Kun vintage-harrastus karkaa käsistä...
23.01.2011 10:12 #14687
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kun vintage-harrastus karkaa käsistä... kirjoittanut Kaitsu
Vintage-buumin lanseerauksella on myös "negatiivisia" vaikutuksia. Nyt kävi niin, että aloin saalistamaan ebysta vanhoja Wompeja! Siis näitä joita Julius nimitti "autorata-alan alennustilaksi".
Kphteena mulla on Wompin 70-luvun korimallit, joita ei enää myydä. Siis juuri ne, millä skidinä vedettiin Kauksulla. Kupla ja Corvette on edelleen saatavilla, joten niitä ei tarvitse saalistella. Mutta nämä kiinnostaa:
Chevy Monza, BMW 320i, Porsche 911, Lancia Stratos...
Samoin kiinnostaa 1/24 Whisper Jetit. Kaksi kertaa olen ebaystä nyt bongannut Whisper Monzan, mutta eivät myy USA:n ulkopuolelle...
Hyvä puoli tässä on se, että nuo ovat halpoja.
-kaitsu
Kphteena mulla on Wompin 70-luvun korimallit, joita ei enää myydä. Siis juuri ne, millä skidinä vedettiin Kauksulla. Kupla ja Corvette on edelleen saatavilla, joten niitä ei tarvitse saalistella. Mutta nämä kiinnostaa:
Chevy Monza, BMW 320i, Porsche 911, Lancia Stratos...
Samoin kiinnostaa 1/24 Whisper Jetit. Kaksi kertaa olen ebaystä nyt bongannut Whisper Monzan, mutta eivät myy USA:n ulkopuolelle...
Hyvä puoli tässä on se, että nuo ovat halpoja.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- TonyClifton
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 4
23.01.2011 12:47 #14688
: TonyClifton
Vastaus käyttäjältä TonyClifton aiheessa Re: Kun vintage-harrastus karkaa käsistä...
Syvissä vesissä seilaat. 
Kaveripiirissä aina nauretaan että, kun puhutaan jostain selän takana että, ei sekään ihan normaali ole kun leikkii "pikkuautoilla".
Ai niin mutta, mehän ajellaan itsekkin autoradalla...
- Tony -
Kaveripiirissä aina nauretaan että, kun puhutaan jostain selän takana että, ei sekään ihan normaali ole kun leikkii "pikkuautoilla".
Ai niin mutta, mehän ajellaan itsekkin autoradalla...
- Tony -
23.01.2011 15:51 #14690
: KaiR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Kun vintage-harrastus karkaa käsistä...
Parman Whisper Jetit ovat mun mielestä ihan lystikkäitä ajettavia ja kisoissa, jossa useampi hihnavetoinen kirittää toinen toistaan ei-niin-kauhialla-kiireellä on jotain...käsittämättömän hauskaa!
Ne on varmaan monessa kerhossa toimineet ns. ensiautona ennen vikkeliin slotteihin siirtymistä ja vaikken itse ole koskaan sellaisesti omakohtaisesti omistanutkaan niin Riihimäen radallakaan ei näiltä voinut välttyä. Omassa Muran G20 pannuisessa slotissa oli kyllä Parman Monzan liukkaaksi leikattu kori...Sillä ajettiin kyllä lähinnä ovi edellä suoratkin!
Ne on varmaan monessa kerhossa toimineet ns. ensiautona ennen vikkeliin slotteihin siirtymistä ja vaikken itse ole koskaan sellaisesti omakohtaisesti omistanutkaan niin Riihimäen radallakaan ei näiltä voinut välttyä. Omassa Muran G20 pannuisessa slotissa oli kyllä Parman Monzan liukkaaksi leikattu kori...Sillä ajettiin kyllä lähinnä ovi edellä suoratkin!
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Sivu luotiin ajassa: 0.262 sekuntia