24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

Deuzer "Dremelin halpakopio"

Lisää
13.08.2009 17:57 #11780 : TonyClifton
Pisti tänään King Kongin mainos silmään. Tarjolla olisi pieni rouhin nimeltä Deuzer. Hinta vajaa 15 €. Normaalihinta taisi olla jotain 30 €?

Onko jollain kokemuksia kyseisestä laitteesta? En oleta laitteen olevan Dremelin veroinen mutta hinta houkuttelee. Eikä tarvitsisi käydä naapurissa aitoa Dremeliä lainaamassa. Pitäisi varmasti myös ostaa laadukkaammat "hiomapäät" kättelyssä?

Itse käyttäisin laitetta about 4-6 kertaa vuodessa slottiautojen muoviosien rouhimiseen. Joten tuntuu että laite voisi pari vuotta kestää moisessa käytössä?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
14.08.2009 08:02 #11781 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: Deuzer "Dremelin halpakopio"
On mulla tommonenkin jossain, noita on myös semmoisia malleja joissa on se "lisävarsi" mukana, semmonen on mulla ja hyvin toimii, ainakin kerran testattu.

Halpoja hyviä koneita listaan lisää, löytyy Dremeliltä myös semmoinen "golf" -pelaajan "putsaussetti, mikälie.. se toimii 4kpl sormipattereita/akkuja ja aikas hyvä valinta myös, ei tartte johtoja. Semmoisen on joku sitten virittänyt suoraan poweriinkin kiinni, niin on hieman enemmän säätövaraa.. hintaa oli joitakin vuosia sitten 25€..

Lisää
14.08.2009 18:09 #11782 : TonyClifton
Vastaus käyttäjältä TonyClifton aiheessa Re: Deuzer "Dremelin halpakopio"
Tuli laite haettua.

Tuntuu ihan pätevältä peliltä. Hiomapäät + laikat sun muutkin tuntuvat suhtlaadukkailta. Niin ja paketti sisältää "lisävarren".

No, aika kertoo enemmän laitteen toimivuudesta...

Sivu luotiin ajassa: 0.258 sekuntia