13.05.2025
Siipi MM

M: Tehdasuusia Scalextricin RX-moottoreita

Lisää
12.04.2017 13:55 #35234 : Kaitsu
NOKIAN NAHINAT TARJOUS! Ainoastaan Nahinoihin kilpailijana osallistuville.

Tehdasuusia Scalextricin W/581 RX-moottoreita alkuperäisessä avaamattomassa paketissa 60-luvulta Tri-angin Minimodelsin tehtaalta Havantista. Kaupan päälle tulee siis noin 50 vuotta vanhat hajut suoraan Scalextricin tehtaalta.

HINTA 30 EUR / kpl.

- yksi / asiakas
- ei ennakkovarauksia
- myynti Nahinoissa niin kauan kuin tavaraa riittää.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/
Liitetiedostot:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
14.04.2017 08:46 #35264 : SeOikeaMersumies
Wau upeita, eihän noita raaski avata? Onko Race tuned moottoreita? Renaultini race tuned moottorissa on kuluneet laakerit. Minulla on yksi käytetty tavallinen ok kuntoinen jos joku haluaa ostaa. (yv)

Lisää
14.04.2017 14:33 #35266 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa M: Tehdasuusia Scalextricin RX-moottoreita

SeOikeaMersumies kirjoitti: Wau upeita, eihän noita raaski avata? Onko Race tuned moottoreita? Renaultini race tuned moottorissa on kuluneet laakerit. Minulla on yksi käytetty tavallinen ok kuntoinen jos joku haluaa ostaa. (yv)

WTF? Moottori tykkää, että sillä ajetaan. Jos joku tulee ja sanoo mulle ettei raaski avata, niin mä sanon etten raaski myydä ;) Ei ole Race Tuned moottoreita (ellei tehtaalla ole tehty virhettä pakkaamisessa). RX-moottorin Race tuned version varaosakoodi W/650.

Hämmästyttävää, jos joku on kyennyt ajamaan RX/RT-mosan laakerit loppuun. Paljon on erilaisia vikoja ja kulumia näissä vuosikymmeniä vanhoissa moottoreissa, mutta loppuun ajettuihin laakereihin en muista törmänneeni koskaan. Lienee jäänyt laakerit voitelematta.

-kaitsu

Lisää
17.04.2017 08:02 #35295 : oajmustang
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa M: Tehdasuusia Scalextricin RX-moottoreita
Moro,
harmi että huomasin tämän näin myöhään, ottaisin mielelläni yhden jos vielä moottoreita jäljellä.
Taitavat kuitenkin olla jo loppu

Tolli

Olli

Lisää
17.04.2017 08:53 #35296 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa M: Tehdasuusia Scalextricin RX-moottoreita

oajmustang kirjoitti: Moro,
harmi että huomasin tämän näin myöhään, ottaisin mielelläni yhden jos vielä moottoreita jäljellä.
Taitavat kuitenkin olla jo loppu

Tolli

Aina Ollille mosa löytyy. Poikkea hakemaan joku päivä.

-kaitsu

Lisää
17.04.2017 13:51 #35297 : oajmustang
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa M: Tehdasuusia Scalextricin RX-moottoreita
Moi,

loistava juttu, soittelen ja sovitaan koska tulen hakemaan, vaikka heti huomenna tai keskiviikkona. Tulee muuten käyttöön! :) :)

Olli

Sivu luotiin ajassa: 0.313 sekuntia