- Vastaanotettu kiitos 0
Kumit
- tjsalmin
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
28.10.2012 19:46 #19221
: tjsalmin
Kumit kirjoittanut tjsalmin
Iltaa!
Olen nyt hommannut lapsille ja itselle kehittävän harrastuksen.
Rataa (Scalextric) ja tilpehööriä on tullut hommattua aika kasa. Autojakin on yli kymmenen.
Nyt kun taas kakrujen kanssa koitettiin pienen tauon jälkeen ajella, rupesi heikko pito joillain autoilla ottamaan kovasti pannuun.
Kysymys: mistä renkaita, lähinnä kai siis kumeja, saa ostaa? Melkein kaikissa autoissani näyttäisi olevan keskenään eri kokoiset kumit.
Onko Turussa ketään harrastajaa tai kauppiasta, joka auttaisi noviisia? Vai itse vaan nettiä selaamalla ja tuuriin luottamalla tilailemaan ulkomailta?
Tomi
Olen nyt hommannut lapsille ja itselle kehittävän harrastuksen.
Rataa (Scalextric) ja tilpehööriä on tullut hommattua aika kasa. Autojakin on yli kymmenen.
Nyt kun taas kakrujen kanssa koitettiin pienen tauon jälkeen ajella, rupesi heikko pito joillain autoilla ottamaan kovasti pannuun.
Kysymys: mistä renkaita, lähinnä kai siis kumeja, saa ostaa? Melkein kaikissa autoissani näyttäisi olevan keskenään eri kokoiset kumit.
Onko Turussa ketään harrastajaa tai kauppiasta, joka auttaisi noviisia? Vai itse vaan nettiä selaamalla ja tuuriin luottamalla tilailemaan ulkomailta?
Tomi
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
28.10.2012 21:07 #19223
: KaiR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kyllä! Turun suunnalla ON harrastajia ja myös paikka missä ajaa! Rengasongelmissa voit ottaa yhteyttä vaikka minuun, laitoin sulle yksityisviestinä yhteystietoni. Pyrin olemaan myös joka maanantai klo 15 - 18 Turun Hobbylinnan ura-autoradalla osoitteessa Lukkosepänkatu 7 ( LRP -areena ). Paikan päällä on 33 m pitkä 4 -urainen Carreran rata ajanmukaisella ajanottolaitteella varustettuna.
Kaitsu
Kaitsu
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.239 sekuntia