- Vastaanotettu kiitos 0
Kotirata
- jvuotila
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
zipper
32 m Scalea 25 m2 yksiön lattialla.
Hard Core! :lol:
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
- 1300ti
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Carrera Evolution tulee olemaan se valinta niin kysymys kuuluu, että millaines tuo kapulan plugi tuossa nyt oikein on?
Mietein, että voisi Parman economy ohjaimen hommata kyseiseen rataan, mutta empä nyt löytänyt mistään millainen plugi pitäisi olla. Onko samallainen kuin esim sport radassa vai joku ihan muunlainen?
Seuraava kysymys onko tietoa mistä mahtaisi saada ko. rataa suht edukkaasti joka olisi vähän isompi? Suomesta saa, mutta isoin on vaan viitisen metriä ja olisi kiva, että vähän pidempi olisi. Ebaystä en sitten taas jaksaisi kytätä vaan mieluummin hommaisi suoraan jostain luotettavasta liikkeestä.
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
- jvuotila
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Midder kirjoitti: Seuraava kysymys onko tietoa mistä mahtaisi saada ko. rataa suht edukkaasti joka olisi vähän isompi? Suomesta saa, mutta isoin on vaan viitisen metriä ja olisi kiva, että vähän pidempi olisi. Ebaystä en sitten taas jaksaisi kytätä vaan mieluummin hommaisi suoraan jostain luotettavasta liikkeestä.
Jadlam Racingiltä olen itse nyt kolme kertaa ostanut kamaa ja toiminut luotettavasti. Ja onhan niillä eBayn shopissa tolkuttomasti positiivista palautettakin. Myyvät aika paljon kamaa huutokaupallakin ja aika usein tuntuu saavan varsin edulliseen hintaankin huutamalla kamaa. Toki myyvät ihan ilman huutokauppaakin.
www.jadlamracingmodels.com/
edit: Eipä näytä olevan Carreran rataa tarjolla... sori
- pertti_jarla
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 15
- nandroid
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Moi,Midder kirjoitti: Kysytäämpä nyt tässä, kun hieman tähän kotirata asiaan liittyy. Itse, kun olen hävittänyt vallan tuon Scalextric radan ja tarkoitus olisi alkaa keräilemään uutta rataa.
Carrera Evolution tulee olemaan se valinta niin kysymys kuuluu, että millaines tuo kapulan plugi tuossa nyt oikein on?
Mietein, että voisi Parman economy ohjaimen hommata kyseiseen rataan, mutta empä nyt löytänyt mistään millainen plugi pitäisi olla. Onko samallainen kuin esim sport radassa vai joku ihan muunlainen?
Seuraava kysymys onko tietoa mistä mahtaisi saada ko. rataa suht edukkaasti joka olisi vähän isompi? Suomesta saa, mutta isoin on vaan viitisen metriä ja olisi kiva, että vähän pidempi olisi. Ebaystä en sitten taas jaksaisi kytätä vaan mieluummin hommaisi suoraan jostain luotettavasta liikkeestä.
laita Ristolle kysely radoista. Itse ostin ison läjän autoja siltä joskus pariin otteeseen, hinnat olivat kohtuuliset
Toycenter Oy
[url:1uo1g5j6] www.toycenter.fi/#context=pages&page=5 [/url]
Risto Engberg
info@toycenter.fi
<a class="postlink" href=" ura-autot.blogspot.com/ "> ura-autot.blogspot.com/
- nandroid
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
- mrbeet
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Jotkut haluaa ns. myydä tappiolla, niin myykööt.
-pete-