22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Wiikko 14 plääniä

Lisää
27.03.2008 07:29 #8854 : Tumppi
Tiistai :
- ARH:n tilojen seinien maalaus oranssilla

Keskiviikko :
- joskos päästään asentamaan niitä kattorakenteita
-- järjestys 1. "kotirata" tilat 2. mekkitilat 3. pitkä tila
- ARH:n tilojen seinien maalaus oranssilla

Lauantai :
- kattorakenteet
- kenties lattian maalaus 1. "kotirata" tilat 2. mekkitilat

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • BuickMan
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.03.2008 09:06 #8856 : BuickMan
Vastaus käyttäjältä BuickMan aiheessa Re: Wiikko 14 plääniä
voisin tulla tiistaina jelppimään, mutta mihin aikaan?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.03.2008 09:18 #8857 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: Wiikko 14 plääniä
klo 17:00 -

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • BuickMan
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.03.2008 09:38 #8858 : BuickMan
Vastaus käyttäjältä BuickMan aiheessa Re: Wiikko 14 plääniä
I´ll be there!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
31.03.2008 11:26 #8898 : Kurre
Vastaus käyttäjältä Kurre aiheessa Re: Wiikko 14 plääniä
Olen tiistaina paikalla heti kun duunista pääsee , eli kolmen-neljän välillä.Sain avaimet Juliukselta. T.Veli (Kurre) Merivirta

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
31.03.2008 13:43 #8903 : Kurre
Vastaus käyttäjältä Kurre aiheessa Re: Wiikko 14 plääniä
Lisään vielä tähän lokiin puh.numeroni 0400-423876.... T.Kurre

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
31.03.2008 16:06 #8905 : lordjw
Vastaus käyttäjältä lordjw aiheessa Katto
Tere!

Olisikohan linkkiä tai piirrustusta siitä, miten kattorakenne käytännössä toteutetaan. Ei oikein voi ruveta ja alkaa kun ei ole tuosta käsitystä. Miten esim. lamput tulee suhteessa akustolevyihin? Tuleeko ne upotettuna vai päälle?? Pultataanko lamput suoraan poikittaisiin kattopalkkeihin vaiko jotenkin muuten??

T: Julius
040-5517440

Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
31.03.2008 19:14 #8906 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: Wiikko 14 plääniä
aletaan hieromaan sitä kattorakenne sydeemiä keskiviikko iltana..
käydään siinä paikan päällä periaatteet läpi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.04.2008 09:19 #8924 : Kurre
Vastaus käyttäjältä Kurre aiheessa Re: Wiikko 14 plääniä
Aloittelen tänään (keskiviikko) kolmen maissa , eli sisään pääsee ennen viittä , kun vaan soittelette mulle.... 0400-423876 T.Kurre

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
04.04.2008 10:10 #8943 : Kurre
Vastaus käyttäjältä Kurre aiheessa Re: Wiikko 14 plääniä
"Ikkuna-ukko" menee tänään (n.14.00-?) lauantain sijasta maalaamaan , kun pyörälavetti on nyt kattoryhmältä vapaa. Mulle siis voi soitella, jos joku on tänään halukas tulemaan hommiin.... T.Kurre....

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.278 sekuntia