- Vastaanotettu kiitos 0
modelcar-schirmer.de
- Scalextric fani
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
23.01.2007 14:25 #6210
: Scalextric fani
modelcar-schirmer.de kirjoittanut Scalextric fani
moi, löysin tälläisen saksalaisen puljun ja näin että siellä autot ovat naurettavan halpoja!!
mutta kun katsoin tarkemmin niin autoissa on ihan eri tyyppinumerot kuin esim pendlellä....
onko kenelläkään mitään kokemusta kyseisestä puljusta??
Myös se olisi kiva tietää että jos ja kun tilaa tarpeeksi niin saako postikulut pois?? itse olen tilaamassa pian sieltä kuusi autoa ja haluaisin vain tarkistaa että onko turvallinen/rehellinen/edes oikea liile.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
T Henri koskenala
mutta kun katsoin tarkemmin niin autoissa on ihan eri tyyppinumerot kuin esim pendlellä....
onko kenelläkään mitään kokemusta kyseisestä puljusta??
Myös se olisi kiva tietää että jos ja kun tilaa tarpeeksi niin saako postikulut pois?? itse olen tilaamassa pian sieltä kuusi autoa ja haluaisin vain tarkistaa että onko turvallinen/rehellinen/edes oikea liile.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
T Henri koskenala
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
23.01.2007 14:54 #6211
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: modelcar-schirmer.de
On turvallinen ja rehellinen, postikuluja tosin et todennäköisesti saa pois...
Myös tämä on erittäin halpa ja luotettava: [url:26iaa7b9] www.myslotcar.de [/url]
Molemmissa liikkeissä voi asioida englanninkin kielellä, jos on tarvis.
Postikulut saksalaiseen tyyliin 15-17 eu/paketti, vaikka tilaisit vain yhden auton. Samalla hinnalla tosin saat sitten perille jo aika isonkin tilauksen.
Asiaa sivuaa myös oheinen keskustelu: [url:26iaa7b9] www.finslot.net/forum/viewtopic.php?t=1352 [/url]
Myös tämä on erittäin halpa ja luotettava: [url:26iaa7b9] www.myslotcar.de [/url]
Molemmissa liikkeissä voi asioida englanninkin kielellä, jos on tarvis.
Postikulut saksalaiseen tyyliin 15-17 eu/paketti, vaikka tilaisit vain yhden auton. Samalla hinnalla tosin saat sitten perille jo aika isonkin tilauksen.
Asiaa sivuaa myös oheinen keskustelu: [url:26iaa7b9] www.finslot.net/forum/viewtopic.php?t=1352 [/url]
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.258 sekuntia