkin ilmeisesti joku menossa, joten ilmot tänne :
Kaikki lasikuitutapetit on nyt laitettu, pl. se kahvinurkan seinä....
työlistalla on edelleenkin :
- seinien maalausta, ihan kaikki seinät saapi maalata valkoisella, ARH tiloista, ei muista. ( ne seinät mitä ei ole vielä maalattu )
- ikkunapokien maalaus, toimitan sitä varten maalit sinne tänään/huomenna...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- ilkkab
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tulen yhdeksän maissa varmistamaan, että ovet aukeaa remonttimiehille. Ehdin olla tunnin verran jeesaamassa.
T: Julius
040-5517440
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Joku voisi kirjoittaa lokiin töitten etenemistahtia, niin tiedettäisiin missä mennään?
T: Julius
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
lordjw kirjoitti: Heitin hallussani olleet avaimet Kurrelle, Veli Merivirta 0400-423876.
Joku voisi kirjoittaa lokiin töitten etenemistahtia, niin tiedettäisiin missä mennään?
T: Julius
Ok,
... vinkkaa vielä minne lokiin ?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.