- Vastaanotettu kiitos 0
SCX Peugeot ja Focus
- NASCARMAN
- Fresh Boarder
-
Sami kirjoitti:
Nelivedon saa rakennettua riittävän herkäksi, että se pesee fincup säännöillä rakennetun rallipelin mennen tullen.
Tuota sopii kyllä epäillä sillä wanhimmat gurut :twisted: ovat varmasti kokeilleet kaiken maailman konstit 4x4 versus takaveto. Mun mielestäni on vaan turhaa hukata ne vähätkin tehot etupyörien pyörittämiseen. Mutta radallahan se sitten nähdään eiks niin?
maaliin. Friisilässä käydessäni näin muutaman raketin ja ei se kovin hauskalta näyttänyt.
T:Sami
Mistähän raketeista mahtoi olla kysymys? :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sami kirjoitti: Nelivedon saa rakennettua riittävän herkäksi, että se pesee fincup säännöillä rakennetun rallipelin mennen tullen.
Mielenkiinnolla odotan niitä kierrosaikoja Friisilästä...
Friisilässä käydessäni näin muutaman raketin ja ei se kovin hauskalta näyttänyt.
Mitähän vehkeitä nuo ovat olleet? Jotain magneettilaitteita?
Ehkäpä hauska sääntö olisi, että vain alustaa saisi virittää.
Eikö sitten olisi parempi, että koko alustan saisi tehdä itse? Teräslevyä ja kolvi käteen... Voisi tehdä kerrankin kunnon alustan oikeista paikoista nivelöitynä...
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- Anonymous
- Kirjoittaja
- Vieras
-
Ehkäpä hauska sääntö olisi, että vain alustaa saisi virittää.
Eikö sitten olisi parempi, että koko alustan saisi tehdä itse? Teräslevyä ja kolvi käteen... Voisi tehdä kerrankin kunnon alustan oikeista paikoista nivelöitynä...
-kaitsu[/quote]
Nimenomaan se olisi tarkoitus. Koko alustan rakentamisessa on semmoista pioneerimeininkiä ja ainakin minulla aika kuluu kuin siivillä.