24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

Hassua

• NASCARMAN
  • Kirjoittaja
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
04.12.2003 07:00 #487 : NASCARMAN
Hassua kirjoittanut NASCARMAN
Moi kundit,

Kannattaisiko tänne STF:iin perustaa oma foorumi niille joilla on niin paljon ylimääräistä energiaa, että kohta pitää alkaa jakamaan 10 unssin hanskoja. Tuntuu aika uskomattomalta, että isot miehet ovat niin kuumina parin pikkuauton takia :roll:

Mielestäni nuo aika henkilökohtaisiksi menevät ja osin jo uhkailuun viittaavat lausunnot eivät kuulu tänne vaan sopivat paremmin puolenyön jälkeen rautatieasemalle. Ja jos teistä joku luulee olevansa ns. kova jätkä niin voin omasta kokemuksesta kertoa, että jossakin vaiheessa tulee aina vastaan joku vielä kovempi karju :shock:

Harras toiveeni olisi, että tämän jälkeen voisimme keskittyä pelkästään asialliseen keskusteluun :idea: sillä kaikesta huolimatta pisteet jaetaan vasta maalissa :idea:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Racer
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
04.12.2003 23:20 #495 : Racer
Vastaus käyttäjältä Racer aiheessa Re: Hassua
Näin on !

Hyvä Åke, toi on muuten paras heitto aikoihin: pisteet jaetaan vasta maalissa. :D

Ja mun kokemus kovista kavereista on, että vaikka olisin kuinka "nopea " :oops: sisäänajamattomalla mosalla, niin AINA löytyy nopeempi jätkä..... :roll:
Siks mä varmaan vietän sapattivuotta 8)

Syysiloa radoille ja ulkopuolelle... :wink:
Racer

• Anonymous
  • Vieras
  • Vieras
05.12.2003 00:15 #496 : Anonymous
Vastaus käyttäjältä Anonymous aiheessa Re: Hassua

Racer kirjoitti: Näin on !

Hyvä Åke, toi on muuten paras heitto aikoihin: pisteet jaetaan vasta maalissa. :D

Ja mun kokemus kovista kavereista on, että vaikka olisin kuinka "nopea " :oops: sisäänajamattomalla mosalla, niin AINA löytyy nopeempi jätkä..... :roll:
Siks mä varmaan vietän sapattivuotta 8)

Syysiloa radoille ja ulkopuolelle... :wink:
Racer

Toi on minunkin mielestä fiksu kommentti. Minua ei kilpailu juuri ole kiinnostanut, joten en siitä niin perusta että kuka on ekana maalissa, mutta harrastus näillä autoilla sitäkin enemmän.
Tekniikka on taas kiinnostanut koko ikäni ja aina on ollut peräänantamaton halu selvittää käsillä olevan asian rakenne perin juurin. Siitä jääräpäisyydestä on ollut jopa hyötyäkin työelämässä ja harrasteetkin on aina tarjonneet paljon mahdollisuuksia oppia eri sovelluksista. Parhaimmillaanhan hyvä harrastajaporukka kerää järkyttävän määrän teknistä tietoa kaikkien saataville vaikka esim. ilmailukerhoissa, joissa parissa on tullut oltua jäsenenä pienestä pitäen. Eli teknistä keskustelua en välttämättä näe pahana asiana harrasteen piirissä. Toivottavasti tekniikka mahtuu myös näille foorumeille. Ja lukijoilla tulisi aina olla myös vastuu lukea ja ymmärtää toisten viestit ennen vastaamista. Niin minulla, kuin kaikilla muillakin. Tämä ehkä estäisi tulevaisuudessa aiemmassa threadissä nähdyt surulliset hetket.

t:Sami

PS. kirjoitin tämän melko kännissä töistä tullessa, eikä arvostelu kyky riitä arvioimaan kirjoitusvirheitä tai sanoman mielekkyyttä-

Sivu luotiin ajassa: 0.530 sekuntia