- Vastaanotettu kiitos 0
Ratapalojen liittäminen
- Norrit
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
28.10.2004 06:44 #1745
: Norrit
Ratapalojen liittäminen kirjoittanut Norrit
Kertokaas äijät, että mitä hyviä konsteja olisi vanhojen ja vähän kärsineiden ratapalojen liittämiseen. Meillä on kaverin kanssa n. 13 metrinen rata ja siihen menee kolmeen paikkaan virtaa, mutta silti on vielä paikkoja, joissa jännite tippuu, johtuen surkeista kontakteista. Joissain paloissa kisko vain on sen verran koholla, että se ei oikein yhdistä tai ovat muuten puutteellisia. Itse olen miettinyt esim. jotain sähköä johtavaa tahnaa liitoksiin tai jotain muuta....myös kolvailua on tullut kokeiltua, mutta se on aika epätoivoista toimintaa
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Epe
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
28.10.2004 20:08 #1749
: Epe
Vastaus käyttäjältä Epe aiheessa Re: Ratapalojen liittäminen
Olen joskus avittanut asiaa laittamalla johdottamalla kiskot alakautta, samaa tyyliin kuin kaistanvaihtopaloissa.
- Norrit
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
20.11.2004 07:47 #1836
: Norrit
Vastaus käyttäjältä Norrit aiheessa Re: Ratapalojen liittäminen
Niinkun tosa toisessa juttu-säikeessä tuli ilmi, niin idea on varmasti ihan mukiin menevä, jos juottaa tarpeeksi pitkät johdot jolloin voi yhdistetyt palat niputtaa. Voisihan sitä ajatella pistää joku pieni liitin väliin, niin saa sitten irtikin.
20.11.2004 19:26 #1837
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: Ratapalojen liittäminen
Olisikohan ollut Slotcenter:ssä (
www.slotcenter.net
) juttu jossa noihin kiskojen päiden kontaktien ympärille käärittiin ohutta kupari- tai alumiinikalvoa tai -teippiä jolla saatiin liitoksesta taas "tiivis"...
Sivu luotiin ajassa: 0.289 sekuntia