24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

crazy4slot

Lisää
26.03.2007 19:15 #6630 : Ari
crazy4slot kirjoittanut Ari
www.crazy4slot.com/ Onko tuosta putiikista kokemuksia? Aika edullinen paikka ja löytyisi kaikki tällä hetkellä himoitsemani kamat paitsi ortmanneja ei löydy(44a ja 44b).

Mulla ei ole paypalia, uskaltaako tonne antaa Visa-kortin tiedot. Taidan olla hiukan vainoharhainen näiden nettikauppojen kanssa :wink:

insertit pitää olla

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• kilmister
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
26.03.2007 21:17 #6631 : kilmister
Vastaus käyttäjältä kilmister aiheessa Re: crazy4slot
Pari kuukautta sitten tilasin isomman setin tavaraa tuolta.
Pikku ongelma tuli kun pari magneettia mureni käsiin heti kun otin ne paketista ulos, mutta lähettivät uudet tilalle pikakirjeenä. :D
Itse maksoin PayPalilla ja suosittelen sitä mielummin kuin Visa numeron lähettämistä mailina :evil:
PP on helppo käyttää eikä maksa ostajalle mitään, ellei myyjä pummaa komissioita kauppahinnan päälle, mitä italian kauppiaan kanssa ei käynyt.

-Paavo-

Lisää
27.03.2007 04:52 #6632 : PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: crazy4slot
Muutaman ostoksen olen tuolta tehnyt, toimituskulut muistaakseni aika pienet. Palvelu sujuu hyvällä englannilla. Luottokortin numeron olen lähettänyt tuonne faxilla, ei kannata missään nimessä lähettää eMaililla.

Ortmanneja kannattaa etsiä saksalaisista kaupoista tai vaikkapa täältä: [url:3pcso220] www.rsslotracing.com [/url]. Tuolta englannin kaupasta olen saanut hyvää palvelua sekä äärettömän nopeita toimituksia tyyliin tilaus keskiviikkoiltapäivällä -> paketti noudettavissa postista saman viikon perjantaina (eikä ollut vain yksi kerta).

Lisää
27.03.2007 06:09 #6633 : Ari
Vastaus käyttäjältä Ari aiheessa Re: crazy4slot
Kiitos neuvoista. Täytyy laittaa faxilla tiedot.

Täytyy miettiä tota paypalia, onhan se näppärä jos enempi tilailee eri firmoista. Näyttää ihmisillä olevan ongelmia sen kanssa, mutta taitaa onnistuneiden kauppojen prosentti olla kuitenkin lähellä sataa.

insertit pitää olla

Lisää
27.03.2007 06:22 #6634 : PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Re: crazy4slot
Itselläni ei ole minkäänlaisia ongelmia ollut tuon PayPalin kanssa. Tosin olen asioinut 99% vain "luotettavien" kauppojen kanssa, yksityishenkilöille (eBay yms. huutomarkettien kautta) maksettaessa tietysti voi olla toinen juttu...

• ROCK€
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
28.03.2007 02:39 #6638 : ROCK€
Vastaus käyttäjältä ROCK€ aiheessa Re: crazy4slot
Tilaan jatkuvasti Ortmanneja Rs Slot Racingilta www.rsslotracing.com ja voin suositella firmaa nopeuden, luotettavuuden ja kommunikaatiovalmiuden vuoksi.

Tilaan paljon tavaraa maailmalta (Englannista, Yhdysvalloista, Kanadasta, Ruotsista, Suomesta, Belgiasta, Saksasta, Itävallasta, Espanjasta, Italiasta) ja tähän mennessä kaikkein parhaimmat kokemukseni myyjinä ovat paljon pisteitä saaneista eBay-kauppiaista, joiden kunnia-asianaan on olla nopeimpia ja luotettavimpia. Jos eBayssa toimii huonosti, se näkyy heti julkisessa palautteessa. Perinteiset kauppiaat, joilla on konkreettinen liikehuoneisto jossakin, voivat vetkutella sähköpostivastauksissaan eikä kukaan välttämättä saa tietää (ellei viitsi kirjoittaa kielteistä näille foorumeille ja kehottaa välttämään tiettyjä kauppiaita) heidän haluttomuudestaan korjata virhelähetyksiään.

Lisää
02.04.2007 20:22 #6664 : Ari
Vastaus käyttäjältä Ari aiheessa Re: crazy4slot
Toimi hienosti asiointi ja tavarat saapui nopeasti, hyvin pakattuina ja tuli mitä pitikin. Voin suositella.

insertit pitää olla

Sivu luotiin ajassa: 0.412 sekuntia