24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

Kotirata

• jvuotila
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
12.01.2012 18:47 #17325 : jvuotila
Kotirata kirjoittanut jvuotila
Itselläni tilanne on se etten voi pitää rataa kiinteästi asennettuna. Rata on yleensä 1-3 vuorokautta kasattuna ja kerään sen sitten vajaaksi viikoksi laatikkoon. Hauskaahan tässä on se että rata muuttuu jatkuvasti. Ikävempi homma on tietysti pystyttämisen vaiva ja pölyn sekä kissan karvan määrä lattialla. Radan putsaaminen on työlästä. Tässäpä muutama rata kronologisessa järjestyksessä mitä olen tässä joulun jälkeisten viikkojen aikana rakentanut.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12.01.2012 21:09 #17328 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Kotirata
Mielenkiintoisen näköisiä profiileja ja aika pitkiäkin, kotiradaksi! Ja se on niin taivaan tosi että jos taloudessa on kissa karvoineen niin siltä ei säästy autoratakaan!

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Lisää
12.01.2012 21:43 #17330 : zipper
Vastaus käyttäjältä zipper aiheessa Re: Kotirata
No jaa, aikanaan mulla oli kasassa 32 m Scalea 25 m2 yksiön lattialla. Taisi olla kolmessa kerroksessa jollain kohdalla... (eikä tietenkään pitkään)

zipper

Lisää
12.01.2012 21:50 #17331 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Kotirata

32 m Scalea 25 m2 yksiön lattialla.

Hard Core! :lol:

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

• 1300ti
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
14.01.2012 10:50 #17346 : 1300ti
Vastaus käyttäjältä 1300ti aiheessa Re: Kotirata
Joo, mulla ei ehtinyt yksiössä olemaan kuin reilu 25m mutta nelikaistaisena, eli puolet tuosta. No ei sinne olisi enempää mahtunutkaan. Nokitan silti: Pitkään kasailin useamman päivän 30m kotiratoja siipan kaksion olohuoneen lattian täytteeksi, no, meillä rouva onkin osoittautunut nopeammaksi kuskiksi! 8)

Lisää
21.02.2012 17:04 #17770 : Midder
Vastaus käyttäjältä Midder aiheessa Re: Kotirata
Kysytäämpä nyt tässä, kun hieman tähän kotirata asiaan liittyy. Itse, kun olen hävittänyt vallan tuon Scalextric radan ja tarkoitus olisi alkaa keräilemään uutta rataa.

Carrera Evolution tulee olemaan se valinta niin kysymys kuuluu, että millaines tuo kapulan plugi tuossa nyt oikein on?
Mietein, että voisi Parman economy ohjaimen hommata kyseiseen rataan, mutta empä nyt löytänyt mistään millainen plugi pitäisi olla. Onko samallainen kuin esim sport radassa vai joku ihan muunlainen?

Seuraava kysymys onko tietoa mistä mahtaisi saada ko. rataa suht edukkaasti joka olisi vähän isompi? Suomesta saa, mutta isoin on vaan viitisen metriä ja olisi kiva, että vähän pidempi olisi. Ebaystä en sitten taas jaksaisi kytätä vaan mieluummin hommaisi suoraan jostain luotettavasta liikkeestä.

• jvuotila
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
21.02.2012 17:31 #17771 : jvuotila
Vastaus käyttäjältä jvuotila aiheessa Re: Kotirata

Midder kirjoitti: Seuraava kysymys onko tietoa mistä mahtaisi saada ko. rataa suht edukkaasti joka olisi vähän isompi? Suomesta saa, mutta isoin on vaan viitisen metriä ja olisi kiva, että vähän pidempi olisi. Ebaystä en sitten taas jaksaisi kytätä vaan mieluummin hommaisi suoraan jostain luotettavasta liikkeestä.

Jadlam Racingiltä olen itse nyt kolme kertaa ostanut kamaa ja toiminut luotettavasti. Ja onhan niillä eBayn shopissa tolkuttomasti positiivista palautettakin. Myyvät aika paljon kamaa huutokaupallakin ja aika usein tuntuu saavan varsin edulliseen hintaankin huutamalla kamaa. Toki myyvät ihan ilman huutokauppaakin.

www.jadlamracingmodels.com/

edit: Eipä näytä olevan Carreran rataa tarjolla... sori

Lisää
21.02.2012 19:28 #17773 : pertti_jarla
Vastaus käyttäjältä pertti_jarla aiheessa Re: Kotirata
Tarkoitus olisi, nyt kun tilaa sain raivattua, tehdä eräänlainen puolivalmis 1:32 Scalextric/SCX-rata matalareunaiseen laatikkoon: noin 1,5x2m toisesta päästään avoin kahdeksikko, jota voi päästään siis jatkaa mielin määriin. Laatikossa olevaan osuuteen pysyvä sähköpiuhotus ja maisemointi.

• nandroid
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
22.02.2012 12:04 #17789 : nandroid
Vastaus käyttäjältä nandroid aiheessa Re: Kotirata

Midder kirjoitti: Kysytäämpä nyt tässä, kun hieman tähän kotirata asiaan liittyy. Itse, kun olen hävittänyt vallan tuon Scalextric radan ja tarkoitus olisi alkaa keräilemään uutta rataa.

Carrera Evolution tulee olemaan se valinta niin kysymys kuuluu, että millaines tuo kapulan plugi tuossa nyt oikein on?
Mietein, että voisi Parman economy ohjaimen hommata kyseiseen rataan, mutta empä nyt löytänyt mistään millainen plugi pitäisi olla. Onko samallainen kuin esim sport radassa vai joku ihan muunlainen?

Seuraava kysymys onko tietoa mistä mahtaisi saada ko. rataa suht edukkaasti joka olisi vähän isompi? Suomesta saa, mutta isoin on vaan viitisen metriä ja olisi kiva, että vähän pidempi olisi. Ebaystä en sitten taas jaksaisi kytätä vaan mieluummin hommaisi suoraan jostain luotettavasta liikkeestä.

Moi,

laita Ristolle kysely radoista. Itse ostin ison läjän autoja siltä joskus pariin otteeseen, hinnat olivat kohtuuliset

Toycenter Oy

[url:1uo1g5j6] www.toycenter.fi/#context=pages&page=5 [/url]

Risto Engberg

info@toycenter.fi

Lisää
22.02.2012 12:34 #17790 : Midder
Vastaus käyttäjältä Midder aiheessa Re: Kotirata
Mä katselinkin tuolta, mutta ratapakettien hinnatkin näyttivät olevan kympin verran kalliimpia kuin muualla Suomessa, joten aika paljon tarttisi saada alennusta.

• nandroid
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
23.02.2012 10:18 #17797 : nandroid
Vastaus käyttäjältä nandroid aiheessa Re: Kotirata
Kysy pelkkiä ratapaloja tarpeen mukaan

• mrbeet
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
23.02.2012 19:55 #17801 : mrbeet
Vastaus käyttäjältä mrbeet aiheessa Re: Kotirata
Sittenhän ostelee sieltä mistä saa halvemmalta jos ei kelpaa Carreran maahantuojan hinnat ja kyllä Risto antanee alennusta ihan kiitettävästi.
Jotkut haluaa ns. myydä tappiolla, niin myykööt.
-pete-

Sivu luotiin ajassa: 0.333 sekuntia