- Vastaanotettu kiitos 179
Että näin...
26.12.2006 10:53 #5969
: KaiR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Että näin... kirjoittanut KaiR
20. Tammikuuta 2007 Raision radalla ajettava osakilpailu on saamassa erityisluonteen sikäli että toiminnan jatkuminen tämän jälkeen alkaa olla vaakalaudalla. Omistaja on luvannut pitää radan avoinna kalenteriin merkittyyn kilpailuun asti, joten kisakalenteri saadaan ajettua suunnitellun mukaisesti ainakin tältä osin. Mutta entäpä Win-The-Race sen jälkeen?
Niin USKOMATTOMALTA kuin se kuulostaakin, on toiminta uhattuna tarkoitushakuisesti liikkeelle laskettujen huhujen vuoksi! Pikkujoulu- ja syntymäpäivätilaisuuksia on peruutettu perusteina, että rata on mm. scientologien ylläpitämä tai venäjän mafian rahanpesupaikka. Itse huhu ja sen liikkeellelaskeminen täyttää rikoksen tuntomerkit, mutta raisiolaisiin näyttää uppoavan tarina kuin tarina...
Jos et siis vieläkään ole käynyt katsomassa ja kokemassa rataa niin saattaa olla korkea aika tehdä niin. Vaarana saattaa tietysti olla että "sinut leimataan rikolliseksi"
mutta minä ainakin otan sen riskin miellelläni. Taas.
Niin USKOMATTOMALTA kuin se kuulostaakin, on toiminta uhattuna tarkoitushakuisesti liikkeelle laskettujen huhujen vuoksi! Pikkujoulu- ja syntymäpäivätilaisuuksia on peruutettu perusteina, että rata on mm. scientologien ylläpitämä tai venäjän mafian rahanpesupaikka. Itse huhu ja sen liikkeellelaskeminen täyttää rikoksen tuntomerkit, mutta raisiolaisiin näyttää uppoavan tarina kuin tarina...
Jos et siis vieläkään ole käynyt katsomassa ja kokemassa rataa niin saattaa olla korkea aika tehdä niin. Vaarana saattaa tietysti olla että "sinut leimataan rikolliseksi"
mutta minä ainakin otan sen riskin miellelläni. Taas. Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
26.12.2006 16:13 #5970
: lordjw
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Tervehdys!
No onpas taas erikoisia tarinoita. Itse olen käynyt radalla pari kertaa ja voin suositella käyntiä muillekin. Toivottavasti FinCup kilpailu voidaan pitää radalla suunnitelmien mukaisesti. Tsemppiä sinne Raision puoleen!
T: Julius
No onpas taas erikoisia tarinoita. Itse olen käynyt radalla pari kertaa ja voin suositella käyntiä muillekin. Toivottavasti FinCup kilpailu voidaan pitää radalla suunnitelmien mukaisesti. Tsemppiä sinne Raision puoleen!
T: Julius
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
- Lauri Perkele
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
26.12.2006 17:57 #5971
: Lauri Perkele
Vastaus käyttäjältä Lauri Perkele aiheessa Re: Että näin...
Mikäli tuollaiset huhut vellovat raision kylällä ihan oikeasti, niin aika helposti höynäytettävältä kansalta nuo vaikuttavat. Jos harjoittaisin rahanpesutoimintaa laajemassa mittakaavassa, ei kyllä ihan ensimmäisenä tulisi mieleen perustaa autorataa.
Kaikkea sitä kuulee ja näkee.
Kaikkea sitä kuulee ja näkee.
26.12.2006 18:20 #5972
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Että näin...
No monttu aukihan siinä kuunteli tarinaa itsekin. Mutta jos omistaja itse kertoo, kuinka "Win-The-Race" -teksti auton kyljessä tuo sanan "scientologia" takana kuiskivien ihmisten huulille kadulla ja naapurikaupunkia myöten niin hullusti ovat asiat. :twisted: :twisted: :twisted:
Silkkaa sabotointia. :twisted: :twisted: :twisted: :!:
Silkkaa sabotointia. :twisted: :twisted: :twisted: :!:
26.12.2006 18:32 #5973
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: Että näin...
Toivotaan että tuollaiset liiketoiminnan sabotöörit saadaan mahdollisimman pian edesvastuuseen... kunnianloukkaus vai mikä lie mahtaa olla rikosnimike?
Tsemppiä kisakeskukseen täältäkin!
Tsemppiä kisakeskukseen täältäkin!
26.12.2006 19:28 #5974
: Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: Että näin...
no no koville ottaa Raision suunnalla, jos vaikkapa "scientologia" ja siihen liittyvä tavalla tai toisella asiaan liittyisikin...
tietääkseni samaa aatesuuntaa edustava kauppaketju on kuitenkin saanut hyvin jalansijaa suomen maalla, eikä ihmiset ole kummosillakaan, itekin tulee käytyä joka wiikko...
....
....
Hienoa nähdä että Laurikin on "herännyt" kolmen kuukauden "komennuksen" jälkeen, oliko "rankka" keikka -> bb
tietääkseni samaa aatesuuntaa edustava kauppaketju on kuitenkin saanut hyvin jalansijaa suomen maalla, eikä ihmiset ole kummosillakaan, itekin tulee käytyä joka wiikko...
....
....
Hienoa nähdä että Laurikin on "herännyt" kolmen kuukauden "komennuksen" jälkeen, oliko "rankka" keikka -> bb
- Lauri Perkele
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
02.01.2007 17:02 #6019
: Lauri Perkele
Kiitos kysymästä. Kyllähän espoon synkimpien reuna-alueiden tutkiskelu alkoi loppua kohden närästää, mutta varsin kohtuullisin ponnistuksin saatiin tällä kertaa kansalle viihdettä. Nyt on onneksi virkamieskomennus valtion viestintälaitoksella, joten jää aikaa leikkiä pikkuautoilla (ja ihmetellä raumalaista sielunmaisemaa).
Vastaus käyttäjältä Lauri Perkele aiheessa Re: Että näin...
Tumppi kirjoitti: ....
Kiitos kysymästä. Kyllähän espoon synkimpien reuna-alueiden tutkiskelu alkoi loppua kohden närästää, mutta varsin kohtuullisin ponnistuksin saatiin tällä kertaa kansalle viihdettä. Nyt on onneksi virkamieskomennus valtion viestintälaitoksella, joten jää aikaa leikkiä pikkuautoilla (ja ihmetellä raumalaista sielunmaisemaa).
08.01.2007 08:53 #6108
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Tiedoksi kuitenkin vielä...
...että Raision rata jatkaa aktiivisesti toimintaa normaalisti kunnes virallisesti toisin ilmoitetaan. Kaikki ovat yhä tervetulleita ajamaan ( ja harjoittelemaan
) pienellä ja isollakin porukalla.
) pienellä ja isollakin porukalla. Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Sivu luotiin ajassa: 0.277 sekuntia