- Vastaanotettu kiitos 0
SRM ??
- baku24fi
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
12.08.2005 07:23 #3012
: baku24fi
SRM ?? kirjoittanut baku24fi
Tervehdys!
Mulla on kädessä ura-auto merkkiä Mini Cooper , valmistaja SRM ENG. Skaala on ilmeisesti 1:43 . Auto on suhteellisen hyvin viimeistelty, tosin tämä kappale on saanut jonkin verran siipeensä.
Onko kellään tietoa ko merkistä/valmistajasta , ym...
terv
Baku
Mulla on kädessä ura-auto merkkiä Mini Cooper , valmistaja SRM ENG. Skaala on ilmeisesti 1:43 . Auto on suhteellisen hyvin viimeistelty, tosin tämä kappale on saanut jonkin verran siipeensä.
Onko kellään tietoa ko merkistä/valmistajasta , ym...
terv
Baku
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
14.08.2005 19:19 #3014
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: SRM ??
Brittiläinen SRM (Scale Raceway Models) oli näita kaupallisten ura-autoratojen pioneereja. Lienee ollut kolmas markkinoilla Scalextricin ja VIP:in jälkeen. SRM -autoradat tulivat markkinoille 1959. Niiden valmistus loppui 70-luvun alussa. Autojen mittakaava oli 1/40. SRM:ää tuotiin myös Suomeen ja mulla on muistikuva, että olisin nähnyt rataa jossain (kenties Pörin Jukalla?).
Erilaisia automalleja SRM:llä oli hyvin vähän. Mini Cooper oli ainoa koppiauto. Lisäksi uudempaan (-63-64 esiteltyyn) mallistoon kului neljä formulamallia (BRM P57, Cooper T60, Lotus 25 ja Ferrari 156). Vanhempaan ratajärjestelmän kuului kaksi autoa: Vanwall ja Ferrari 246.
-kaitsu
Erilaisia automalleja SRM:llä oli hyvin vähän. Mini Cooper oli ainoa koppiauto. Lisäksi uudempaan (-63-64 esiteltyyn) mallistoon kului neljä formulamallia (BRM P57, Cooper T60, Lotus 25 ja Ferrari 156). Vanhempaan ratajärjestelmän kuului kaksi autoa: Vanwall ja Ferrari 246.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
06.10.2005 13:10 #3499
: jukkapori
Vastaus käyttäjältä jukkapori aiheessa Re: SRM ??
Nissin Vesa osti Tampereelta Erämies Oy:stä heille jääneet uudet SRM-osat. Minä sitten välitin ne eräälle Mini-kerholaiselle, jolla on alkuperäinen SRM-Minirata. Jos et Baku tuota Miniä itse tarvitse, voisin minä ostaa sen.
Terv. Jukka 040-5749907
Terv. Jukka 040-5749907
Sivu luotiin ajassa: 0.499 sekuntia