- Vastaanotettu kiitos 4
Slot Itin "klassikko"kilpurit
- TonyClifton
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Expert Boarder
-
Less
Lisää
26.12.2010 20:03 #14566
: TonyClifton
Slot Itin "klassikko"kilpurit kirjoittanut TonyClifton
Onko joku tutustunut Slot itin "klassikko"kilpureihin?
Ajattelin lähinnä olisiko Chaparral 2E tai Alfa 33/3 autot suht samalla viivalla Ferrari 312 PB:eiden kanssa? Autoissa on sama moottori sidewinderinä sekä kaikki autot ovat lähes yhtä lyhkäsiä.
Chaparralin ja Alfan omistajat. Laittakaa hieman kommentteja?
Kun olisi kova hinku hankkia pari tasaväkistä kilpakumppania Ferrareille...
- Tony -
Ajattelin lähinnä olisiko Chaparral 2E tai Alfa 33/3 autot suht samalla viivalla Ferrari 312 PB:eiden kanssa? Autoissa on sama moottori sidewinderinä sekä kaikki autot ovat lähes yhtä lyhkäsiä.
Chaparralin ja Alfan omistajat. Laittakaa hieman kommentteja?
Kun olisi kova hinku hankkia pari tasaväkistä kilpakumppania Ferrareille...
- Tony -
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- 1300ti
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
02.04.2011 10:27 #15221
: 1300ti
Vastaus käyttäjältä 1300ti aiheessa Re: Slot Itin "klassikko"kilpurit
No mulla on Scalextricin (Hornby) Chapparal 2E noiden Slot.Itin 312 Fergusonien verrokkina, joka on ehkä laadukkaampi, vaikka painoa on. Jos meinaat tilata 33/2 Alfoja niin ostaisin itsekkin vaikka kaksi erinumeroista saman tien, niitä alun perinkin olen haikaillut. Myös Alfa Romeon Giulian eri korimallit, sedan tai GTV/GTA/TZ kiinnostavat kovasti, eikös noita saa kardaanivetoisina monilta valmistajilta? Ainakin sain lopulta nuo Slot.Itin Ferrarit kulkemaan ihan kivasti kun piuhat vaihtoi parempiin, kori löysäksi ja jätin epäkeskot vanteiden muoviosat pois. Edesmenneellä Turun autoradalla Ferrarit meni niukin naukin alle kahdeksan sekunnin aikoja, tuo Chapparal 8.5...
- 1300ti
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
23.09.2011 10:40 #15924
Pitäisikö tuollaiset 33/2:set vihdoin hankkia, kannattaako tilata suoraan valmistajalta? Vai olisiko jollain käytettynä myydä? Entä onko tietoa, millaisia eroja eri valmistajien Alfa Romeo Giulia-malleissa on, onko Fly paras? GTV ja TZ pitäisi saada hankkittua, unelmissa olisi kyllä joskus tehdä tuollaisen alustalle Giulia Super, jos jostain vain löydän sopivan korin aihioksi!
- TonyClifton
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Expert Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 4
05.12.2011 09:36 #16931
: TonyClifton
Vastaus käyttäjältä TonyClifton aiheessa Re: Slot Itin "klassikko"kilpurit
- 1300ti
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
09.12.2011 20:38 #16976
Jep!
Ota nuo joskus Turun radalle niin saadaan hyvät skabat kun tuon kaksi Slot.itin 312 Ferraria lisää.
Ne 33/2 Alfat pitää kyllä vielä ostaa, siitä en pääse ylitse! Onko sinusta niissä paketissa tulevissa renkaissa jotain selvää eroa oikeasti, mä en ole raaskinut niitä "parempia" käyttää?
Mun pitäisikin jossain vaiheessa tehdä huolto noihin omiin autoihin, vanteet pitäisi hioa pyöreiksi ja liimailla detaljeja paikoilleen...
Ota nuo joskus Turun radalle niin saadaan hyvät skabat kun tuon kaksi Slot.itin 312 Ferraria lisää.
Ne 33/2 Alfat pitää kyllä vielä ostaa, siitä en pääse ylitse! Onko sinusta niissä paketissa tulevissa renkaissa jotain selvää eroa oikeasti, mä en ole raaskinut niitä "parempia" käyttää?
Mun pitäisikin jossain vaiheessa tehdä huolto noihin omiin autoihin, vanteet pitäisi hioa pyöreiksi ja liimailla detaljeja paikoilleen...
Sivu luotiin ajassa: 0.331 sekuntia