24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

Suomi-rataa maailmalla

Lisää
25.06.2007 17:53 #7174 : Kaitsu
Vihjeenä mainittakoon, että tänään postiluukusta kolahtaneesta Hornbyn Scalextric Clubin jäsenlehdestä Racer (issue 58 ) löytyy kuvia eräältä suomalaiselta radalta :wink:

Kyseessä on Roger Gillhamin artikkeli Super 124.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
26.06.2007 06:05 #7176 : lordjw
Vastaus käyttäjältä lordjw aiheessa Kuviakuvia !
Tahtoo lukea!

Skannaa artikkeli ja pistä tähän polkuun kuvaliitteinä niin kaikki voi lukea. Mä en oo Clubijäsen, joten Raceriä ei tule.

T: Julius

Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.

Lisää
26.06.2007 07:03 #7177 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Suomi-rataa maailmalla
No, ei tuossa artikkelissa mitään ihmeellistä ole. Se on yleisesittely Super 124:sta. Kuvat ovat samoja kuin Gillhammin kirjassa.

Voisin minä tietysti yrittää sen skannata kunhan löydän skannerin. Ilmeisesti pdf on paras vaihtoehto? Sitten ne täytyisi saada jonnekin verkkoasemalle. Ilmeisesti Finslottiin en pysty itse laittamaan vaan kuvat täytyy toimittaa Tumpille?

Olen yllättynyt, ettet ole keräilijänä Racerin tilaaja. Sieltähän saa joka vuosi autonkin kylkiäisenä. Joskus jopa aika hyvännäköisiäkin malleja on tullut. Lehtenä se on pääsääntöisesti kyllä aika tyhjänpäiväinen. Tehty selkeästi "suurille massoille". Internet-aikakautena tuollaisen lehden tulisi tarjota jotain sellaista, mitä internet ei tarjoa. Hornby voisi esim. pyrkiä kertoamaan tulevista uutuuksista Racerissa ensimmäisenä. Nythän tieto "vuotaa" aina jonnekin Slotforumiin, NSCC:n jäsenlehteen, maahantuojille jne. ennakolta.

Kiinnostaisi myös tietää mikä on Racerin maailmanlaajuinen levikki...

-kaitsu

Lisää
28.06.2007 10:52 #7184 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Suomi-rataa maailmalla
Tuon linkin takaa löytyy nyt Racerin artikkeli. 3 Nokwoodissa napattua kuvaa ovat Mäkelän Tepon ottamia.

[url:36pe52l4] www.finslot.net/images/stories/Kai/1839_0011.pdf [/url]

-kaitsu

Sivu luotiin ajassa: 0.245 sekuntia