- Vastaanotettu kiitos 0
Hieman ratapaloja kaupan...
- Petteri
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
19.04.2004 18:52 #1268
: Petteri
Hieman ratapaloja kaupan... kirjoittanut Petteri
Tosta jollekin hieman kotirataan jatketta
)
[url:29hil7zi] cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&c...item=3188299587&rd=1 [/url]
Petteri
[url:29hil7zi] cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&c...item=3188299587&rd=1 [/url]
Petteri
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
20.04.2004 08:51 #1270
: lordjw
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Tervehdys!
Petteri, hieman kiinnostaisi tietää oletko itse käyttänyt ebaytä ostoon taikka myyntiin?
T: Julius
Petteri, hieman kiinnostaisi tietää oletko itse käyttänyt ebaytä ostoon taikka myyntiin?
T: Julius
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
- Petteri
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
20.04.2004 09:37 #1271
: Petteri
Vastaus käyttäjältä Petteri aiheessa Re: Hieman ratapaloja kaupan...
Myynyt en ole mitään, mutta ostanut sitäkin enemmän.....
Olen ostellut pääsääntöisesti kaitafilmikameroita tuolta Saksasta ja nyt viimeaikoina sitten autorata roinaa Englannista ja Jenkeistä... Annan kyllä mielelläni vinkkejä ja opastusta jos joku sellaista kaipaa...
Myyntikin onnistuu kyllä suht kivuttomasti, tosin eBay ja PayPal vievät oman osuutensa kaupoista toisin kuin esim. huuto.netti.
Petteri
Olen ostellut pääsääntöisesti kaitafilmikameroita tuolta Saksasta ja nyt viimeaikoina sitten autorata roinaa Englannista ja Jenkeistä... Annan kyllä mielelläni vinkkejä ja opastusta jos joku sellaista kaipaa...
Myyntikin onnistuu kyllä suht kivuttomasti, tosin eBay ja PayPal vievät oman osuutensa kaupoista toisin kuin esim. huuto.netti.
Petteri
Sivu luotiin ajassa: 0.542 sekuntia