- Vastaanotettu kiitos 2
scalextric challanger
07.06.2007 11:28 #7145
: Ari
insertit pitää olla
scalextric challanger kirjoittanut Ari
Onkos kellään kokemukasia tosta
www.slotcargarage.com/scgarticles/radrev1042.htm
Tietonikkari myy 98 eurolla. Olen itse ajanut omatekele challangerilla carreran radalla eli autoon rutosti magneettia ja säädettävä virtalähde ja magneetittomalla yrittää pysyä vauhdissa. Ei kovin realistinen kun magneetiton jää kaarteissa ja suorilla menee heittämällä ohi.
Hitto kun tosta jo innostuneena soitin tietonikkarille niin heillä ei ole, eikä saa maahantuojaltakaan. Eivät ole päivittäneet sivujaan, tuote sivuilla ja myyvät ei oota.
www.slotcargarage.com/scgarticles/radrev1042.htm
Tietonikkari myy 98 eurolla. Olen itse ajanut omatekele challangerilla carreran radalla eli autoon rutosti magneettia ja säädettävä virtalähde ja magneetittomalla yrittää pysyä vauhdissa. Ei kovin realistinen kun magneetiton jää kaarteissa ja suorilla menee heittämällä ohi.
Hitto kun tosta jo innostuneena soitin tietonikkarille niin heillä ei ole, eikä saa maahantuojaltakaan. Eivät ole päivittäneet sivujaan, tuote sivuilla ja myyvät ei oota.
insertit pitää olla
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
18.10.2007 06:08 #7598
insertit pitää olla
Vastaus käyttäjältä Ari aiheessa Re: scalextric challanger
Vaikeaa on challengeria löytää. Xrazy4slotissa oli yksi jäljellä mutta se myytiinkin muutamaa tuntia mua ennen ja oli vielä varastokirjanpidossa. Pendlellä ei ole. Mistähän tollasen löytäisi ja maksukin hoituisi visa:lla?
insertit pitää olla
- nandroid
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
18.10.2007 07:04 #7599
: nandroid
Vastaus käyttäjältä nandroid aiheessa Re: scalextric challanger
Moi,
yksi paikka mistä saa on Slot32.de, noi osaa enkkua
[url:qkh98ypi] www.slot32.de/wbc.php?sid=198223b5777b&t...=Challenger&x=8&y=10 [/url]
yksi paikka mistä saa on Slot32.de, noi osaa enkkua
[url:qkh98ypi] www.slot32.de/wbc.php?sid=198223b5777b&t...=Challenger&x=8&y=10 [/url]
- ROCK€
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
18.10.2007 12:48 #7603
: ROCK€
Minulla oli joskus tuollainen, mutta en ollut tyytyväinen. En muista tarkkaan, mutta olikohan jotain sellaista, ettei Challenger pysynyt kovin hyvin radalla, vaikka sitä mainostettiin oppivaiseksi. Lisäksi muistelen, että siinä oli jokin automaattinen virrankatkaisu, kun auto kuumui liiaksi; ja valitettavan usein se ylikuumentuikin.
Vastaus käyttäjältä ROCK€ aiheessa Re: scalextric challanger
Ari kirjoitti: Onkos kellään kokemuksia tosta
Minulla oli joskus tuollainen, mutta en ollut tyytyväinen. En muista tarkkaan, mutta olikohan jotain sellaista, ettei Challenger pysynyt kovin hyvin radalla, vaikka sitä mainostettiin oppivaiseksi. Lisäksi muistelen, että siinä oli jokin automaattinen virrankatkaisu, kun auto kuumui liiaksi; ja valitettavan usein se ylikuumentuikin.
20.10.2007 16:04 #7606
Tilasin tuon nyt kuitenkin. Poika on vielä sen verran nuori että ei jaksa pitkään ajella voi kyllä roolit vaihtua kun tuosta kasvaa
Jos tuosta ajokaverin korvikkeen saisi. Ajattelin vaihtaa siihen slicksit alle ja carreran-radassa on omat virransyötöt molemmille urille niin jännitettä säätämällä voi vauhtia rukata.
insertit pitää olla
Vastaus käyttäjältä Ari aiheessa Re: scalextric challanger
ROCK€ kirjoitti:
Ari kirjoitti: Onkos kellään kokemuksia tosta
Tilasin tuon nyt kuitenkin. Poika on vielä sen verran nuori että ei jaksa pitkään ajella voi kyllä roolit vaihtua kun tuosta kasvaa
insertit pitää olla
Sivu luotiin ajassa: 0.239 sekuntia