- Vastaanotettu kiitos 0
mistä putkea?
- veikko
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
12.06.2006 12:47 #5094
: veikko
mistä putkea? kirjoittanut veikko
jokuvarmaan tietääpi mistä voisi kysellä sopivaa putkea korvaamaan fly caprin kardaanin jousta.
Vienkö kaffilasta lasten pillit?
veikko
Vienkö kaffilasta lasten pillit?
veikko
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- rocker
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
12.06.2006 17:39 #5095
: rocker
Vastaus käyttäjältä rocker aiheessa Re: mistä putkea?
Käypä vilkaisemassa jostakin askarteluliikkeestä, joka myy RC-lennokki, tai laivamallikamaa.
Itse ostin ohutta messinkiputkea Turun askartelukeskukselta. Myös RC-autojen antenniputki (muovia) saattaa myös olla sopivan paksuista, niitä tosin taitaa olla eri seinämän vahvuuksisina.. Mulla oli sellaistakin joskus kokeilussa. Alkoi tosin luistamaan tehokkaalla moottorilla ja pitävillä renkailla varustetussa autossa.
Messinkiputken voi juottaa kiinni moottorin akseliin, niin se ei ainakaan pääse luistamaan.
Itse ostin ohutta messinkiputkea Turun askartelukeskukselta. Myös RC-autojen antenniputki (muovia) saattaa myös olla sopivan paksuista, niitä tosin taitaa olla eri seinämän vahvuuksisina.. Mulla oli sellaistakin joskus kokeilussa. Alkoi tosin luistamaan tehokkaalla moottorilla ja pitävillä renkailla varustetussa autossa.
Messinkiputken voi juottaa kiinni moottorin akseliin, niin se ei ainakaan pääse luistamaan.
- veikko
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
13.06.2006 12:53 #5109
: veikko
Vastaus käyttäjältä veikko aiheessa Re: mistä putkea?
löytyi heti. kiitos kovin.
veikko
veikko
Sivu luotiin ajassa: 0.373 sekuntia