- Vastaanotettu kiitos 101
Nyt kaikki ostamaan !!
30.12.2008 08:51 #10182
: lordjw
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Nyt kaikki ostamaan !! kirjoittanut lordjw
Teres!
Jos joku ei ole vielä huomannut, niin punnan arvo on romahtanut viimeisinä kuukausina 2008. Tippuminen on ollut jatkuvaa siten, että tällä hetkellä yhdellä eurolla saa jo melkein yhden punnan.
Ihmettelen vain suomen uutisvälineitä ja talousuutisia, joissa tätä melko isoa punnan romahdusta ei ole noteerattu ollenkaan. Arvo on tippunut 0.68 -> 0.98, eli jos tätä menoa jatkuu niin kohta kolmasosa punnan arvosta on sulanut pois.
Nyt siis joukolla ostamaan englannista leikkiautoja, kauppiaitten vanha kovalla punnalla ostettu varasto on tällä hetkellä tosi edullisissa hinnoissa. Ainaskin mulle on tulossa iso läjä tavaraa. Mukaanlukien Ollin Loctite McLaren.
T: Julius
Jos joku ei ole vielä huomannut, niin punnan arvo on romahtanut viimeisinä kuukausina 2008. Tippuminen on ollut jatkuvaa siten, että tällä hetkellä yhdellä eurolla saa jo melkein yhden punnan.
Ihmettelen vain suomen uutisvälineitä ja talousuutisia, joissa tätä melko isoa punnan romahdusta ei ole noteerattu ollenkaan. Arvo on tippunut 0.68 -> 0.98, eli jos tätä menoa jatkuu niin kohta kolmasosa punnan arvosta on sulanut pois.
Nyt siis joukolla ostamaan englannista leikkiautoja, kauppiaitten vanha kovalla punnalla ostettu varasto on tällä hetkellä tosi edullisissa hinnoissa. Ainaskin mulle on tulossa iso läjä tavaraa. Mukaanlukien Ollin Loctite McLaren.
T: Julius
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- oajmustang
- Poissa
- Senior Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 6
30.12.2008 09:28 #10183
: oajmustang
Olli
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa Ollin McLaren Loctite
Minö jo vähän ehdin ihmetellä pitkää otimitusaikaa, mutta Julius siis tiesi tämän punnan laskun ennakolta ja ajatteli minun rahojani.
Kiitos Julius, nythän auto tulee likipitäen puoleen hintaan!
Kiitos Julius, nythän auto tulee likipitäen puoleen hintaan!
Olli
- Matti
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
30.12.2008 10:48 #10184
: Matti
Vastaus käyttäjältä Matti aiheessa Re: Nyt kaikki ostamaan !!
Hei,
sama on käynyt mielessä ja Pendlen listat on koluttu. Mikäli yhteisostoja suunnitellaan, olen mukana (Racer Fiat 500, NSR Clio tai Fly kit Ferrari 250 LM...)
T: Matti, Volvo
sama on käynyt mielessä ja Pendlen listat on koluttu. Mikäli yhteisostoja suunnitellaan, olen mukana (Racer Fiat 500, NSR Clio tai Fly kit Ferrari 250 LM...)
T: Matti, Volvo
- nandroid
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
30.12.2008 13:10 #10186
: nandroid
Vastaus käyttäjältä nandroid aiheessa Re: Nyt kaikki ostamaan !!
Moi kans,
tässä on tullut osteltua jo koko joulukuu sen mikä toi Visa saldo antaa
periksi, uusi scalen Esco, *-perä kortsu, mini ja Rovanperän RedBull Skoda jne. Seuraavaksi varmaan pari NSR:ää MKIV ja läjä Carreraa
Toisaalta myös noi UK-kauppiaat ovat korottaneet £-hintojaan
tässä on tullut osteltua jo koko joulukuu sen mikä toi Visa saldo antaa
periksi, uusi scalen Esco, *-perä kortsu, mini ja Rovanperän RedBull Skoda jne. Seuraavaksi varmaan pari NSR:ää MKIV ja läjä Carreraa
Toisaalta myös noi UK-kauppiaat ovat korottaneet £-hintojaan
Sivu luotiin ajassa: 0.435 sekuntia