- Vastaanotettu kiitos 0
Rasva/öljy ja lisäpainosta
- Pauzzio
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
25.07.2013 18:52 #21605
: Pauzzio
Rasva/öljy ja lisäpainosta kirjoittanut Pauzzio
Kertokaapas uudelle harrastajalle mitä öljyä ja rasvaa käyttää auton rattaisiin/voiteluun? Jotta ei menisi väärää sinne työntämään...
Sainkin jo vinkin auton epämääräiseen käyttäytymiseen; lisää autoon vähän painoa. Oletteko käyttäneet autonrenkaiden tasapainotuspainoja vai millä/miten painonlisäys tapahtuu?
/Pauzzio
Sainkin jo vinkin auton epämääräiseen käyttäytymiseen; lisää autoon vähän painoa. Oletteko käyttäneet autonrenkaiden tasapainotuspainoja vai millä/miten painonlisäys tapahtuu?
/Pauzzio
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
25.07.2013 20:05 - 25.07.2013 20:06 #21608
: karto1977
Vastaus käyttäjältä karto1977 aiheessa Rasva/öljy ja lisäpainosta
Painoina itse käytän sinitarraa. Jotkut käyttävät painoja, lyijylevyä.
Painot joko pohjaan tai pohjan sisäpuolelle.
Laakereihin olen laittanut printterissä käytettävää öljyä ja rattaaseen duunista tuotua rasvaa.
Painot joko pohjaan tai pohjan sisäpuolelle.
Laakereihin olen laittanut printterissä käytettävää öljyä ja rattaaseen duunista tuotua rasvaa.
Viimeksi muokattu: 25.07.2013 20:06 karto1977.
25.07.2013 21:38 #21609
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Rasva/öljy ja lisäpainosta
Laakereihin joku hyvin ohut painetta kestävä öljy. Alan kaupat myyvät näihin tarkoitettuja öljyjä. Itse käytän Werksin Blue Wonderia. Joku automaattivaihteisto- tai pneumatiikkaöljy toiminee myös.
Rattaisiin ei kannata laittaa mitään.
Ohut (0,5...-1,5 mm) lyijylevy on paras painomateriaali, jos ajatellaan helppokäyttöisyyttä ja hintaa. Hanskat syytä pitää käsissä kun lyijyä käsittelee.
-kaitsu
Rattaisiin ei kannata laittaa mitään.
Ohut (0,5...-1,5 mm) lyijylevy on paras painomateriaali, jos ajatellaan helppokäyttöisyyttä ja hintaa. Hanskat syytä pitää käsissä kun lyijyä käsittelee.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Sivu luotiin ajassa: 0.243 sekuntia